19 Nisan 2014 Cumartesi

Biriken Sunumlar ve Yapılan İşler :)

Bir yandan kurdele işi ürünler diğer yandan ofis yoğunluğu gezme tozma derken yaptıklarımı bloğumda anlatamadığımı eskisi kadar zaman ayıramadığımı fark ettim :) Evliliğin, işin ve ek işin sorumluluğu diğer yandan kahvaltı ve akşam yemekleri sunumu hobim derken evlilikte 10. aya girmiş bulunuyorum :) Hala yeni gelin havalarındayım o ayrı :)) Yine bol sunumlu bir post sizleri bekliyor :)

   Geçtiğimiz haftalarda bloglarımız vasıtasıyla tanıştığım ve çok sevdiği Fulyanna bloğunun güzel sahibesi Fulya ile buluştuk :) Çok tatlı bir dost edindim :) Bu güzel amerikan servisler de onun el emeği hediyesi  bayıldımm :)

 Bol kalpli bir kahvaltı sofrası :)

 Bu amerikan servisler de instagram alışverişimden :)

 Bol köpüklü türk kahvesi sunumum  :)

 Bu güzel sofranın cici runnerı da instagram sayesinde tanıştığım ve çok sevdiğim "nclats" tan :) Daha çok cicisi var kendisinin :)

 Turuncu iştah açar derler :) Ben sofralara çok yakıştırıyorum :)

 Misafirli bir akşam yemeği :)

 Mezelerim :)


 Beze sunumu :)

 Akşam keyfi bol şekerlemeli :)

 Sevgililer günü tepsisi :)

 Kısır sunumu milföy çanağında :) 

 Ev yapımı kumpir :)

 Makaron sunumu :)

 Yine sevgili "nclats"tan aldığım cici mutfak panosu :) mutfağıma çok yakıştı :)

 Bunlar da geçen haftalardaki tepsi siparişlerim :)



 Ve tespih siparişlerim :)




 Sizler de sipariş vermek isterseniz bilgi için ozlemkc5@gmail.com'a mail gönderebilirsiniz :)


Bu hafta ilk pilavımı tavsiye evinden gelen terem yağ gurme kaymalı yağ ile Chefika'nın güzel tariflerinden birini deneyerek yapacağım :) İyi ki tavsiye meleklerinden biriyim :)


Herkese keyifli ve eğlenceli bir haftasonu diliyorum :))

23 yorum:

  1. özlemcim hepsi harika...
    fulya baldır bal :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum sunumlarına :)) Yazılarını okumaktan çok keyif alıyorum. İnsanın evlenesi geliyor :D Ama ben kendi kendime de bazen böyle sunumlar hazırlıyorum. Gerçekten görüntü çok önemli. Yazılarını daha sık görmek dileğiyle. Sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  3. her şey harika! son derece zarif ve şık. canım bu kadar harika sunumlar da son derece marifetli, zevkli ve güzel bir ruha sahip maharetli bir hanımı gösteriyor! :) ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Harika sunumlar var güzel fikirler edindim teşekürler mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  5. Ne şık sunumlar bunlar,hepsi birbirinden güzel..Ellerine sağlık...Keyfiniz,mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  6. şirin sofralarında sana mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Ağız tadıyla yemeniz nasip olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden güzel.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Canım her bir sunum farklı görsel şölen niteliğinde…
    Ellerine emeklerine sağlık hamarat Boşnakım benim…
    Sevgilerimi bıraktım ve kocaman öptüm seni sımsıkı sarılarak…

    YanıtlaSil
  10. oh oh iştahımızı açtın. ellerine sağlık çok güzel sofralar bize de fikir oldu...
    yasemininnotdefterinden.blogspot.com.tr beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Bayıla bayıla baktım hepsine. Hatta sayende Fulyanna'nın bloğunu keşfetme şansım da oldu. Ağız tadınız hiç bozulmasın canım..

    YanıtlaSil
  12. Hepsine bayıldık! Tabi Teremyağ Gurme Kaymaklı'ya ayrı bayıldık:) Tairflerinizi bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  13. sunumları geçtim zaten diyecek şey yok süper görünüyor ama mutfak malzemelerinize bayıldığımı vurgulamak istiyorum 5. resimdeki elbise şekilli tuzluk karabiberlik çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
  14. canım merhaba ilk kez düzenlediğim çekilişime bekliyorum :) http://www.pembekanatliperi.blogspot.com.tr/2014/06/ilk-cekilisime-davetlisinizzz.html

    YanıtlaSil
  15. Çekilişime beklerim canım:)
    https://www.facebook.com/pages/Feyzan%C4%B1n-hobileri-ve-ah%C5%9Fap-boyama/252198644964424

    YanıtlaSil
  16. ay hepsi çok tatlı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  18. Merhabalar, ben de geldim, hepsi güzeller... emeğinize sağlık.
    Ben sanırım Türk Kahvesini görünce bitiyorum:) herkesin bir zaafı var, değil mi?:))
    görüşmek dileğiyle...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. çok cici sunumların, ben çoğu zaman üşeniyorum :)

    YanıtlaSil

bal damlası