5 Şubat 2014 Çarşamba

KURDELE İŞİ ÜRÜNLERİM :)

Daha önce sizlere kurdele işi ürünler yaptığımdan bahsetmiştim. Hem zevkli hem de yaparken stres atabildiğim bu hobimi geliştirerek yeni yeni ürünler yapıyorum :) Özellikle çeyiz hazırlığında olan gelin adayları için havlular ve tesbihler yapıyorum. Ne zamandır takipçilerim için düşündüğüm hediye organizasyonu için de hediyem kendi el emeğim ile hazırladığım bir ürün olacak :) Havlu ve tesbih dışında şuanda amerikan servisler ve runnerlar üzerinde çalışıyorum. Biter bitmez paylaşıp güzel bir çekilişle bir takipçime hediye etmeyi düşünüyorum :) 


 Sevgililer günü için hazırladığım AŞK havlusu :) En çok beğenilen havlum bu oldu çeyizine eklemek isteyen nişanlı arkadaşlarım için şuanda 4 tane hazırladım :)



 İsteğe göre renk renk hazırlıyorum havluları :)





 Bunlar da hediyelik ve çeyizlik tesbihlerim :)



Şimdilik ürün yelpazem çok geniş olmasa da zamanla runner ve amerikan servislere de uygulayarak çeşidi arttırmayı düşünüyorum :) Çekiliş için hazırladığım ürünler biter bitmez şartsız bir çekiliş yapacağım hazır olun :) 

Beğendiğiniz ürünlerle ilgili bilgi ve sipariş bilgisi için "ozlemkc5@gmail.com" adresine mail atabilirsiniz :)

Ürünlerimi yaptıkça instagramdan paylaşıyorum. Sunumlarımı ve ürünlerimi takip etmek isteyenler için instagram adresim "BOSNAKKIZI35"


Herkese iyi akşamlar diliyorum :)

26 yorum:

  1. ne güzel şeyler yapmışsın cnm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika olmuş renkler çok güzel ellerinize sağlık beğenerek takip ediyorum selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederim begenmenize cok sevindim :) sevgiler

      Sil
  3. Cok zarifler asiri cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize cok sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. o zaman çekilişi sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urunlerim biter bitmez duzenlicem :)

      Sil
  5. Canım yaa ne marifetler varmış sende :) Instagramdan da takip ediyorum, hepsi çok hoş, çok zarif.. Ellerine sağlık :) O zaman hayırlı olsun diyor ve bol kazançlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol canim benim sen dde cok cok marifetlisin maşallah :)

      Sil
  6. ellerinize sağlık bayıldım o aşk havlusunaaaaaa:) vee tesbihler muhteşem tesbih yapılışı hakkında bilgi verme şansınız var mı?

    YanıtlaSil
  7. ay onlar havlu muu? insan kıyamaz onları kullanmaya ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş tesbihlere bayıldım

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel ellerınıze sağlık...
    Arnavut kızından Boşnak kızına sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/ayse.i.gokce

      Sil
  10. Özellikle sevgililer günü havlusuna bayıldım bir de lila süslemeli olana. Pembe ve lila / mor tesbihler de favorim. Eline sağlık canım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi harika ama özellikle kalp şeklinde işlediğin çiçeklere bayıldım <3

    YanıtlaSil
  12. havluya bayıldım tatlım ben nefısler

    YanıtlaSil
  13. ürünlerinize bayıldım ve almak istiyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  14. Özlem hanım ürünlerinizden almak istiyorum çok ciddiyim olumlu yada olumsuz dönüş yapabilir misiniz? Rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel şeyler yapmışsınız,elleriniz dert görmesin,sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. her biri ayrı güzel elinize sağlık..

    YanıtlaSil

bal damlası