15 Şubat 2014 Cumartesi

Kurdele İşi Ürünlerim 2

Hobi olarak başladığım kurdele işi ürünlerim beğenilip talep görünce sipariş yetiştiremez hale geldim :) Havlu tespih derken şimdi de runner ve tepsiler yapıyorum.Siparişlerden blog çekilişim için hediye edeceğim ürünlere başlayamadım. En yakın boşlukta onları da tamamlayacağım :)

İlk kapı süsüm de bu hafta sahibine ulaştı :) Renkleri ve modeli tamamen isteğe göre belirleniyor.

 Lila güllü runner da isteğe göre yapıldı.Krem saten kumaş üzerine işlendi.

 Tepsilerim özellikle çeyiz hazırlığında olan gelin adaylarından büyük talep görüyor bu hafta biri nişan tepsisi olmak diğeri çeyize girmek üzere 2 tepsi siparişim vardı :)



 Bu da son yaptığım havlu modeli :)

Bilgi ve sipariş için "ozlemkc5@gmail.com "adresine mail gönderebilirsiniz. İnstagramdan takip etmek isteyenler için ismim "BOSNAKKIZI35" 

Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)


4 yorum:

  1. Maşallah Özlemcim.ellerine emeklerine sağlık canım.Hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  2. canım nerelerdesın sen ozlemısım ben senı..ayrıca ıg de cok bosnak kızı var sen hangısısın kı blogunun adını da goremıyorum :))) fotolarında goremıyorum :((( bu arada ellerıne emegıne saglık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika ellerine,emeğine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık. emek emek işlemişsiniz
    bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

bal damlası