26 Şubat 2014 Çarşamba

HC Saç Bakım Ürünleri/ Denedim Anlatıyorum :)

Yaklaşık 2 aydır işyerinden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine HC Saç Bakım ürünlerini kullanıyorum. Saçlarımı uzun yıllar röfleli kullandığım için boyanın ve açıcının verdiği hasardan dolayı hiç bir zaman istediğim uzunluğa gelmemişlerdi. Hep anlatırlardı saç boyadan dolayı yandıktan sonra Saçın küsmesi diye bir durum oluyormuş ben boyadığım sürece bu durumu yaşadım. Saçlarımı kurtarmak için ilk önce boyadan vazgeçtim doğal rengine boyayıp uzaması için bıraktım. Ama mutlaka ek bir bakım takviyesi gerekiyordu. Onu da arkadaşım sayesinde keşfetmiş oldum. Benim saçımdaki gelişmeyi sağlıklı uzamayı görüp de ürünleri almaya başlayan arkadaşlarım artınca blog.ta paylaşıp aynı durumda olan kişilerin faydalanmasını sağlayayım dedim :)


 Ben 3'lü paketini kullanıyorum şampuan saç kremi ve saç bakım maskesi yağı (complex). Yağı haftada 2 defa saçlarım kuruyken saç diplerine masaj yaparak bütün saça yediriyorum. En az 3 saat saçımda tutuyorum. Ürün bitkisel olduğu için ne kadar uzun kalırsa o kadar fayda sağlıyor. Bu yağın saçtaki etkisi ilk şişenin bitiminde kendini göstermeye başlıyor. Sabırsızlık yapıp yarısında filan bıraktığınızda ya da düzensiz şekilde ara vererek  uyguladığınızda kısa sürede bir fayda göremiyorsunuz. Ben sabırlı davranıp haftada iki defa bakım maskesini (complex) uyguladım. Her saç yıkamamda da şampuan ve saç kremini kullandım.


 İkinci ayın sonlarına geldiğimde elimde kalan budur :)

 Bir de anında kurtarıcı ovex ürünü mevcut. Aşırı yıpranan saçlarda anında kurtarma görevi var. Bendeki etkisi yumuşatma ve parlatma oldu. Henüz 3 defa kullandım. Büyük boyunu da almayı düşünüyorum.



 Eskisi Yenisi fotolarım da bunlar :) Eski saçım :)

 Bu da yeni saçım :) 

Ben ürünü düzenli kullanıp bir kere bile şaşmadığım için böyle güzel bir sonuç aldım. Neredeyse 3-4 senedir ilk defa saçlarım bu boya geldi. Tavsiyem hangi ürünü kullanırsanız kullanın mutlaka sabırlı olun ve düzenli şekilde kullanın. Ürünleri incelemek için link HC SAÇ BAKIM 

Kredi kartı kullanmayanlar için kapıda ödeme seçeneği de mevcut.

Herkese mutlu akşamlar diliyorum :)

2 yorum:

  1. selammm ben uzun zaman ara verdim...iyide geldi yazdım bloğuma sebeplerini...ben bıraktığımda sen İzmirde evini dekore ediyordun çeyiz alıyordun...Evlilik hayatında mutluluklar sana canım....sevgiler..gel beklerim

    YanıtlaSil
  2. Abla Slm Abla hc complex için yazdiklariniz gerçekten oldumu Abla bende almak kullanmak istiyorum daha 23 yasindayim kepek yaglanma dökülme hepsi var lütfen Abla cevap bekliyorum

    YanıtlaSil

bal damlası