22 Ocak 2014 Çarşamba

GEÇEN HAFTA NELER OLDU !

Geçtiğimiz haftayı yine bol sunumlu ve bol hediyeli olarak kapattık :) Evleneli 7 ay olmasına rağmen misafirlerimiz sofralarımız ve ev hediyelerimiz hala devam ediyor :) Ben bu durumdan çok memnunum :) Hem sevdiklerimi ağırlıyor çok sevdiğim sofralarımı hazırlıyorum hem de birbirinden güzel hediyeler alıyorum :) Geçtiğimiz hafta İngiltereden eşimin yiğeni geldi. Ona özel Londra temalı bir kahvaltı sofrası hazırlayarak ailenin diğer hanımlarını da davet ettim :)


 Kahvaltıdan detaylar :) Herşey İngiltere Temalı :)

Bu tatlı hediyeler de benim :)

 Eşimin ablasının el emeği tepsisi :) Bayıldımmm

 Bunlar da günün diğer hediyeleri :)

 Geçtiğimiz akşam eşimin yakınları misafirimizdi. Onlara özel cupcake yaptım :) Vanilyalı cupcakemin kreması yaparken kremşantinin içine ev yapımı böğürtlen reçelinin suyunu karıştırdım tadına bayıldık :)

 Bunlar da akşamki misafirlerimin ev hediyesi :)


 Geçtiğimiz hafta eşimin doğumgünüydü. Pastası hem bizi anlatsın hem de T.S aşkını istedim :) Selda Hanımın harika pastasına herkes bayıldı :)

Pastayı beğenenler için Selda Hanımın facebook linki tık tık . Herkese mutlu akşamlar :)

19 yorum:

  1. Herşey süper..Hediyelerini iyi günlerde kullan canım..Kahvaltı masana bayıldım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Senin şu üstüne şablonla isim yazdığın tatlıları çok tuttum, süper yaratıcı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) bilgisayarda yazip cikti aliyorum sonra kesip tatlinin uzerine yerlestirip kakaoyu doktukten sonra harfleri tek tek kaldiriyorum :)))

      Sil
  3. harikasınız gerçekten bayıldım:))) paylaşımınız için teşekkürler :) hediyelerde muhteşem bende 7 aylık evliyim bazen sizin gibi her şeyi zevkle yapan biri olmayı çok istiyorum açıkcası bende bayılıyorum böyle şeylere...

    YanıtlaSil
  4. hazırladıklarınız hakkında da detaylı paylaşım yaparsanız çok sevinirim :) mesela çubuklardakiler ve yufkaya sarılı olan kestikleriniz ilgimi çekti detay alma şansım var mı teşekkürler şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum güzel sozleriniz için :) o cubuklar milfoy hamuruna sarili sosis once sosisleri milfoy hamuruna sardim sonra ince ince kesip sislere gecirip firinda pisirdim :)

      Sil
  5. sofran, yemeklerin, hediyelerin herşeyin kendin gibi güzel nice 7 aylarınız olsun canım:))

    YanıtlaSil
  6. Esine mutlu yillar.Sofralarin cok guzel e sunum onemli tabi :)

    YanıtlaSil
  7. Sofran çok güzel. Kırmızı servislere bayıldım. Arkadaşının hediyesi telefon kulubesi tuzluk harika. Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir masa ellerinize sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Everything looks so delicious
    and the cake really marvelous!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  10. kahvaltı sofraların çok şık bu kadar runner ve amerikan servis bulup detaylarla süsleyip püslemek çok keyifli ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. her şey yine çok güzel görünüyor eline sağlık hediyelerini de güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  12. Allah agzinizin tadini bozmasin.huzurla oturun insallah.ama keske sen ceyiz duzmeye ugrasmasaymisin zaten bi dolu ceyizlik geldi evlendiginden beri:)))

    YanıtlaSil
  13. londra temalı masaya bayıldım :) ingiliz bayraklarını cok sevdim ozellikle o minik sandviçlerde :) hersey harika olmus cnm, hediyelerini gule gule kullan :=)

    YanıtlaSil
  14. Yazılarını okumak ( izlemek desem daha doğru galiba :) harika bi duygu. ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  15. Hediyeler de sofrs da süper mutluluklar diliyorum bende

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, hediye aldığınız londra kulübeli tuzlukları nereden bulabilirm?

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, hediye aldığınız londra kulübeli tuzlukları nereden bulabilirm?

    YanıtlaSil

bal damlası