30 Ocak 2014 Perşembe

BU HAFTA 4 SUNUM

İşten arta kalan zamanlarımda bir yandan en büyük zevkim sunumlarımı hazırlıyor bir yandan da yeni hobim kurdele işinden çeşitli ürünler hazırlıyorum:) Kurdele işinden hazırladıklarım şimdilik sürpriz çünkü uzun zamandır aklımda olan takipçilerim için bir hediye fikri var :) Bir buçuk yıldır devam ettirdiğim ve çok güzel insanlarla tanışma kaynaşma fırsatı bulabildiğim bloğum herkesin olduğu gibi benim için de çok değerli :) İlk açtığım zamanlarda 600 takipçi olacağı aklıma bile gelmezdi. Uzun zamandır nasıl bir hediye vereceğim diye düşünürken en güzel hediyenin kendi el emeğimle hazırladığım ürünler olabileceğini düşündüm. Bu sürpriz ve dahası çok yakında sizlerle olacak :)


Geçtiğimiz hafta sonu sabah kahvaltımız ve akşam yemeğimiz için hazırladığım sunumlarda yeni runnerlarım ortaya çıktı :)


 Kahverengi ve haki yeşilin uyumuna bayılıyorum :)

 Rakı bardağında tatlı sunumu :) Tatlılar artık özgür istedikleri kaba girebiliyorlar :))

 Nescafe Mocha yeni denediğim ve çok beğendiğim bir tat hafif kahve sevenler için tavsiyemdir :)

Herkese mutlu akşamlar diliyorum :)

16 yorum:

  1. Eline sağlık sofraların hep güzel ve mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel sunumlar,eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Fondü tarzındaki tatlına bayıldımm :) Güzel sunumlarının devamını bekliyoruz... Ve senden özellikle beklediğim şey "Boşnak Böreği" :)

    Yapabiliyor musun ? Ben bi tv programında izledim de, çok güzel görünüyordu...

    YanıtlaSil
  4. Yine döktürmüşsün :) Sunumlarına bayılıyorum daha önce de söylemiştim :))

    YanıtlaSil
  5. yine içim açıldı sabah sabah... :)

    YanıtlaSil
  6. sunumlar her zamanki gibi harika gözüküyor.
    hediyeleriini bekliyoruzz :))

    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  7. COK GUZEL GORUNUYOR CANIM ELLERINE SAGLIK

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu beğendim ve sizi takibe aldım :)

    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Evlenince senin gibi sunumlar hazirlarim insahllah cok güzeller :)))))

    YanıtlaSil
  10. çok güzel sofran cnm ..bu renk uyumu benim de hoşuma gider sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Fincanlara bayıldım :) güzle günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Sunumlar ne hos..kahve fincanlarina bayildim:)

    YanıtlaSil
  13. Güllü peçetelik, annenin dantelli peçeteleri, mavili halıların(Tarhana çorbalı yazında), yılbaşı temalı eşyaların ve masa düzenlemelerin, yemeklerin çok hoş ... zevklisin ve hamarat bir boşnak kızın tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  14. canım tebrıkelr 4 dunumunda bırbırınden nefıs oyle bellı kı severek yaptıgın ınana keyıfle bakıyorum her fotoya...

    YanıtlaSil
  15. masa duzenlemeleri gercekten cok hos :)

    YanıtlaSil
  16. Nerden alıyorsunuz sunum atlıklarına bayıldm

    YanıtlaSil

bal damlası