9 Ocak 2014 Perşembe

3 SUNUM 3 ALIŞVERİŞ :)

Karadeniz sofrasına ve kültürüne uzak olsam da bir Karadenizli (Trabzon) eşi olarak bir yerden başlamak gerekli diye düşündüm :) Haftasonu kahvaltı soframızı Karadeniz temalı hazırladım. 




İlk kuymak denememi yaptım çok çok güzel olmasa da başarmış sayılırım :) Denemekten vazgeçmicem :) 

 Trabzondan gelen taze fasulye turşusu kavurma oldu :)

 Neskafe sunumumu vakti zamanında Assortieden aldığım fincan mumlar ve A101'den çok uygun bir fiyata aldığım çikolata kaşıklarla yaptım :)

 Ben Ocak ayını Yılbaşı ayı olarak gördüğüm için neredeyse her gününde meyve sunumlarımı yeni yıl temalı aksesuarlarla yapabilirim :)

 Ocak ayı aynı zamanda indirim ayı :)  Madamecoco'da gördüğüm bu üç katlı romantik şekerliğe kayıtsız kalamadım :)

 Uzun zamandır instagram'dan takip ettiğim "lalobabutique" den bu güzellikleri aldım :) İnstagramdan alışveriş yapmak çok zevkliymiş :)


 Tişört ve kolye tahmin ettiğimden daha güzel çıktı :)

Instagram'dan takip etmek isteyenler için ismim "BOSNAKKIZI35" herkese mutlu akşamlar :)


17 yorum:

  1. çok şirin görünüyorsun :)) Tshirt ve kolye çok yakışmış kolyeye ayrıca bayıldımm
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Egede yaşayan bir karadenizli olarak ben de hafta sonları muhlama yapmaya özen gösteririm.Bol kalorili ve enerji verici lezzeti ise süper tabi. Sunumun çok hoşuma gitti ellerine sağlık. Tişört ve kolye yakışmış güle güle giyinin :)

    YanıtlaSil
  3. AY NE HOŞ YA ELLERİNE SAĞLIK
    bende bir doğuluyum ama eşim Rizeli bende öğrendim muhlama yapmayı
    sende sofranda 10 numarasınız

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine, emeklerine sağlık, hepsi harika :) Ama ben hepsini instagramdan da takip ediyorum kiii :) Yaşasın instagram! :)
    Bu arada tişörtün deri ceketinle harika olmuş! Güle güle kullan canım :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. oo maşallah Özlemcim.Bayılıyorum ben sana yaa.Her şeye özenle yaklaşman çok hoş.Bu arada bu saçların sana çok yakışmış.Rengi bir öncekinden daha iyi gitmiş yüzüne.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Cnm ne marifetlisin kuymak nefis gorunuyor sunumlarda harika:)

    YanıtlaSil
  7. oo saçlar çok güzel olmuş sen son resmi en üste koymalıymışsın :) çok güzel olmuş tişört ve kolyen güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun, sunumlar harika :)

    bu arada t-shirt ve kolye süpermiş <3

    YanıtlaSil
  9. merhaba, fotolarda sunumlar gittikçe güzelleşiyor :)

    bende bu saç rengini sana çok yakıştrdım, çok hoş gözüküyorsun :)

    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  10. cok guzel gorunuyor masan canım ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  11. Ben de Trabzon geliniyim ve artık Trabzondayım :)
    Kuymak yapmayı öğrendim sayılır. Siz üzerine tekrardan yağ eritip döktünüz sanırım.
    Kayınvalidemin tezine göre iyi bir kuymakın sırrı, en başında mısır ununu kavurduğumuz tereyağının, en sonunda da kuymak yüzüne çıkması. Tabi öyle ayan beyan çıkmıyor ortaya.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir uzerine tereyagi dokmedim sonradan.kayinvalidenizin dedigi gibi ilk basta koydugum tereyagi uste cikti :) ben izmirliyim esim de trabzonlu aslen ama izmir dogumlu.izmirdr yasadigimiz icin malzemesini ordaki akrabalari gonderiyor.zor sartlar altinda yapiyoruz siz sanslisiniz o yuzden :) sevgiler

      Sil
  12. Canım tek birşey söyleyip kaçıyorum.Herşeyin senin kadar güzel MaşAllah sana Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. cnm senin sofraların sunumların nasıl güzel nasıl şenlikli böyle, çok seviyorum böyle temalı sofraları!
    kuymak mıhlama galiba, bize de tarifini ver mutlaka cnm:))))
    buarada o kahve sunumu ne tatlı bişeydir öyle aman Allah'ım ben de bakıcam çeyizine o fincanlardan:P
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. biraz bordo biraz mavi ;)
    kolye cok şık daha farkli da kullanılabilir.
    güZel günlerde kullan.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. GÜLE GÜLE KULLAN CANIM. BUARADA SACLARINI YENİ GORUYORUM BU RENK VE MODELİNİ, İNANILMAZ YAKISMIS COK GUZELSİN :=)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

bal damlası