30 Aralık 2013 Pazartesi

YILBAŞI SOFRASI

2013 güzelmiydi değil mi pek anlayamadım ben. Sanırım düğünümüz 2013te olmasaydı güzel bile diyemeyecektim. Tek güzel yanı sevdiğimle yollarımızı birleştirmesi diyebilirim :) Onun dışında sanki bol kayıplı ve tatsız bir yıl gibi geliyor bana nedense. Belki de tek rakamlara olan antipatik yaklaşımımdandır bilemiyorum mesela bir 2014 ya da 2012 bana daha sıcak sevimli geliyor :) Sanki 2014 daha güzel geçecekmiş, daha sıcak, samimi bir yıl olacakmış gibi hissediyorum ya da öyle olsun istiyorum :) 


2013'ü dostlarımızın sıcak yuvasında uğurlayacağız biz. Ben geçtiğimiz Cumartesi günü yine dostlarımızın şenlendirdiği güzel bir yılbaşı sofrası hazırladım. Çok eğlenceli bol gülmeceli bir geceydi :))

Masa ortası süsüm tamamen benim uydurmam :) Toplar ve bardak mumluklar Migros indiriminden aldıklarım. Üçlü tektaş şamdanım Bernardo. Hepsini birleştirdim ben :)

 Peçetemi İstanbulda Eminönünden almıştım keşke daha çok alsaydım burada bulmayınca pişman oldum :(

 Runnerım Tchibo :)



 Meze konusunda mütevazi olamıcam :p


 Haydarili mantarı kesinlikle tavsiye ediyorum. Mantarları temizleyip saplarını çıkardıktan sonra her birinin üzerine bir parça tereyağı koyu tepsiye dizip 250 derece fırında 6-7 dakika kadar pişiriyorum. Çıktıktan sonra üzerlerine birer çay kaşığı haydari koyduk mu hazırdır :)


 Gecenin tatlısı yine benim uydurduklarımdan :)

 Bunlar da yılbaşına özel geyikli kurabiyelerim :)

 Bunlar da güzel dostlarımızın güzel hediyeleri :) İyi ki varsınız :)


2013'ün son postunu güzel bir yılbaşı sofrası ve güzel dileklerle yapayım istedim. Öncelikle sağlık sağlık sağlık diyorum hem kendimiz hem de sevdiklerimiz için kayıpsız bir yıl olmasını umut ediyorum. Bol kahkahalı, hep gülmeceli ve dostlarla, aileyle, sıcacık canlarla geçecek bir yıl olmasını istiyorum. Herşey güzel şeyler için bahane bu güzel sofralar, yemekler, emekler hep gülümseyen gözler ve bol kahkahalı sohbetler için. Bir amaca kitlenip zamanı hiç etmediğimiz, anın tadını doyasıya çıkardığımız bir yıl olsun 2014... 

Herkesi çoook öpüyorummm :)


17 yorum:

  1. Sunumlarının hastasıyım hihih :) Çok güzel sofralar hazırlıyorsun gerçekten ellerin dert görmesin özellikle geyik kurabiyelere bayıldım mutlu seneler sağlıkla huzurla :)

    YanıtlaSil
  2. Sofran çok şeker olmuş,her şey süper..Özellikle peçetelere bayıldım..2014 dede keyfiniz bol olsun,mutlu yıllar..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. oyy sen nasıl maharetli bir kızsın böyle maşallah sana... :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa yine konusturmussun hunerlerini bayıldım kurabiyelere

    YanıtlaSil
  5. canım benım ıcınde 2013 en guzel yanı esımle evlenmem oldu onun dısında gercekten ulke olarak baya sıkıntılıydı.geyık kurabıyelerıne bayıldımm cok tatlılar ya yılbası sofranda çok hoş olmuş elıne sağlık bız dısarıda olacağımız için pek evde bir masa kuramadım inşallah seneye bende blogumda bir yılbaşı sofrası kurmak niyetindeyim

    YanıtlaSil
  6. Çok güel bir sofra bu vesileyle yeni yılını kutluyorum umarım hepimiz için daha güzel şeyler olur önümüzdeki yıl :)

    YanıtlaSil
  7. Herşey çok güzel çok özenli yine:) Nice senelere canım, o geyiklere bayıldım bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. b kadar uyumu nasıl sağlayabiliyorsun
    sofranda sende süpersiniz

    YanıtlaSil
  9. Masa şahane sunumlar şahane …
    Afiyetler olsun hamara Boşnakım benim…
    Harikasın canım benim…
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. yaa ağzımınn syu akıo senin bu sofralarını görünce. ben de gelcem bigün sana vallaa olmuo böyle :)) nice güzel yıllarra canım

    YanıtlaSil
  11. cnm harikasın yaa senin şu detaylarına bayılıyorum nasıl güzel şeyler seçiyosun! sana yemeğe davetli olmak istedim bi an:))) geyikli kurabiyeler inanılmaz yaratıcıymış:P ellerine sağlık, iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım masa çok hoş olmuş :) yeni yılın kutlu olsun bu arada

    YanıtlaSil
  13. oo Almanyadan cikolatalar görüyorum :) keyifli yemeler:)

    YanıtlaSil
  14. Harikasın canım. Sofraya bayıldım. Dilediğin güzellikte bir yıl olur inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Şahane sofralar hazırlamışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

bal damlası