24 Aralık 2013 Salı

NELER YAPIYORUM BEN :)

     Kabul ediyorum bloğa eskisi gibi yazamıyorum zaman ayıramıyorum diyelim. Bunda ev işlerinin ve instagramın payı yadsınamaz tabi :) Her ne kadar zaman ayıramasam da sürekli aklım buralarda umarım ziyaretlerim sıklaşır :) 

      Evliliğin en güzel yanlarından biri de çeyiz hazırlığı aşamasında zevkle seçip aldığın parçaları sevdiklerine güzel mamalarla sunmak sanırım :) Ben bu konuda tam bir sunum hastasıyım diyebilirim ne yersem yiyeyim önce göze hitap etsin istiyorum :)


     Haftasonu kahvaltıları benim için hem mide hem göz ziyafeti tadında geçmeli :) Bunun için her hafta farklı bir konsepti hazırlarken buluyorum kendimi :)


 Vintage dokunuşlar çiçek desenler ve soft renkler kahvaltı sofralarına çok yakışıyor :)

Mavi dantelli peçete annemin çeyizinden :)




 Elma radyomun eşlik ettiği elma temalı kahvaltı soframız :)


 Yumurta kızım soframızın yıldızı :)

 Akşamları meyve tabakları sahneye çıkıyor :)

 Sabahları tarhana içmek gibisi yok hele hava da buz gibiyse :)

 Yılbaşı yaklaştıkça yılbaşı temalı ürünler saklandıkları yerlerden birer birer çıkmaya başladı :)




 Balık akşamlarını çok seviyoruz :)

 Üçgen peynirleri çam ağacı yapma fikrine bayıldım çok zevkli :)

 Akşam çayları böyle daha keyifli :)

 Bizim yılbaşı köşemiz hazır bile :)

 Tatlı ve pasta süslemeleri için bu cicilerden daha güzeli olamaz :) yılbaşı alışverişini seviyorum :)

 Yılbaşı hediyemi erken alanlardanım ben de :))


Şimdiden herkese sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum hayatınızı güzelleştiren umudunuz ve heyecanınız bu yıl da yakanızı bırakmasın :)

21 yorum:

  1. Postunu dört gözle bekliyormuşum bunu anladım :) hepsi tek tek harika ...

    YanıtlaSil
  2. SÜPERLER CANIM SENİN SOFRALARINA BAYILIYORUM MUTLU SOFRALAR OLSUN SEVGİLERRR :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy o muzdan yunuslara bayıldım bende deneyecegım bu arada kombınlere bayıldım aaah o yenı evlılık heyecanı aaahhh

    YanıtlaSil
  4. sen mükemmelsin her eve lazımsın valla :)

    YanıtlaSil
  5. ama harikasın tatlım, hepsine bayıldım... :)

    YanıtlaSil
  6. Bu instagram hepimizi tembelleştirdi sanırım, aynı dert bende de var :))
    Canım benim sofralarını, sunumlarını instagramdan da takip ediyorum zaten biliyorsun :) ve bayılıyorum! Kesinlikle önce göze hitap etmeli diyenlerdenim bende :) Ellerine, emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. lütfennn instagram yüzünden unutmayın bizleri, bloğunuzu takip etmeyi çok seviyorum ihmal etmeyin buraları :) resimler tek tek harika, içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  8. sofraların çok güzel :) yalnız porselen tavaya dikkat et benim en çok kullandığım şeydi pazar günü ocakta çatladı :(

    YanıtlaSil
  9. Özlemcim özlettin kendini.Gözlerim bayram etti.Tüm masa hazırlıklarının hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  10. Güzel güzel döktürmüşsün yine, zaten instagramdan takip ediyordum ama blog bi başka ihmal etme bence:) Yılbaşı temalı pasta süslerini nerden buldun ben dün kemeraltında dolaştım biraz ama bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıda çarşısında barmar var canım ordan aldim internettede sitesi var cok güzel seyler var mutlaka bak :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. harika gözüküyor kahvaltı fikirlerine bayıldım bosnak kızı sanırım sende benim gibi haziranda evlenmişssin ben de evlenir evlenmez içimdeki cevheri dışarı çıkaranlardanım yemek yapmak özellikle de sunmak benim için öyle bir haz ki hala çözmüş değilim adeta yemeği yemekten çok görmeyi sunmayı iltifatlar almayı seven biriyim kahvaltı sofraların çok cici ellerine sağlık blogumu incelemeni isterim (munisinevi.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim sofraların, sunumların hepsi çok güzelll :) Hep aynı şeyi konuşuyoruz zaten, tarzını çok seviyorum, kendime çok yakın buluyorum seni :) Ne mutlu bize böyle özenli sofralar kurup sevdiklerimizle paylaşabiliyoruz.. Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yükselenimin terazi olmasindan kaynaklaniyor sanirim canım :) bir de hayata bakış seklimiz aynı seninle sonuç cok onemli degil gittigimiz yolun tadını cikarmaya yasadigimiz anı guzellestirmeye bakıyoruz :) sonra güleryüzlüyüz ve ne cok samimi ne de cok mesafeliyiz :)) el becerisinden hic bahsetmiyorum zaten :) keske aynı sehirde olsaydik seninle birlikte kosmayi cok isterdim etrafimda spor yapan cok kisi yok :) baya bi icimi döktüm ben sana sanki :) cok cok cok opuyorum ben de :*****

      Sil
  13. CANIM BENİM HARİKASIN BÜTÜN SUNUMLARIN ŞAHANE VE ÇOK KEYİFLİ OLMUŞ…
    ELLERİNE SAĞLIK…
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  14. sofraların hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Peçetelerine bayıldım :) Bana annemin çeyizinden kalanlar yok maalesef...

    YanıtlaSil
  16. Çok güzeller :) her biri ayrı ayrı çok sevimli ve içten.. Annenin çeyizinden kalan peçete de bir o kadar romantik. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın canım..

    YanıtlaSil
  17. Ahhh ne zamandır ne bloğuma ne başka bloglara girebiliyorum.. Bugün fırsat bulduum ve tek tek okuyorum görsellere bakıyoruum oyy maşaAllah ne güzel şeyler hazırlıyosun öyle bu saatte iştahım açıldıı :D ellerine sağlııık özlemişim ki valla ^_^

    YanıtlaSil

bal damlası