19 Kasım 2013 Salı

Misafirlerimize Özel Taraftar Masası :)

Ben GS'li eşim de TS'li ama bu hafta misafirlerimizin neredeyse hepsi fanatik BJK'li olduğundan konsepti belirlemek çok zor olmadı :) Taraftar masası için kullandığım siyah ve beyaz renklere kırmızı kalpli peçeteler eşlik etti. Tatlımın kalıbını word.de yazıp çıktı aldım harfleri tek tek kesip tatlının üzerine koyduktan sonra kakao döküp harfleri kaldırdım :) Sonuca herkes hayran kaldı :) 




Kuskuslu rus salatamı da bu sefer çiçekli pencere şeklinde hazırladım çok yakıştı :)



İlk defa truff denedim ve tek kelime ile bayıldımmm :)) artan keklerinizi değerlendirmenin en güzel yolu. Krema ve çikolatayı ocakta eritip ufalanan kek ile karıştırıp şekil verdikten sonra dilediğiniz şeye bulayabilirsiniz :) Harika bir tat :)


Veee taraftar masamız :) Daha sonra GS ve TS için de br masa hazırlamayı düşünüyorum :))










 Güzel hediyelerimden ilki :) Bayıldım bu renkli paspaslara tam benlik :)





Dijital bir mutfak tartısına çok ihtiyacım vardı çok çok sevindim :)


Evimde sevdiklerimi ağırlamayı çok seviyorum :)


17 yorum:

  1. ayyy çok tatlı olmuş pasta ve rus salatasına da bayıldım, harikasın ya, maşallah sana... :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık sofran çok güzel görünüyor:) Ayrıca misafirlerini düşünerek konsept hazırlaman bence çok ince bir davranış

    YanıtlaSil
  3. Yemek masasında en sevdiğim şeylerden biri belli bir konseptte hazırlanması.blogunu çok uzun zamandır izliyorum ama yorum yazmak için içimdeki BJK aşkının depreşmesi lazımmış demek ki :))

    YanıtlaSil
  4. cok güzel görünüyor hersey cnm yine döktürmüssün :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Harika bir masa olmuş ellerine sağlık ne kadar özenli..

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle harikalar, bakmaya doyamıyorum senin masalarına! Eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. ooo bende esıme yapmalıyım harıka fıkırrr fanatık bjk lı benımkıde:)

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş harfler ne kadar düzgün çıkmış bravo :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabaaaaa...

    Blogunu keşfettiğim andan itibaren her gün kontrol ediyorum :) postlarını görünce de çooook seviniyorum :D

    Müthiş yaratıcı bir kadınsın sen :* Hele zevkine bayılıyorummm...

    Bu arada seni takip ederken ben de bir blog hazırlamaya başladım .. Acemi bir blogger takip etmek istersen bana da beklerim.

    http://oldugukadarolmadgikader.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ne güzel olmuş marifetli arkadasım sofra konularında hiç böyle olamadım...süpersin

    YanıtlaSil
  11. böyle özenle hazırlanmış bi masadaki cici mamaların şeklini bozmaya insan nasıl kıyabilirki:)
    emeğine yüreğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  12. Özlemcim,maşallah canım çok marifetlisin ve ayrıca böyle bir jest için çok da ince düşünmek lazım.Tüm bu özellikler sende birleşince tabii ortaya harika şeyler çıkmış.Ellerine emeklerine sağlık.Yiyenlere eminim afiyet bel şeker olmuştur.Hediyelerin çok hoş.Güle güle kullan.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık.Çok güzel ikramların var masada.taraftar jestide harika.Hediyelerini de güle güle kulan...

    YanıtlaSil
  14. paspasların çok sevmlii, güle güle kullan inşallah :)
    şu toplar da gece gece mahvetti beni valla eline sağlık :)


    http://kutudakimahsurbonibon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. ne güzel masalar hazırlıyorsun bayılıyorum, peçeteleri nasıl öyle kalpli katladın?

    YanıtlaSil
  16. wow! is wonderful. it's the inventor or very good and keep trying possibility.


    cool math games

    y8

    YanıtlaSil
  17. benimde en sevdiğim kahvaltı sofralarıdır cnm ve hazırlaması cok zevkli (kaldırması da yorucu ) :) cok guzel ve özenli hazırlamıssın, bende son yayınımda yeniyıl sofrası yaptım umarım begenirsin sende :)

    YanıtlaSil

bal damlası