25 Kasım 2013 Pazartesi

Hafta Sonu İki Kahvaltı :)

Mutfakla uğraşmak güzel yemekler değişik sofralar hazırlamak terapi gibi bir şey oldu benim için :) Şöyle detaylı güzel mi güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamak için hafta sonunu iple çekiyorum :) 


Bu cumartesi deniz temalı bir kahvaltı sofrası kurdum. Bol bol balık figürü ve marine temalı kahvaltılıklar kullandım. Runner pazarda bulup bir liraya aldığım bir kumaştan :) Pazarda  uygun fiyatlı güzel kumaşlar görünce hemen alıp sofralarımı süslüyorum :) maliyeti düşük olduğu için her konsepte göre runner ve peçete yapabiliyorum :)






 Kahvaltılıklar Bernardo, Servis tabağı porland, deniz kabuğu reçellik esse, balık yumurtalık tantitoni.

 Pazar Günü yeşili ve doğayı koruyalım mesajlı bir kahvaltı sofrası hazırladım :) Yaprak runner keçeden ben yaptım :) Servis tabakları İkea, Ahşap yumurtalık, kahvaltı tabakları ve peçeteler Migros, Çiçekler İkea, Ekmeklik Esse, Servis Tabağı altlıkları İkea, Üçgen peynir tabağı Migros.


 Peçeteye bayıldımmm :)


İnstagramdan takip etmek isteyenler için adım BOSNAKKİZİ35. 

Herkese mutlu haftalar :) 

22 yorum:

  1. Ne kadar özen göstermişsin öyle :)
    Afiyet olsunn

    YanıtlaSil
  2. 2. sofradaki peçete ilkokulda çizdiğimiz resimlere benziyor:))her iki sofra da çok özenli ve güzel olmuş...afferim gelin kız:)))

    YanıtlaSil
  3. özellikle deniz temalı kahvaltıya bayıldım... tasarım fikirlerin çok güzel.. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Harika gözüküyorlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  6. herzamanki gibi çok zevkli! Tantitoni yumurtalıklarını çoook sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. İkiside güzel ama ben marine olanı daha bir sevdim. Balıktan tereyağlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. canım cok tatlııııııııı bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. cokk güzell canim ellerine saglik inanki birgün sende yemege gelmek isterdim :DDDDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel çok özenli herşey:)

    YanıtlaSil
  11. harika sofralar.. Bende böyle dikiş yeteneği olsa ben de güzel güzel runnerlar diksem keşkee.. :))

    YanıtlaSil
  12. Canım benim ya, bayıldım hepsine ama özellikle balık şeklindeki tereyağı kaşar olduğunu tahmin ettiğim şeylere:) Allah mutlu sofralarını daim etsin..

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık cok güzel gorunuyor canım bende yenı katıldım güzel yemek tarıflerım var bakarsan sevınırım

    YanıtlaSil
  14. çıtır kız gerçekten temalı sofralarına bayıldım.ellerine sağlık.tek önerim çatal bıçakların yerlerine dikkat etmen :) böylece mükemmel olacak.

    YanıtlaSil
  15. gökte ararken yerde bulmak gibi bir şey oldu. Ven de şuan bu telaşların başlarındayım. Blogunuz bana cok faydalı olacak. her şey harika görünüyor.

    Sizi de bana beklerim. takipte olacağım…

    Sevgiler & mutluluklar...

    YanıtlaSil
  16. her zaman ki gibi çok keyifli sofralar bunlar

    YanıtlaSil
  17. Oh Yes! I'm glad I found your article today. I recommend it to everyone .. Thank you for your work!

    y8

    friv

    YanıtlaSil
  18. Boşnağım çok beğendim, biliyorsun bende denizci temasını çok seviyorum :) her ayrıntı çok güzel hele runner a bayıldım. Afiyet olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  19. kahvaltı sofrasına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  20. bayildim sofraya, balikli kahvalti tabaklarini nerden aldiniz?

    YanıtlaSil

bal damlası