7 Kasım 2013 Perşembe

BİZDE OFİS YEMEĞİ KONSEPTİ :)

Dün akşam çok sevdiğim ofis arkadaşlarım evimizde misafirimizdi :)
Kalabalık bir grup olduğumuz için açık büfe şeklinde bir masa hazırladım.
Ne zamandır aklımda olan denemek isteyip te deneyemediğim bazı ikramlıkları da deneme fırsatım oldu :) Yine her zaman ki gibi tadı kadar sunumunun da özenli olmasına dikkat ettim :)



Kaplumbağa salatama herkes bayıldı :) Hem görüntüsü hem tadı çok güzeldi :)
İçinde süzme yoğurt mayonez normal yoğurt garnitür kornişon turşu ve kuskus var :) önce bir tabağa koyup kalıp gibi kullanarak ters çevirdim ve sonra kestiğim salatalıkları üzerine sırasıyla yapıştırdım hemen yapışıyor zaten yoğurtlu olduğu için :) Haşladığım  yumurta ile başını yapıp gözleri için de karanfil kullandım :) çok şirin oldu :)


Ben sarma sarmaya üşenmeyenlerdenim :) çok sık yaptığım için de el alışkanlığı olduğu için çabuk bitiriyorum :) Bol ekşili ve yeşillikli seviyorum :)


Patatesten havuçlarımı daha önce bir kez daha denemiştim herkesten
tam not alınca favoriler arasına girdi hemen :) Patatesleri haşlayıp çatalla
eziyorum içine tavada kızarttığım küçük küçük doğramış soğanları ve
biber salçasını ekliyorum.Son olarak karabiber kırmızı toz biber ve tuz ekleyip
havuç şekli veriyorum :) Sapları dereotundan :)


Bunlar da browni kurabiyelerim :)


 Kalpli tatlımın yıldızlısını yaptım bu sefer :)



Gelelim işin benim için en keyifli olan tarafına :)
Hem dün akşamki hediyelerimi hem de daha önce pembe soframda
ağırladığım misafirlerimin getirdiği hediyeyi çok çok beğendim :))
Mutfağım için mıknatıslı bir notluk English home'dan :) 


Banyom için güzel bir askı içine sık kullandığım ürünler koymayı düşünüyorum :)

 Bu yaprak şeklindeki  kahve fincanlarını çok beğendim :)




Bu süreç hiç bitmese olur mu acaba ben çok sevdim :)))


22 yorum:

  1. Canım nefissss mamalar döktürmüşsün yine …
    Ellerine sağlık ben diğer postuna yorum yazarken yenisi geldi…
    Herşey çok güzel hediyeler süper hayat sana güzelllll….
    Öptüm seni kocamannnnn….

    YanıtlaSil
  2. Yine çok cici bir masa hazırlamışşın
    Ellerine sağlık canım
    Hediyelerde çok güzelmutlu günlerde kullan
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Cok cok marifetlisin.. agzım açık kaldı resmen..ellerine sağlık
    hem göze hem damağa hitap ediyor eminim

    YanıtlaSil
  4. canımsın.sofran harika görünüyor.yakınlarda olaydım da konuğu olaydım bu güzel kızın diye geçirdim içimden şimdi.rabbim her gününü çok güzel geçirmeni nasip etsin.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. :) Kplumbağa bu ara Çınar'ın favori hayvanı..Ona daha miniğini yapayım bende..Ellerine sağlık boşnak kızııı maşallah...Hediyelerde çok cici gerçekten.Birde runnerını çok beğendim.sevgiler canımm :)

    YanıtlaSil
  6. Kaplumbağa salata, yıldızlı tatlı çok sevimli, ellerine sağlık :) Bende sarma konusu dahil mutfakta üşenmeyenlerdenim hele de ortaya böyle güzel lezzetler çıkıyorsa. Hediyelerini mutlulukla kullan ne zevkli seçimler, English Home tarzına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Mıknatıslı notluk ne güzelmiş öyle, güle güle kullan hepsiniiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Kaplumbağa salata ve havuç(patates mi desem:)) salatan çok farklı olmuş canım. Ellerine sağlık:)
    Başlığı okuyunca ofiste mi yiyorlar acaba bunları dedim tabi konuya girince açığa kavuştu:)

    YanıtlaSil
  9. dolmalarda gözüm kaldı cnm , ellerine sağlık ne guzel bir sofra ,arkadasların cok sanslı bence :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel canım güzel sunumlarınla hediyeleri fazlasıyla hak etmişsin zaten :)

    YanıtlaSil
  11. CANIM SEN BÖYLE MİSAFİR AĞARLAMAYA DEVAM EDERSEN BİTMEZ ZATEN :) HATTA BENDE GELEYİM.. HERŞEY HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİŞNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  12. kaplumbağa salataya bayıldım, ne güzel şeyler yapıyorsun sen

    YanıtlaSil
  13. o ne tatlı bir kaplumbağa:))kaplumbağadan sonraki favorim ise banyo rafı.güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  14. herşey inananılmaz güzel olmuş ellerinize sağlık sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  15. kaplumbağa salatanıza bayıldım , çok orjinal olmuş :))

    YanıtlaSil
  16. avcumu yaladım yaaa ,maaşallah yüzbin kere

    YanıtlaSil
  17. havuçlar çok pratikmiş, hemen deneyeceğim. Sofran da her zamanki gibi çok şık tatlım, eline sağlık! :)

    YanıtlaSil
  18. Canım benim süpersin! Senin bu sofralarını gördükçe benim de hep ilk zamanlarım geliyor aklıma :) Çok değil daha 1,5 yıl oldu ama ilk zamanlar, ilk misafirler, hazırlıklar hep çok özel oluyor :)
    Ellerine sağlık canım, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  19. mutfak notluğunuz çok güzelmiş. bloğunuzu keyifle gezdim sıkı takipçinizim artık, sizleri de bbana beklerim.

    YanıtlaSil
  20. canım sahaneısn sen ya bayıldım ne guzel olmusss ofıs arkadaslarının sofrası..kaplumbagalar havuclar ayyyy ınan hemen not aldım..sevgıler

    YanıtlaSil
  21. Very good and has many improvements and exciting new.

    friv 4

    gazo

    YanıtlaSil

bal damlası