18 Kasım 2013 Pazartesi

Bir Tatlı Bir Kahvaltı Bir Dıy :)

Kış yaklaştıkça nedense yaratıcılık ve üretkenlik özelliklerim yaz uykusundaymış gibi bir bir uyanıyorlar :) Değişik tatlar farklı sunumlar el yapımı beceri uğraşları hiç aklımdan çıkmıyor :) Hem kendimize hem misafirlerimize hep yaratıcı şeyler sunmak istiyorum :)


Bu hafta kardeşimin özel isteği üzerine haftamızın tatlısı
sevgiyle hazırlanan dondurmalı irmik helvasıydı :) 




Güne gülerek başlayalım mesajlı kahvaltı sofram da eşim için :)



 Renk fıstık yeşili (ya da elma yeşili mi demeliyim bilmiyorum :) olduğu için hemen aklıma turuncuyla kombinlemek geldi :)Turuncu çatallıklarım bimden, tabaklar tchibo, inek peçetelik assortie, puantiyeli minik yeşil tabaklar
bimilyoncudan :) Servisler ikea, su bardakları paşabahçe, turuncu yeşil kahvaltılıklar da bimilyoncu :) 




Geçen gün annemde otururken onda bıraktığım keçelerim aklıma geldi
çizmek için sabun, iğne iplik makas ve kalıp olarak da çam ağacı kurabiye
kalıbımız olduğuna göre yılbaşı için peçete yüzüğü yapabiliriz :)





 İşte bitti :)


16 yorum:

  1. her kare ayrı güzel canım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. İrmik helvasına bayıldım.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık..kahvaltı süper..

    YanıtlaSil
  4. allahım peçete halkalarına bittim yha ne güzeller emeğinize sağlık banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  6. Çok yaratıcısın canım sunumlar şahane…
    Ellerine sağlık öpüyorum seni hamarat Boşnakım benim…
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Oncelikle dondurmali irmik tatlisina bayilirim disarda yedikten sonra arastrdim ve kendim de yaptim kesinlikle irmik cok sogumadan yemek lazim.
    El isine gelince bayildim.zaten yilbasi konseptine cocuklugumdan beri ilgim vardir.bu sene yapamayabilirim ama hayatimin bi doneminde kesin isime yarayacak:)

    YanıtlaSil
  8. Özellikle diy'ine bayıldım, sonu yok bu keçeyle yapılan tasarımların, müthiş bir malzeme! Eline sağlık tatlım!

    YanıtlaSil
  9. Ya hepsine ayrı ayrı ba-yıl-dım !
    Pecete halkaları da kesinlikle denemeye değer, cok güzel fikir...
    Ellerine, emegine saglık canım:)

    YanıtlaSil
  10. oo maşallah Özlemcim.Süpersin valla.Ellerine emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Özlemcim
    Masa tatlı peçetelikler herşey çok güzel:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  13. tatlım bu dıy nefıssssssssssssss cok begendım ellerıne saglık..sofraların zaten sık ne denır kı:)

    YanıtlaSil
  14. Çok severim dondurmalı irmik helvasını canım ellerine sağlık :)
    Bu arada peçete halkası fikri ve kendileri pek hoş olmuş :) Fikrine saglık..

    YanıtlaSil

bal damlası