23 Ekim 2013 Çarşamba

SUNUMLAR

Instagrama geçtiğimden beri buralarda pek paylaşım yapamıyorum malesef :( Insta.da biriken sunumlarımı beni sadece blogdan takip edenler için paylaşayım ilham vereyim dedim :)

O kadar deniz temalı ürün aldım bir kahvaltı sofrası kurmasam olmazdı :)




Peçeteyi ve runner'ı Porland.dan almıştım Tabaklar da Gürallar :)




Bu şirin kupalar da porland.dan. Bir kış çayı sunumu :)



Bu da bir bir gece sunumu ballı süt :) Dümen sehpamı değerlendirmenin en iyi yolu :)


Sunumlarla ilgili hazırladığım bir yazı ile Sevgili Kendinin Ruh Doktoru bloğunun sahibesine konuk oldum :) Yazımı merak edenler için TIK TIK beni ınstagram.dan takip etmek isteyenler için ismim boşnakkızı35.
 

Bugün herkes için eğlenceli geçsin öpüldünüz :))

13 yorum:

  1. buradaki paylaşımların da tadı başka oluyor ama ...
    blogu da ihmal etme :)

    YanıtlaSil
  2. ınstagramda da takipteyim zaten çok zevkli sunumlar yapıyorsunuz banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Harikasın tatlım...
    Sevgiyle ve beğenerek aldığın her parçayı güzel yuvanda kullandığını görmek büyük mutluluk...
    Sevgilerimle canım instagramda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil
  4. her şey çok güzel görünüyor.Maşallah Özlemcim.

    YanıtlaSil
  5. maşaallah sana.Ama buraları da ihmal etme.Yolunun gözleyenler var :))) tekrardan teşekkür harika yazı için

    YanıtlaSil
  6. cnm ne guzel sunumlar bende instagramda takip edeyim seni, dur smdi bakayım nerdesin =)

    YanıtlaSil
  7. Beautiful table decor!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  8. evet canım lütfen blogunu ihmal etme heran instagrama bakamayabiliyoruz ;) ellerine sağlık sofran harika görünüyor kışın bile mis gibi yaz havası var evinde...;)

    YanıtlaSil
  9. ayrıca fotoğrafına da bayıldım çok güzel bir gelin olmuşsun ;)

    YanıtlaSil
  10. Özlem abla yine harika sunumlar yapmışsın, keyfiniz bol olsun! :)

    YanıtlaSil
  11. tatlım su ıg blogları boslamaya sebep oldu ama ben blogu cok sevıyorum :(( sunumun yıne sahane ...bayılıyorum su ozenerek haırladıgın hersyeeee

    YanıtlaSil
  12. Oh yeah! I agree with the idea that there is a coincidence.

    pog

    kizi 2

    Free Online Games

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,çok güzel bir blogunuz var,marine temalı sofranız çok güzel olmuş, hemen takibe başladım ,bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil

bal damlası