24 Eylül 2013 Salı

Ofis Şirinleri :)

Şimdiye kadar hep evle ilgili şirinlerimi paylaştım sizinle :) Bugün ofisteki şirin yardımcılarımı tanıtmak istedim :) Herkesin işte ofiste kullandığı minik aksesuarlar vardır ben bu aksesuarların insanın iş dışındaki kimliğini de ele verdiğini düşünüyorum :) Ben evime taşıdığım renkli dünyamı parça parça işime de taşımışım :)


Bir Fırat hayranı olarak salçalı ekmeğiyle minik Fırat masamın olmazsa olmazı :) her ne kadar öğleden sonraları canımı salçalı ekmek çektirse de Fırattan vazgeçemiyorum :))




Hepimizin masasında bir dudak balmı vardır mutlaka özellikle bu mevsimde :) Ben Gratisten aldığım bu baykuş balma bayıldımm :) Hem çok güzel kokuyor hem de minik bir biblo gibi duruyor :)




Bozuk para biriktirmek için çiçekli cüzdanım hep çekmecemde durur :)



Şeker hamurlu kurabiyelerim de hep çekmecemde yemeye kıyamıyorum bakıp bakıp geriye koyuyorum  :)



Benim gibi renkli bir insanın sıradan bir çöp kovası kullanacağını düşünmediniz herhalde :)



Son olarak sevimli mi sevimli  kuzu kağıt tutacağım :) 




Sıkıcı bir ortamı bile şirin objelerle renklendirip ruhunuzda her zaman çiçekler açtırabilirsiniz :))

22 yorum:

  1. dudak balmına bayıldım ya :))
    yakınlarımda olsaydı bir gratis bende alırdı:)m

    YanıtlaSil
  2. fırat :))) çok iyi ya :) ben de çalışmayı özledim ya :) çalışanlar evde durmak ister ben çalışmak :)

    YanıtlaSil
  3. gratise sırf dudak balmı için gidicem:)))

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar:)fırat favorimm ama sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlilar kuzulu kalemligin aynisi isyerinde vardi benim de bu arada isyeri kapandi bizim :)

    YanıtlaSil
  6. ayy benim de masamın üstü dolu:) hem bloğumun maskotu olması hem de çok sevdiğim için baykuşlu balma bayıldım, ben de edineceğim en kısa zamanda:) görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  7. canim ofisin rengarenk ben ofisde calismiyorum ama benimde sinifim rengarenk civil civil cocuklarla sIKILMAK mümkün degil :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. Bayılırım hem sevimli hem de kullanışı şeylere, seninkiler de çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  9. Yine çok zevklisin ne şirin bunlar :)

    YanıtlaSil
  10. o çiçekli çantadan bende de var, ayrıca hepsi de çok şirin... :)

    YanıtlaSil
  11. Dudak balmına bayıldım çok şeker banada beklerim canım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  12. KUZUYA BAYILDIM . KALEMDE İYİ FİKİR. TAM OFİSLİK

    YanıtlaSil
  13. renkli kişiliğini ofisteki masanda da yansıtmışsın:)
    herşey çok keyifli görünüyor.
    şöyle bir baktımda benim masamında pek farkı yok:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. ben de fırattt hayranıyım baykuşlara bayılırım :)))

    YanıtlaSil
  15. eee ne de olsa akıllı hatunun hali başka tabii:)

    YanıtlaSil
  16. ÇOK ŞEKERLER :) BENDE MASAMI KÜÇÜK SÜS BİBLOLARLA RENKLENDİRMEYİ SEVENLERDENİM :))

    YanıtlaSil
  17. Benim ofisteki masamın üstüde böyle oyuncaklar şirin şirin bir sürü şeyle dolu, her geçen bir uğrar laf atar :)

    Ama beni mutlu ediyorlar:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Neşeli ve güzel bir ofisiniz varmış.

    YanıtlaSil

bal damlası