16 Eylül 2013 Pazartesi

Neler Yapıyorum :)

Biraz uzun bir ara verdim ama haklı sebeplerim vardı :)
Henüz düğün mevsiminin kapanmamış olması ve her hafta neredeyse üç düğüne yetişmeye çalışmamız , haftanın geri kalan günlerinde de yeni evli çifte verilen yemek davetlerine teşrif etmemiz  sebebiyle bloğuma hiç zaman ayıramadım :( İnşallah ilerleyen günlerde  biraz daha unutulduğumuz zaman internet başında daha çok vakit geçiricem :))

Genelde olduğu gibi Bizde de adettir yeni evli çifti ailenin tüm fertleri evlerinde yemek daveti vererek ağırlarlar. Biz de bu hafta çok güzel masalarda çok güzel mamalar yedik :)

Teyzem'in sofrası :)



İnekli peçetelik assortie'den :) bana da almıştı teyzem :) Limon desenli peçeteler aynı zamanda limon kokulu :) ilk defa karşılaştım ben :)


Bu masadan kuzenim ve eşinden :) Ellerine sağlık :)




Bu hafta son indirimlerden faydalandım birazcık :) evlendik diye çeyiz olayları
bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz :)) balıklı meze tabakları Mudodan :)
hem de çook uygun bir fiyata :)



Bu cam yağlık sirkelik te Çeşme Alaçatıda bir dükkandan. Çok ilginç bir tasarım bir taşla iki kuş :) Ben iç kısmına  rengini belli ettiği için nar ekşisi koydum dışında da sirke var. Sofrada çok dikkat çekiyor :)




Sevgili Düğün fotoğrafçımız Aslı Düğün fotolarımızı deniz temalı bir zarfta gönderdi bu kız işini biliyor :) tam benlik :))


20 yorum:

  1. ay ay kusummm! ne zevkliymiş yengen:) sofranız muhteşem orada olmak istedim şu an:)

    YanıtlaSil
  2. evliliğin ilk günleri çok güzel canım:)tadını çıkarınnn afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. Canımm özletme kendini amaaa:)
    Süper davetler yemekler yapmayın ama:)

    YanıtlaSil
  4. dün akşam girdim baktım,dedim bizim yeni gelin yok ortalıkta yazdı da ben mi görmedim die :)tabaklara bayıldım güle güle kullanın canım:)

    YanıtlaSil
  5. ooooh afiyet olsun :) Aldıklarını da güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. yağlık sirkeliğe bayıldım ve ilk defa gördüm
    her zamanki gibi alışverişte süpersin

    YanıtlaSil
  7. Ooo ne güzel sofralarda yemekler yemişiniz öyle.tabaklar çok hoş,yağdanlıkla sirkeliğin bir arada olması görsel açıdan çok hoş.Çok beğendim bu ilginç tasarımı.Kendini özletme,arada bloğuna da uğra.sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. Cnm ne guzel sofra o oyle bayildim:)

    YanıtlaSil
  9. ama sen gezerken biz senden mahrum kalıyoruz yazık bize :( daha çok post

    YanıtlaSil
  10. süper sofralar özlettiniz yeni yayınlarınızı sabırsızlıkla bekl,yorum sevgilerimle ;:)

    YanıtlaSil
  11. Mis gibi bir sofraaa ;) bu yaz cidden düğüne doydum bende herkes evlendi ben kadım ya :))))

    YanıtlaSil
  12. mufak alışverişi çok eğlenceli yaa, ben de vazgeçemiyorum. Düğün fotoğrafçınızın inceliğine de bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  13. Limon kokulu peçete ilgimi çekti çok değişik nereden almış ki merak ettim :)
    Ne güzel geziyorsun işte yazın bitmesine az kaldı tadını çıkar boşver :)

    YanıtlaSil
  14. yağlık sirkeliğe bayıldıım harika bir şey yaaa=)

    YanıtlaSil
  15. cnm özletme bu kadar nerelerdesin:))))?????
    limon kokulu peçete ve balıklı mudo tabak kesinlikle alınmalı bayıldım:))))

    YanıtlaSil
  16. tadını çıkarın yeni evliliğin.sonrasında ziyafetler,davetler biter ev işleri başlar:))

    YanıtlaSil
  17. ne güzel maslar öyle :) limon kokulu peçete ve sirkeliği ben çok sevdim hele o tabaklar bayıldım ne güzel bir post olmuş :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. sirkeliğin çok güzelmiş bende onun üzülüsünü görmüştüm:)

    YanıtlaSil

bal damlası