6 Ağustos 2013 Salı

EVİMİZDEN KARELER / Oturma Odası

Evimizin en ferah odası tabi ki deniz temalı oturma odamız :) Odadan balkona çıkılması ve günün her saati güneş alması  bizi resmen odaya bağladı :)) Deniz temalı odam için yaptığım hazırlıkları çeyiz hazırlıkları postlarımda parça parça görmüştünüz İşte onlar şimdi birleşti ve bütün oldu :))




Güneşlik olarak stor fon olarak da lacivert bir kumaş seçtim.Tül için daha spor bir görüntü aradığımdan dikine minik minik çizgiler olan kırık beyaz bir tül seçtim.


Lacivert fon lacivert beyaz çizgili yastıklarım ve yer minderimle çok uyumlu oldu :)



Halımı katalogdan görüp beğendim aslında çocuk odası için düşünmüştüm ama bu oda yerleştikten sonra kot halımla ve bu halıyla denediğimde kesinlikle bu dedim :) Pierre Cardin Aqua Serisi.




Aslında yatak odası hariç neredeyse evin bütün odalarında mavi ve turkuaz tonlarını kullanmışım :) Mesela marine odamızda maviyi beyaz ve lacivertle, çocuk odasında turkuazı kahverengiyle, salonda da turkuaz yemek masası koltuklarını mürdüm moru ve gri rengiyle kombinledim :) Her odayı ayrı ayrı kendi içinde düşünmem ve her birinde farklı bir dekor oluşturmak bütün odaların takım olmasından çok çok daha iyi bence. Avizeler de bile birbirlerine göre  değil de odanın temasına göre bir seçim yaptım. Marine odamızın avizesi :)


Salonda bütün bir yaşam ünitesi kullandığımızdan oturma odamızda sadece iki kalın raf kullandık. İkeadan aldığımız rafları kendimiz monte ettik. Bu oda için
kesinlikle siyah çerçeveli bir tv olmazdı hele benim gibi takıntılı biri için :) O yüzden buraya Arçeliğin beyaz çerçeveli tv.sini uygun gördük :)







Daha önce evinde mavi renkli koltuk kullanacak olanlardan nasıl kombinleyecekleri ile ilgili mailler almıştım. Ben oturma odamızda mavinin tonları bu şekilde  kullandım. Diğer odalarda da farklı renklerle nasıl dekore ettiğimi göstericem :) Umarım beğenmişsinizdir :) Herkese eğlenceli bir gün diliyorum :)


48 yorum:

  1. Çok şık olmuş canım,zevkine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Canım çok ferah ve çok hoş olmuş.. En çokta sehpanı beğendim, hatta bayıldım diyebilirim :)
    Güle güle, mis gibi oturun canım :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim canım,gerçekten zevkli seçimler.turkuaz halı ve beyaz denizci temalı sehpa ayrı bir hoş.bloğumdaki büyük yaz çekilişinede beklerim:)
    sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com/2013/07/buyuk-yaz-cekilisime-siz-de-katln.html

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş canım benim mavinin tonunu ve halini çok beğendim :) Güle güle oturun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. çok ferah bir oda olmuş..marine temasını en başından bildiğimden nasıl olduğunu çok merak ediyordum..güle güle oturun canım

    YanıtlaSil
  6. Çok ferah ve huzur verici bir dekor olmuş ellerine sağlık . mutluluk ve sağlıkla oturmanızı diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Huzur verici ve çok ferah bir oda olmuş canım...
    Marine konsepti olurda bu kadar mı hoş olur güle güle kullan canım...
    Mavi tonların verdiği dinginlik ve huzurun her zaman hayatına yansıması dileğiyle...
    Çok beğendim ayrıca halınada bayıldım canım sevgilerimle öpüyorum seni Özlemcim...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel çok ferah olmuş. İnsanın ne istediğini bilmesi güzel bişe :)

    Güzelliklerle oturun yuvanıza nazar deymesin :)

    YanıtlaSil
  9. çok iç açıcı ve ayNı zamaNda şık bi tarz yakaLamışsıN
    mutLu huzurLu keyifLi ve sevdikLeriNLe zamaN geçirmeN diLeğiyLe:)

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle çok ferah ve huzur verici...ağzınızın tadı bozulmadan,güle güle oturun inşallah...Merakla diğer odaları bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok ferah olmuş güle güle oturun ....

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim, çok ferah olmuş :)
    Güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel içim açıldı, odaya girsem martı sesleri duyacak gibiyim :)) güle güle otuurun :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel özlemcim bayıldım, diğerlerini de bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  16. :) parçalar birleşmiş,ne güzel olmuş bu odaöyle,, valla işten gelnce yorgunluk atmak için birebir ferahferah,güzel günlerde oturun

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş, mutlu günlerde oturun :')

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş güle güle oturun

    YanıtlaSil
  19. her ayrıntısını ayrı ayrı beğendim, gerçekten çok zevkli!!! Bu odada bol gülücükleriniz olsun hep :)

    YanıtlaSil
  20. tam benim renklerim.Maviyi çok severim.Benim Türkiyedeki oturma odamın koltukları da maviydi.Bazen seçimlerinde kendimi görüyorum.Zevklerimiz uyuşuyor.çook güzel olmuş canım.her şer çok uyumlu ve gözü yormuyor.Dinlendirici bir oda olmuş.sade ve şık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Güle güle oturun evinizde çok güzel olmuş. Halınıza ve koltuğunuzun rengine bayıldım. Huzur veriyor insana.

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş canım en azından gönlüne göre olmuş en güzelide o zaten :)

    Sormak istediğim koltuk ne marka acaba ?

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koltuğu izmir gaziemirde level mobilyadan aldık canım markasını bilmiyorum :)çok teşekkür ederim

      Sil
  23. Güle güle kullanın gerçekten çok uyumlu ve huzur dolu olmuş

    YanıtlaSil
  24. Çok sade ve huzurlu görünüyor mutlulukla oturmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  25. bayıldım .çok güzeller.düğün aralığında bana çok yardımcı oluyor paylaşımların

    YanıtlaSil
  26. çok beğendim süper olmuş her detay :)

    YanıtlaSil
  27. canım çook güzel, çok zevkli... kahkahalarla dolsun odanız, eviniz :)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel kullanışlı ve ferah olmuş canım,iyi günlerde oturun:)

    YanıtlaSil
  29. harika olmuş bayıldım ben de yatak odamı böle düşünüyorum fikirler aldım sizden sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  30. süper olmuş çok ferah maviye bayılırım

    YanıtlaSil
  31. inanamıyorumm.. Resmen benim salonumla çok benzer döşemişsin. :) Mavi köşe koltuğu ve aynen böyle patchwork halım var benim de :) Güle güle otur inşallah canım

    YanıtlaSil
  32. Çok ferah olmuş,çok beğendim ben
    güle güle oturun inşallah
    O dümenli sehpaya bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  33. Allah ağız tadiyla oturmak nasip etsin

    YanıtlaSil
  34. Canım benim çok güzel olmuş, güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
  35. Hayırlı bayramlar canım...

    YanıtlaSil
  36. çok içaçıcı bir oda olmuş canım sağlıkla huzurla oturun inşallah...

    YanıtlaSil
  37. Blogunuzu çok beğendim takibinizdeyim :) aynı inceliği sizlerden de bekler ve başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  38. bende cok begendım halımızda aynıymıs benımkıde pembesı :)

    YanıtlaSil
  39. Harika çok güzel insanın içi açılıyor valla böyle bir evim olsun isterdim doğrusu :(

    YanıtlaSil
  40. canımmmmmmmm cok güzelll evin:) maşallah, yalnız o dümen şeklindeki sehpa bitirdi beni! nerden aldın diye sorsam, ben de deniz manyagıyım ve marina temalı her şeye bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  41. huzurlu,ağız tadıyla oturun inşallah canım

    YanıtlaSil
  42. harika omuş, halına bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  43. bayıldım canım çok tatlı evin, sıcacık bir oda olmuş hemde deniz temalı tam istediğin gibi, güzel günlerde ağız tadıyla otur..

    YanıtlaSil
  44. Yemek odalarında kullanılan modeller arasında klasik yemek odası modellerini çok seviyorum. Özellikle sandalyeler çok hoşuma gidiyor. Nede olsa klasiğin ihtişamı farklı.

    YanıtlaSil
  45. renkler içimi açtı valla harika olmuş güle güle oturun tatlım

    YanıtlaSil
  46. avizeni nerden aldın cnm gunlerdr bnu arıyorum

    YanıtlaSil

bal damlası