19 Ağustos 2013 Pazartesi

Evimizden Kareler / 2

Bugün yine renkli evimizden karelerle devam edicem:) Salonumuzda gri mor ve turkuaz renklerini kullandık. Bu yüzden sehpa ve aynada füme cam daha uygun olur diye düşündüm.


Berjerlerimin hem modern hem de klasik gibi duruşunu sevdim :)

3/lü koltuğum gri 2'li koltuğum ise berjerlerimle aynı mürdüm moru.










Her oda için kafamda bir renk belirleyip o renk üzerinden gittim. Böylece renklerle her odayı kendi başına bağımsız düşündüm. Yatak Odası için pembenin tonlarını seçtim.Minik pufumun rengini ben belirledim :)




Yatak başlığım ve perdelerimi aynı kumaştan yaptırdım.


Herkese mutlu haftalar diliyorum :)

36 yorum:

  1. hepsi çok güzel, çok zevklisin canım.
    İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve bir o kadar da huzurlu bir ev. Mor berjerine bittim. Güzel günlerde oturun güzel evinizde canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Her seçimin gibi bu odalar da çok zevkli olmuş! Salonda çok güzel bir renk uyumu yakalamışsın, yatak odanda da özellikle pufu çok sevdim ;)
    Ama ben asıl onca çeyizi ve hediyeyi mutfağına nasıl sığdırdın onu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. canım çok şık:)güle güle oturun evinizde

    YanıtlaSil
  5. Turkuazla mor uyumunu sevdim çok yakışmış güle güle otur canım:)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş canım benim Allah içinize sindirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Cnm çok tebrik ederim öncelikle, uzun zamandır burlarda yoktum....
    Harika bir evin var, çok güzel parçalar seçmişsin, renkli ve ince zevkini çok güzel yansıtmışsın evine...
    Güle güle otur:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok keyifli ve güzel bir ev olmuş..Renklere bayıldım,güle güle kullan canım..çok mutlu olun:]]sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. canım evin çok şıkmış zevkine hayran kaldım en güzel ve mutlu günlerde oturun ömür boyu birbirinize aşık yaşayın:) tıpkı bizim gibi :) :)

    YanıtlaSil
  10. Gayet şık ve zevkli çok beğendim, ağız tadıyla oturmanı ve güzel günler geçirmeni dilerim, önemli olan o çünkü, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel herşey canım Güle güle oturun ve pufun ayrica cok tatli :)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim çok güzelmiş güle güle kullan. Farklı renkleri çok iyi uydurmuşsun. Ben cesaret edemiyorum karıştırmaya :)

    YanıtlaSil
  13. evine bir lakap buldum ; ''rüya ev '' ne güzel sıcacık bir ev böyle :)

    YanıtlaSil
  14. Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin:) çok güzel,maşallah cnm...

    YanıtlaSil
  15. maşallah ne güzelmiş evin:)
    koltuk takımının markası nee? fümesi tam benim hayal ettiğim gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmirde level mobilyadan aldım canım markası yok ama internet sitesi var bakabilirsin :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. cnm güle güle oturun mutlulukla, sağlıkla.
    herbirşey cok zevkle secilmiş belli.

    YanıtlaSil
  17. cok hos canim renkler güle güle bir ömür beraber oturun :)

    YanıtlaSil
  18. canım ya markalarını da yazar mısın?çok güzel ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirde gaziemirde Level Mobilyadan aldım canım internet sitesi var :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. zevkle döşenmiş bir ev, musmutluuuuu günleriniz olsun evinizde

    YanıtlaSil
  20. Özlemcim.Harika görünüyor eviniz.Ağız tadıyla oturun canım.Renklerin bütünlüğüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  21. Aaaaa inanmıyorum koltukların neredeyse benimkilerle aynı! :)) Sadece benimkilerin hepsi mor :)
    Kadife ve kapitoneli koltukları çok severim ben, güle güle kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  22. Adaşım herşey ççok güzel görünüyor, evin çok şık, zevkli dokunuşlarla harikalar meydana getirmişsin :)

    YanıtlaSil
  23. Canim cok güzel cok begendim mutlu günlerde oturun evinizde :)

    YanıtlaSil
  24. Çok şık ve zevkle döşenmiş mutlu günler de oturun canım , güle güle kullanın :))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. herşey çok güzel tatlım ama o puf beni benden aldı güzel günlerde oturun cnm..

    YanıtlaSil
  26. Acik tonlar harika

    Blogumdaki the body shop hediye cekilisine beklerim.......

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Tüm yorumlara katılarak çok hoş ve zevkle döşenmiş bir evinizin olduğunu söylemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  28. Güle güle otur çok hoşşş :) maşallahh

    YanıtlaSil
  29. benımde evım morlar beyazlar pembeler o yuzden cok ısındım evıne sahane olmus canım...cok mutlu gunlerınız olsun ınsallah

    YanıtlaSil
  30. Eviiin çok güzeel ablaaam güle güle oturuuun =) mutlulukla sağlıkla ;) ♥

    YanıtlaSil
  31. orta sehpanı ve yatak odanı nerden aldın bayıldımmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  32. Her şey çook güzel. Apex halı hakkında yorum araştırırken rastladım.
    Mutlu mutlu kullanın ♥

    YanıtlaSil
  33. her şey çok güzel :) güle güle otur ben de yeni olan bloğuma evime beklerim :) http://zeynepintatlidusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

bal damlası