21 Ağustos 2013 Çarşamba

Evimizde Davetlere Devam :)

Dün akşam çok cici bir çiftimiz bizde yemekteydi :) H.içi olduğu için fazla zamanım kalmayacağından tatlıları ve mezeyi bir gece öncesinden yaptım.masada kullanacağım  materyalleri de yine bir gece öncesinden hazırladım.  az kişi olduğumuz için bu sefer püfür püfür esen balkonumuz bizi
misafir etti :)





Renkli peçeteliklerimi kancaevden almıştım :) Meze tabağım aslında tatlı tabağı :) Rus salatasının üzerine dekoratif olarak kullandığım kafesli patates kızartmasını  özel aparatıyla kestim çok pratik oldu :) 





Tatlımız yalancı profiterol :) ben onu fındık tozu ve rulo kat ile süsledim :) normal muhallebiyi yapıp ılıdıktan sonra içine başka bir kapta hazırladığınız kremşantiyi vanilya ve margarini ekleyip karıştırıyorsunuz daha sonra içine küçük küçük kırdığınız etimekleri ekliyorsunuz. Dolapta bekledikten sonra servis yapılacağı esnada çikolata sosu ekleyip dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz :)




Bu bizim deniz temalı oturma odamız düşünülerek alınan çoook beğendiğimiz ev hediyemiz :)) Raflar dolmuştu ama yerde büyük bir fenere ihtiyacımız vardı :))




Sevdiğimiz kişilerle birlikte çok eğlenceli bir gece geçirdik evliliğin en güzel
taraflarından biri de sanırım bu :)

23 yorum:

  1. bu mevsimiN akşamLarıNıN tadı da bir başka oLuyor. deNiz feNeriNde emiNim eviNe çok yakışmıştır. iyi güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe:)

    YanıtlaSil
  2. Evliliğin en güzel tarafıda kendine ait olan bir evde tüm dostlarını gecenin bir yarısına kadar ağırlıyabiliyor olman, deniz fenerin çok cici güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. balkon sunumun da çok güzel canım, ellerine sağlık, hediyen de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin bi masa olmuş canım ellerine sağlık :) Fenerine de bayıldım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. geçen gün deniz temalı bir duvar saati aldım. hani şu gemilerde can simidi gibi olanlar varya, halatlı falan. yemin olsun aklıma sen geldin. deniz temalı odana ne güzel olurdu diye düşündüm :)
    herşeyin çok güzel canım benim. sevdikleriniz, geleniniz gideniniz bol olsun..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık,masanda,sunumlarında çok şık olmuş..Fenerin çok şirin,güle güle kullan..Bol misafirli,güzel günler.

    YanıtlaSil
  7. SÜPERSİN CANIM ÇOK CİCİ BİR MASA ELLERİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
  8. Aii bayıldım ben bunlara hediyen de bi harika ayrıca sofran yemeklerin super olmuş becerikliymis de benim canım öperim Minnak Minnak :()

    YanıtlaSil
  9. süperr :) çok hoş gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  10. Balkon oturmalarını hep sevmişimdir, yeni evli çifte kocaman mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  11. Hediyeni güle güle mutlu günlerde kullan :))) tatlıya bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. peçete aksesuarların çok güzeeeeeeeelll

    YanıtlaSil
  13. o peçeteliklerini çok begenmiştim yine aklıma düştü:)tatlıyı deneyecegim tabiki ve fener gercekten cok güzel büyük olması dahada güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  14. Maşallah diyorum,başka da bi şey demiyorum.Canım benim süper gelinsin sen:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık tarifin güzel görünüyor. Yemek menünde neler vardı merak ettim:)

    YanıtlaSil
  16. tüm resimlerde harika :)
    masan da çok cici olmuş

    YanıtlaSil
  17. :)) misafir ol gel bana, yemekler yapayım sana, hemide balkondaaaa:)
    diyosun yani, bak gelirimmmmmmm :P
    öpücükler çok güzel herşey eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir masa şirin ve sevecen :)

    YanıtlaSil
  19. tatlım ellerıne emegıne saglık sahane bır sofra olmus...rengarenk ve ıc acıcı ohh sefanız oldun bende mısafr olmak ıstedım sana:)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba:)öncelikle sizi tebrik ederim Allah mesut etsin.ayrıca çok şık bir masa olmuş özellikle bardaklar çok hoşuma gitti bardakları nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  21. rus salatasını çok seviyosunuz galiba:))))

    YanıtlaSil
  22. Becerikli hamarat güzel yeni gelinim.. Eli de gönlü gibi açık olanım.. Misafir nerede bereket orada.. Dilerim bu güzel evden, saglık , huzur, bereket, hiiç eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  23. Oh misafir olasım geldi sanaaaa ;)))

    YanıtlaSil

bal damlası