14 Ağustos 2013 Çarşamba

Ev Hediyelerimiz / 2

Gün geçtikçe ev hediyelerimize bir yenisi daha ekleniyor :) Eş dost akraba cici hediyeleriyle bizi mutlu etmeye devam ediyorlar :)) Deniz temalı oturma odamı bilenlerin seçimleri malum :) Bu deniz temalı fener de oda düşünülerek alınan bir ev hediyesi :)





Madame Coco havluların aynısının morunu eklemiştim çeyizime şimdi de
pembeleri hediye olarak geldi :)



Turuncu kalpli mutfak önlüğümü çok beğendim çok cici bir
hediye :)




Berjerlerimle uyumlu mor çiçeğim de yemek davetim sırasında geldi :)





Envayi çeşit yağlık ve sirkeliğime yenileri eklendi :)) porselen yoktu
en azından :)





Paris temalı not defterimi çok sevdimm yazmaya kıyamıyorum :)




Bernardo kahvaltı setinin de porseleninden eklemiştim çeyizime bunda da gözüm kalmıştı çok iyi oldu :))





Sürekli hediyelerin geldiği evliliğin bu sürecini çok sevdim ben :)))

20 yorum:

  1. misafirlerinin hepsi birbirinden zevkliymiş, bu süreci sevmen normal tabi :) Güle güle kullan tatlım! :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi de çok şık, çok zarif,
    Paris not defterine ben de kıyamazdım herhalde :)))

    YanıtlaSil
  3. :))) ÇOK CİCİİİİİİ, nekadar şanslısın benim kimseyi tanımadığım ve de evlendikten hemen sonra atandığım için hediye gelmedi malesef...

    YanıtlaSil
  4. tatlım eğer bu yorumumu görürsen dümen şeklindeki sehpanı nerden aldığını da paylaşırmısın:) öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sehpayı internetten indirdim görsel olarak bir marangoza yaptırdım hazır olarak aradım ama bulamadım. ben de öptüm :)

      Sil
    2. az değilsin valla ya:) bravo:)

      Sil
  5. çok güzel hediyeler almışsınız darsı da bana olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Alınların keseleri dolu olsun, yeni gelinimizde güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  7. Çok cici hediyelermiş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel de berjerine bittiimmmmm

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım benim

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Eşyalarınızı, hediyelerinizi ağız tadıyla kullanın canım. Madame Coco benim de favorim ;)

    YanıtlaSil
  12. çok ciciler
    yakışır canım:)

    YanıtlaSil
  13. Hepsi nçok güzel .. hepsini gülümseyerek zevkle huzurla kullanman dileğiyle.. Deniz temalı odana bayıldım... Mutlu oturmalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  14. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=577277912330495&set=a.340562799335342.80526.177803688944588&type=1&theater

    Siz koymadan buldum sizi facedende ekledim :)

    YanıtlaSil
  15. hepsı hepsı hepsı sahane kahvaltılıgın favorım tatlım

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten inanılmaz .... güzel paylaşım .. i blog seviyorum. çok teşekkürler.
    Friv
    Yepi
    Hopy
    Kizi

    YanıtlaSil
  17. I am happy to found interesting post. I really increase my knowledge after read your
    post which will be beneficial for me in the next step thank you very much.
    kizi
    Friv

    YanıtlaSil

bal damlası