22 Ağustos 2013 Perşembe

Düğün Dış Çekim Fotoğraflarımızdan Seçmeler :)

Bugün Dış Çekim Fotolarımız elimize ulaştı :) Yine nişan fotocumuz ilk okul arkadaşım Aslı çekmişti fotolarımızı A&A Wedding Stories adıyla Aslıya ulaşabilirsiniz :) Gelelim Fotoğraflara :)





 Fotoğraflardaki böyle minik detaylara bayılıyorum :) Baş harflerimizin yazılı olduğu Kol düğmelerini internetten sipariş etmiştim :)



 Fotolarda kullandığımız aksesuarlar tanıdık gelmiştir ;))




 Burada çekimlere ara verildiğini sanmıştım :))



Foto çekimlerinde iyi ki canlı çiçek kullanmışım resimlerde harika çıkıyor :)





 Daha önce gelin çiçeğiyle at beslemeye çalışan bir gelin görmüş müydünüz :))))


Bir sürü foto arasından ben bunları seçebildim :) Çok eğlenceli ve bol kahkahalı bir çekim olmuştu ne kadar rahat olursanız düğün fotolarınız o kadar güzel çıkıyor :)

35 yorum:

  1. caanım tıpkı bir prenses gibi çıkmışsın bayıldım. çok kaliteli bir çekim olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel ve eğlenceli mutluluklar dilerim :))))

    YanıtlaSil
  3. Son cümleye şiddetle katılıyorum, önce sen eğleneceksin :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy çok güzel ama favorilerimi söylim: duvağın altında çiçekle verdiğin poz ve ayakkabılarınla çiçeğin olduğu resim:) maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım:)) özellikle ayakkabılar muhteşem:)) sonsuz mutluluklar dilerim:))

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli fotoğraflar, bir o kadar da naturel ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Duvak altında çiçekli olan fotoğrafa ben de bayıldım, Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel ama bende ayakkabıların ve çiçeğinin olduğu resme bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. her zamanki gibi süpersin
    allah sizi mutluluğunuzu ve mutlu olduğunuz şeyleri nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  10. Harika resimler tek kelimeyle bayıldımmm:))Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...

    YanıtlaSil
  11. çook çok çook güzel.. ayakkabıların pekk ciciymiş :)

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel, zarif gorunuyorsun ! :)

    YanıtlaSil
  13. HARİKA BAYILDIM BİR ÖMÜR BOYU MUTLU OLMANIZI DİLERİM :)

    YanıtlaSil
  14. cnm çok güzeller bayıldımmm...

    YanıtlaSil
  15. Tek kelimeyle harika çıkmışlar maşallah size :) Son fotoğraf çok orijinal olmuşşşş!

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel canım benim.. Gülümsemeniz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  17. tatlım çok hoş olmuşsunuz, düğün fotoğraflarının en büyük sorunu bence donuk ve yapmacık bakışlar ama sizinki hiç öyle değil, gayet doğal, samimi görünüyorsunuz. Bayıldım! Hep fotoğraflardaki gibi mutlu günleriniz olsun! :)

    YanıtlaSil
  18. Her ayrıntı harika .. Maşallah

    YanıtlaSil
  19. Her kare birbirinden güzel canım,neşeniz daim olsun inşallah

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuşsunuz Allah daim etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı olsun, Allah bir yastıkta kocatsın.

    YanıtlaSil
  22. 3 gün sonra dğünüm var ve sizin resimlerinize bayılım :) umarım sizin kadar güzel bir gelin olabilirim...

    YanıtlaSil
  23. Harika görünüyooor maşallah sizee :)

    YanıtlaSil
  24. Ömür boyu mutlu olun ve hep gülün...
    Sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  25. Bir ömür mutluluklar, o heyecanın o mutluluğun gerçekten yansıdı bana da;)

    YanıtlaSil
  26. çook güzeller amaaa :)) bir ömür boyu mutluluk sağlık huzur yakanızdan eksik olmasın inşallah:)

    YanıtlaSil
  27. en çok atla beraber olan pozu beğendim:) tacın da çok zarifmiş bu arada

    YanıtlaSil
  28. canımmmmmmmmmmmmmmmmm cok ama cok mutlu olun hersey oyle guzel gorunuor kı bayldımm. cıcegın gelınlıogın sacların hersey nefıs

    YanıtlaSil
  29. çok güzel görünüyorsunuz canım çok zarifsin! hep böyle mutlu olun aşkla kalın;)

    YanıtlaSil
  30. Hatika bir gelin olmuşsun bayıldım herşey kusursuz muhteşem ;) bir ömür boyu mutluluklaar dilerim ;)

    YanıtlaSil
  31. cnm hayırlı olsun, çok güzel olmuşsun maşallah :) fotoların harika!
    sofralara da ayrıca bayıldım. bende yeni satış bloguma bekliyorum seni :*

    YanıtlaSil
  32. cok guzel olmuşsun canım aynı zamanda aynı memleketteniz=)
    bloguma beklerim
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bal damlası