23 Temmuz 2013 Salı

Konudan Konuya :)

Bildiğiniz gibi Gelin ayakkabılarım Studio Rainin pembiş ayakkabılarıydı :) Bu yüzden belime takılacak kurdeleye kadar bütün detayları pembe ve tonları düşünmüştüm :) Çiçeğim de dahil :) Dış çekim fotolarında canlı çiçeğin daha güzel çıktığını bildiğimden gelinlikçiden aldığım çiçeği ömür boyu saklayacak, canlı çiçeğimle de hem foto çekimlerini hem de düğünümü geçirecektim :)Gün boyunca
çiçeğin canlılığını yitirmemesi için elle tutulan yerine içinde su olan minik plastik bir vazo yapmışlar böylece çiçeğim düğün sonuna kadar hiç solmadı :)




Gelinlikçiden aldığım çiçeğim de evimde yerini aldı bile :)



 


Kıbrıstan döner dönmez Seferihisara oradan da yine döner dönmez Kuşadasına gitmiştik. Bir gece vakti evimize gelince artık evde ilk yemeğimi yapacaktım :) aslında daha detaylı ve güzel bir sofra hazırlarım diye düşünmüştüm ama karnımız çok acıkınca ve gece geç bir saat olunca pratik bir şekilde hazırladım. :) Menümüz napoliten soslu makarna, nar ekşili kırmızı biberli turşulu salata ve yoğurt :)) Evimizde İlk yemeğimiz olması açısından bizim için önemli bir kare :)





Kıbrıs tatilimizde İtalyan restoranda yediğimiz bu sarımsaklı mozarella peynirli ekmeklere bayıldımm ilk fırsatta denicem :))


Bir de cici masa dekorumuz bana romantik yemeklerimiz için ilham verdi ;))

 

22 yorum:

  1. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. mutluluğunuz daim olsun, sevgiler.
    çiçeğinin altındaki bölümü çok merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. ömür boyu mutluluklar dilerim.çiçek çok hoş benimde tercihim kesinlikle pembe..henüz yeni doğan bloguma beklerim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bol bol yazı bekliyoruz senden. Evelnince zor bi de Ramazan geldi ama özledik seni:)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çiçeğine bayıldım :)çok güzel

    YanıtlaSil
  6. :)oy oy yeni gelin mutfaga girmiş,ellerine saglık cnm

    YanıtlaSil
  7. mutluluklar dilerim nice yemekler yiyesiniz o masada sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Seve seve okurum bloglarını :) 6 ay sonra artık ben de bir Türkiye gelini olucam diye tüm detayları ögreniyorum :) Hep mutlu ol canısı :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canm bereketli ve hep rengarenk olsun sofranız :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. yazı grmeni dört gözle bekliyoruz bir ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
  11. maşallah herşeyin çok çok güzel mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  12. Canım her şeyini özenle tek tek hazırladın.Belliki muhteşem bir düğünün olmuş.mutluluklar dilerim nice yemekler yiyesiniz o masada sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Çiçeğin çok hoş canım, eminim fotoğraf çekimlerinde de harika çıkmıştır :)
    Bu arada sofrana da bayıldım! Ellerine sağlık :)
    Ohh artık senin de sofralarına konuk oluyoruz ne güzel :) :)

    YanıtlaSil
  14. Daha nice huzurlu,bol muhabbetli sofralarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Çiçeklerin ikisi de çok güzel.
    Enfes yemekler hazırlayacağına eminim :)

    YanıtlaSil
  16. solmayan buket güzel fikir olmus cnm. bende yapay çiçek kullandım buketimde ömürboyu saklayayım diye.

    YanıtlaSil
  17. Adaşım artık evlisin ve kendi evinden kareler paylaşıyorsun bizimle, mutluluk verici :)
    darısı başımıza biz bekar bloggerler olaraktan :)
    sevgiler canım
    Özlem.

    YanıtlaSil
  18. canım benim bütün postlarını izin dönüşü gecikmeli de olsa okudum,
    çok güzel çok zarif bir gelin olmuşsun kuğu gibi, kına elbiselerinde gerçekten orjinal olmuş bayıldım onlara,
    sonsuz mutluluklar dilerim canım:)

    YanıtlaSil
  19. Canım benim çok çok mutlu ol emi.. Yıllar yılar sürsün mutluluğun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  20. canım neler kaçırmışım yine
    tebrik edderim çok çok mutlu olun. gelinliğin ve herşeyinle harika görünüyosun..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. tatlım benım nıce yıllarınız olsun ask tadında...makarnan da mıs gotnuyor ne keyıflı degıl mı...bayılırım boyle sofralara..agzınızın tadı bozulmaısn...cıcegınde sahane o ayrı

    YanıtlaSil

bal damlası