2 Temmuz 2013 Salı

Kına Gecesinden Ufak Detaylar :)))

Uzun bir aradan sonra taze gelin olarak :) aranıza döndüm kızlar :)) bekarlığa veda, kına gecesi, düğün, balayı derken baya bir zaman geçmiş ama ben nasıl geçti hiç anlamadım :) Sorunsuz mutlu mesut bir şekilde her telaşı atlattık çok şükür :) Bugün sizlerle kına gecemden bir kaç foto paylaşıcam :) Kınamda tam 3 kıyafet değiştirdim ve iki gün önce kınamda oynayacak olan Üsküp Ekibiyle birlikte prova yaptım onlarla birlikte oynadım harika oldu :))) 

İlk kıyafetim kuru kına yeşiliydi :)


Daha sonra kendi kıyafetimiz olan boşnak şalvarını giydim :)



Ekiple beraber oynadım şaşırırım diye korktum ama Allahtan bir sorun çıkmadı çok eğlendim :)))



Son kıyafetim de meşhur Hint kıyafetimdi :) Afişimiz de pek afilli :))


Kına yakılırken giydim ve gece sonunda deniz kenarına gidip kınamı orada yıkadık :))


Kına hemen yıkanmadı tabi önce pazarlık :)))






Çok eğlenceli ve çok renkli bir kına gecesi oldu kendi kına gecemde bu kadar eğleneceğimi hayal etmemiştim doğrusu :))

Diğer detaylar da bir sonraki postlarda inşallah :) sizleri çok ve buraları çook özlemişim :)))


53 yorum:

  1. maaşallah ne kadar güzel olmuşsun

    YanıtlaSil
  2. hint kiyafetini ck begendim ,)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş Allah mutlu etsin cnm

    YanıtlaSil
  4. Hint kiyafetine bayildim ayrica deniz kenarinda kina yakmaniz süper hep mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  5. oyy oyyy ne renkli fotolar, tam sana yakışan cinsten, harikasınızzzz... :)

    YanıtlaSil
  6. Canmm ya nasıl güzel olmuşsun maşallah :) bak aylardır nasıl olacak diye düşünüyorduk sende, bende. seninki oldu bitti bile :)) ne güzel Allah mesut etsin. Artık sıra bende :) 45 günümüz kaldı artık bende yazarım düğünden sonra detayları :) Gelinliğini de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım sana,süpersin..Elbiselerin süper..Çok mutlu ol canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel.elbisenin rengine bayıldım çok güzel olmuşsun cnm

    YanıtlaSil
  9. maşallah yanındaki eşin sanırım
    allah mutlu mesut etsin tatlım
    ilk kıyafet harika;))

    YanıtlaSil
  10. Üç kıyafetinde çok yakışmış Özlem ablacım ama özellikle Boşnak şalvarına bayıldım ne şeker öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kIna gecesinde üç ayrI kIyafet ,gercekten boşnak olarak adetleriniz farkliymis .

      Sil
  11. Canım Allah mutlu mesut etsin, ne kadar güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    Zaten bu kadar güzel olacağını tahmin etmiştim ama tek kelimeyle harikasın...
    Özellikle de hint kıyafetli haline bayıldımmmmm...
    ALLAH mesut etsin ki zaten buna eminim...
    Sevgiyle sarılıyorum sana sımsıkı b-ve kocaman öpüyorum taze gelini...

    YanıtlaSil
  13. Canim benim hepsinde ayri guzel olmussun masallah yuzun hep boyle gulsun yeni yuvanda cok opuyorum ve diger detaylari sabirsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. süper olmuşsun tatlım.. diğer detayları da merakla bekliyoruuuz:)

    YanıtlaSil
  15. merak ile bekliyordum.Eşinle bir ömür boyu mutlu VE huzurlu BİR YAŞAM DİLİYORUM.Kına gecen süper geçmiş.Hint kıyafetin çok güzel.10 yıl önceki kendi kına gecem aklıma geldi.Ben de çok mutlu olmuştum.Hep mutlu olmanı dilerim

    YanıtlaSil
  16. cnm çok güzel olmuşsun
    herşey harika görünüyor diğer fotolarıda sabırsızlıkla bekliyorm

    YanıtlaSil
  17. aklımız sendydi valla,çok güzel olmuşsun,fazla bekletme bizleri:)

    YanıtlaSil
  18. maşallah özlemcim ne kadar da güzel her şey, ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olduğu resimlerdende belli bugün benimde 3.evlilik yıldönümüm aklıma kendi kınam geldi sizede nice uzun yıllar diliyorum canım

    YanıtlaSil
  20. canım çok güzel olmuşsun, bir ömür boyu mutluluklar..

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel geçtiği resimlere bile yansımış..Allah ömür boyu mutlu etsin canım

    YanıtlaSil
  22. Harika görünüyorsun ve harika bir gün olmuş canım.yüzündeki gülüşte bunların en büyük kanıtı:))Allah yuva kuranların yanında olur bir yastıkta inşallah

    YanıtlaSil
  23. Mutluluklar dilerim. Çok eğlenceli geçmişe benziyor.

    YanıtlaSil
  24. Her bir kıyafetinle ayrı ayrı çok güzel olmuşsun canım :) Özellikle bir Arnavut gelini olarak Boşnak Şalvarına bayıldımmm :)
    Bir ömür boyu mutlu olman dileğiyle canım.Düğün resimlerini de en kısa zamanda bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  25. Mutluluklar, çok hoş olmuşsun.. Ben de halk oyunları oynadığım dönemde en çok Üsküp oynayamayı severdim ve çok eğlenirdim, belli ki sen de çok eğlenmişsin ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  26. Süpppper:) Allah mutluluğunuzu daim etsin canim.

    YanıtlaSil
  27. maşallah herşey çok güzel görünüyor sen daha güzell ...mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  28. Canım tebrik ederim her şey çok güzel görünüyor diğer postlarınıda bekliyoruz, allah bir ömür bir yastıkta kocatsın sizi :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. kıyafetlerin hepsi birbirinden hoş cnm:)hint kıyafeti favorim mutluluklar....

    YanıtlaSil
  30. Canım benim merakla bekledim seni, acaba nasıl geçti diye düşündüm hep.. Güzel bir dönüş yaptın çok şükür :) Hoş geldin..

    YanıtlaSil
  31. ayy heyecanla dönmeni bekliyordum, hoşgeldin. Mutlu, sağlıklı ve bir ömür boyu sürecek bir evlilik diliyorum.

    Kınan gerçekten çok eğlenceli görünüyor, diğer adımları da anlatmanı bekliyoruz ;)


    YanıtlaSil
  32. canımmmmmmmm her bır karesıne aylarca hazırlanmıstın ınsallah sahaneısndır..kına detayların bıle oyle seker kı :)) sahnesın

    YanıtlaSil
  33. :) Çok eğlenceli ve renkli bir kına gecesi olmuş ne güzel:)
    Elbiselerin harikalar, boşnak kıyafetine bayıldım.. Ve yeşil elbisenin altındaki ayakkanbılarına :) çok mutlu olun canım, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  34. biz de seni çok özlemişiz tatlım. allah mesut etsin, çook mutlu olun inşallah. yeşil elbisene bayıldım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. kaçırdığım tüm postlarına tek tek baktım. aldığın herşey harika :) bekarlığa vedan ve kına gecesi de muhteşem olmuş. Tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum sana canım :)

    YanıtlaSil
  36. Ayy Özlemcim,merak ile bekliyordum.Eşinle bir ömür boyu mutlu VE huzurlu BİR YAŞAM DİLİYORUM.Kına gecen süper geçmiş.Tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum sana canım :)Elbiselerin harikalar,Her bir kıyafetinle ayrı ayrı çok güzel olmuşsun. Düğün resimlerini de en kısa zamanda bekliyoruz.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  37. allah bozmasın hayırlı uğurlu olsun..çok özendiniz her şey çok güzel olmuş sanırım ,paylaşımlarınızı takip ediyor olacağım merakla..

    YanıtlaSil
  38. giydiklerinizin hepsi çok güzel çok yakışmış
    hayırlı uğurlu olsun yuvanızdan huzur mutluluk sevgi hiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
  39. hayırlı olsun, mutluluklarr. bende çok özlüyorum kına gecemi ve düğünümü :)

    YanıtlaSil
  40. Tebrikler canım Allah tamamına erdirsin:) Hazırlığı ne kadar yorucu ne kadar uzunsa kutlamalar da o kadar eğlenceli ve kısa geçiyor, Allah ömrünüzü güzel günlerinizi uzun etsin:) Her kıyafetin çok güzel ama ilki çok asil ve çok hoş duruyor gerçekten, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  41. tebrikler canım allah tamamına erdirsin her kıyafette ayrı güzel olmuşsun bende bir göçmen olarak şalvara bayıldım.
    ben bir şey sormak istiyorum hint kıyafetini diktirdin mi? yoksa hazır mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hint kıyafetini istanbuldan aldım Eminönünden şarkhanından kışın aldığım için baya uygundu fiyatı :) çok teşekkür ederimm canım beğenmene sevindim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bizim de kına gecemiz kasımın sonuna doğru

      Sil
    4. Boşnak şalvarını nereden aldın ve kaç paraya diktirdin?

      Sil
  42. Özlem çok hoş olmuşsun canım bayıldım her detaya.Yuvanda hep mutlu hep huzurlu ol inş

    YanıtlaSil
  43. demekki geçti cnm o malum gün :) tebrikler! çok sevindim senin adına kına gecende çok güzel geçmiş belli, kıyafetin çok yakışmış, düğün ayrıntılarını da bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  44. Boşnak şalvarını ve pembişi çok sevdim sana da çok yakışmış maşallah :)

    YanıtlaSil
  45. Blogu takipteyim ne zamandır. Benim kına gecem de 6 ağustos. Bir cok detayı burdan alıp uygulayacağım. Ama onun dışında merak ettiğim dimijayi nerden aldın ya da nerde diktirdin. Bende İzmirliyim. Nerde bulabilirim kime diktirebilirim hiç bilmiyoruz, birilerine ulaşamıyoruz. Yardımını bekliyorum.

    Sevgiler..
    Duygu..

    YanıtlaSil
  46. ya kına gecesi elbiseni çok beğendim acaba nereden ne kadar aldın. sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

bal damlası