22 Temmuz 2013 Pazartesi

Kına Gecesinden Ufak Detaylar 2 :)

Kına Gecesi ile ilgili fotolarımızı yeni yeni toparlamaya başlıyoruz dvd işlerini halletik benim ve herkesin çok merak ettiği bir tek dış çekimimiz kaldı :) Tam 3 gün sonra bir aylık evli olucam o kadar çabuk geçti ki üç haftalık tatilden sonra işe başlamamın 2. haftası bile geldi :)



Kına mekanı evimize 5 dakika uzaklıktaydı Allahtan öyledi çünkü 3. giydiğim Hint Kıyafetimin eteğini evde unutmuşum :) Paniğe mahal vermeden arabayla iki dakikada gidip alındı :)


Buradaki şaşkınlığımın sebebi A harfi istememdi :) Daha sonra iş işten geçince yuvarlağı kalbe çevirdiler :)) Kına yakılırken ağlarım diyordum ama askerde olan kardeşimin davetiyeyi erken gönderdiğimiz halde düğüne gelmesi kına akşamı belli olduğu için kınaya kadar olan süreci sürekli ağlayarak geçirdim makyajım silindi bi daha yapıldı günüm berbat geçti diyebilirim. 7456523 kere askeriyeyi aradım ağladım yalvardım gerçekten çok sinirlendim ama sonunda kardeşimin çıktım geliyorum demesi üzerine rahat bir nefes alabildim. Tabi bütün gün ağlayıp göz pınarlarımı kuruttuğum için kına yakılırken şaşkın bir haldeydim :))


Kına Tepsimin daha net bir fotosunu bulamadım maalesef :(

 


Yanımdan hiç ayrılmayan minik Asyam :))



18 yorum:

  1. Her şey çok güzel görünüyor. Kardeşinin gelmesi büyük moral olmmuştur size. Geldi geçti işte bu günler de.
    Benim de 27 ağustosta kınam, 31 ağustosta da düğünüm var. Darısı bana ve benim gibilere olsun, sorunsuz ve sıkıntısız atlatalım inşallah bu süreci :)

    YanıtlaSil
  2. özlemcim her şey harika gözüküyor, kardeşinin gelmesine çok sevindim canım.
    bol bol post bekliyoruz artık senden :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşsunuz,tekrar tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok güzel görünüyor :) Ayrıca sende muhteşem olmuşsun canım bir ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyorsun özlemcim..

    YanıtlaSil
  6. süpersin canım zaman çabuk geçiyor bir bakmışşın ilk evlilik yıldönümünüz gelmiş:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok Çok güzel olmuşsun canımm 1 ay oldumu ya ne çabuk geçiyor zamannn :)

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuşun cnm kardeşininde gelebilmesine çok sevindim ah bu askeriye
    Hep mutlu ol canım

    YanıtlaSil
  9. Özlemcim hayırlı olsun
    Blogları ziyaret edemedim uzun zamandır bakayım bizim boşnak kızı neler yapmış derken
    Kınayı yapmış düğünü yapmış balayınıda iş başı bile yapmış:)
    Tüm postaları okudum herşey çok güzel olmuş
    Mutluluklar canım buarada enişte hemşerimizmiş:)

    YanıtlaSil
  10. Hint kıyafeti çok güzel görünüyor Allah mutlu mesud etsin inşallah, tekrar hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  11. Tuğba'nın da hint kıyafetini çok beğenmiştim seninki de çok güzel canım,keşke bende akıl edip giyseydim :/ Daha çok post bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
  12. Canımmmm... Mutluluklar, mutluluklar.. Allah bir ömür boyu ayırmasın sizi. Çocuklarınızla birlikte upuzun, sağlıklı ve huzurlu yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  13. Harika görünüyorsun her şey çok güzel Boşnağım :) Allah bir ömür mutlu etsin sizi.

    YanıtlaSil
  14. Özlem ablaa her şey çok hoş görünüyor :) Daha sık post yaz ablacım merakla bekliyorum tüm detayları :)

    YanıtlaSil
  15. Kına geceni çok güzel yaşamışsın, hint kıyafeti de çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  16. Yaziyi okurken gelemedi diyceksin diye odum koptu nasil gerildim bir anda iyiki gelmis canim ya ;) bir omur hep icinde kalirdi yoksa ;)) bu arada her detay birbirinden guzell ;))

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar, hayırlı uğurlu olsun Rabbim bi yastıkda kocatmayı nasip etsin İnşallah, kına gecen belli ki çok eğlenceli geçmiş, bi sorum olucak kına kıyafetini nerden aldn, belki biyerlerde notunu düşmüşsüdür k.bkma göremedm, tekrardan yazarsan çok sevnrm...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba kina tepsinize hayran kaldim.cok guzel yasamissiniz herseyi.Allah tamamine erdirsin.tepsiyi nereden aldiginizi ogrenebilir miym?

    YanıtlaSil

bal damlası