30 Temmuz 2013 Salı

İLK EV HEDİYELERİMİZ :)

Zaman ne çabuk geçiyor düğünümüz oldu balayına gittik evimize alıştık misafir ağırlamaya bile başladık :)) Ailemiz ve Dostlarımız bize ve evimize aldıkları hediyelerle bizi şımartmaya başladılar bile :))) 

Balkonumuzu süsleyen güneş enerjili papağanlarımız :)


Mutfak saatimiz eksikti tamamlanmış oldu :)



Damalı kahve fincanlarımız halamın hediyesi :)




Tupperlarıma yenileri eklendi :))



Hep ev hediyesi olacak değil ya bu çanta da benim için :))




Şimdilik bu kadar :) Diğer hediye postlarında görüşmek üzere :)))

21 yorum:

  1. tupper olmazsa olmaz :))
    hepsi de çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Canım hepsi çok şık, saat çok şeker özellikle..
    İlk misafirler ne heyecan verici ve keyifli oluyor ddimii.. :)Maşallah size sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım huzurla, tupperware ler isabetli olmuş... :)

    YanıtlaSil
  4. hediyelerinin hepsi de çok güzel.allah mesut etsin etsin canım.

    YanıtlaSil
  5. FİNCANLARA BAYILDIM HEPSİNİDE GÜLE GÜLE KULLAN CANIM

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel iyi günler kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? :)
    Tadını çıkarın canım..
    Hediyeler harika.. En çokta mutfak saatine hayran kaldım :)
    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  8. hepsi güzel siz güzelsiniz.Allah yuvanızda mutlulukla huzurla muhabbetle yaşamak nasip etsin.her gününüz mutlu geçsin sevgiler.)

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel hele saat..iyi günlerde kullan sevgiler bir ömür mutluluklar

    YanıtlaSil
  11. Ne de güzeller :)
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. gelen hediyeler arasında en güzeli saat:))) güle güle kullan canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  13. saatinle çantana bayıldım canım güle güle oturun cici evinizde

    YanıtlaSil
  14. çok güzel kahve fincanlarına bayıldım

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan tatlım, misafirlerin çok zevklilermiş ;)

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan canım iyi günlerde...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden cici canım güzel günlerde mutlulukla kullan

    YanıtlaSil
  18. Canim benim hepsi de birbirinden güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  19. sekerım hepsını askla ve saglıkla kullan gecrkten cok keyıflı hedıyler...sevgıler

    YanıtlaSil
  20. Hepsine özellikle mutfak saati çok güzel.Bu arada Boşnak Kızı, bu sene memlektinize gittim sizin.Saraybosna ve özellikle Mostar' a bayıldım :)Hatta blogumda da paylaştım :)

    YanıtlaSil
  21. İyi günlerde hayırla kullan canım benim..

    YanıtlaSil

bal damlası