13 Haziran 2013 Perşembe

NİKAH ŞEKERİMİZ :)

Şu sıralar artık tam da kafamı kaşımaya vakit bulamadığım bir durumdayım :) Düğüne o kadar az kaldı ki kına gecesi haftaya cuma hala inanamıyorumm :)) Nikah töreni düğünde olacağı için nikah şekerlerimiz de masalara dağıtılacak :) şekerlerimizi yine aynı davetiye ekibimizle imece usulü yaptık :) minik kavanozlar toptan alındı içine badem şekerleri konuldu turkuaz kurdelesi takılıp, pembe deniz yıldızı stickeri da üzerine yapıştırıldı :)





Aşama aşama yaptık tabi kolay değil 600 tane :)


Yapışkanlı stickerleri da matbaada yaptırdık davetiyelerimizle uyumlu olsun dedik :)




Evlilik hazırlığı yapıp ta benim gibi el emeği göz nuru sevenler için güzel bir fikir diye düşünüyorum :)
Herkese iyi geceler diliyorum :)


29 yorum:

  1. Ya sen birtanesin Özlem ablacımm eline emeğine sağlık her şey gönlüne göre olsun, öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sen de öylesinn :) çok teşekkür ederim ben de çok öptüm seni :)

      Sil
  2. Harikalar canım, ellerine, emeklerine sağlık :)
    Kına gecesi haftaya ha? Hadi bakalım hayırlısı :) çok, çok güzel heyecanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm çok az kaldı artık :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık tatlım uyumu yakalmışsın yine...
    Herşey çooook güzellll olacak canım benim....
    Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım benimm çok teşekkür ederimm :) çok öpüyorum seni :)

      Sil
  4. emegıne saglık. bir ömür boyu mutluluklarrr. :)

    YanıtlaSil
  5. evlilik hazırlıkları boyunca nerdeyse tüm ayrıntıları kendi emeğinle,ellerinle yaptın helal olsun sana
    maaşallah
    inş. çok çok mutlu olursun
    sürekli okunun ki aman nazar falan değmesin:))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) amin canım benimm çok teşekkür ederim güzel dileğin için çok öpüyorum :)

      Sil
  6. cok güzel olmuş canım,bende aynı kavanozları toptan alıp çilek ve vişne reçeli koymustuk arkadaşımla,üstünede beyaz tül ve kırmızı kurdele,ah ne ugraştık ah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de ilk reçel düşündük canım sonra badem şekerinde karar kıldık :) gerçekten zor ama emek gibisi de yok :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. çok güzel olmuşlar canım,herşeyi ellerinle yaptın maşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. çok cici olmuş canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Herşeyin gibi bunlarda muhteşem olmuş canımm :) Ellerinize sağlık herşey gönlünce olsun :)
    Bu arada biz de nikah şekerlerini kendimiz hazırlamıştık komik suratlı magnet yaptırıp onları şeker koyduğumuz tüllere yapıştırmıştık ama baya uğraştırıcı oluyo gerçekten :):)

    YanıtlaSil
  10. bende baby showerda yapcam inş. canım
    şimdi daha bi heves ettim ne güzeller
    senle birlikte heycanlıyım güzelim:)

    YanıtlaSil
  11. Böyle şahane, el emeği şeyler yapabiliyorsun ne güzel valla :))
    Ellerine sağlık. :*

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel ya düğün hazırlığındaki her detayda el emeğin var:)
    İmreniyorum sana harika olmuşlar
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar bayıldımm :)

    kavanozları nerden aldığını ve ortalama ne kadara mal olduğunu sorsam haddimi aşmış olur muyum acep?

    sevgiler adaşım :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel hazırlıklar bunlar, ne kadar hoşsun

    YanıtlaSil
  15. çok cici olmuşlar, elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  16. sana daha önceden delisin demiştim di mi?? kızım onca telaşın içinde bir de bunlarla tek tek uğraştın ya valla helal olsun sana. ben yapamazdım ya. İnşallah herşey gönlünün istediği gibi olur.

    YanıtlaSil
  17. çok şeker olmuşlar.ellerine sağık canım.kendi emeğin olması çok özel

    YanıtlaSil
  18. Canım ya gelın ayakkabıların kaca mal oldu ve ne kadar surede sana ulastı? Help! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 hafta sonra elime ulaştı canım 360'larda filandı sanırım fiyatı herkes aşık oldu ama :)

      Sil
  19. merhaba canım ben de geldim buralara, bir süredir internetim yoktu, nikah şekerlerin çok tatlılar, davetiyelerinle de çok uyumlu olmuş :) seni takip etmeyi özlemişim düğün telaşında sana kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

bal damlası