17 Haziran 2013 Pazartesi

KADİFEDEN ÇEREZ KESESİ :)

Vakti zamanında bir postumda kadifeden keseler diktiğimizi söylemiştim :) İşte o keseler çerez kesesi oldu :))


Böyle poşetlenmiş 300 adet çerez torbasını tek tek yaptığımız kadife keselere koyup kurdele ile fiyonk yaptım çok cici oldu :)) Keseleri kıştan yaptığım için hemencicik bitti :)

Gümüş rengi ve altın rengi simli kurdeleler kullandım :)





Hem rengarenk cici bir görüntü hem çerezler için şık bir sunum oldu :)



Bu cuma kına gecesi var artık çookk az kaldı hem heyecanlıyım hem de yorgun :) Artık bitse de dinlensek diyorumm inşallah düğün ve kına ayrıntılarını daha uzun postlarda paylaşırım sizinle benim için dua edin çok çok öptüm sizi :)

32 yorum:

  1. Canım benmde diğer haftaya inş. :) ama ben bukadar uğraşmadım bişeyle :( kendimi kötü hissettim şimdi :( ama ben çalışıyorum hiç vaktim olmuyoki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çalıştığım için çok zorlanıyorum canım çalışmasam daha neler yapardım kim bilir :) hayırlısı olsun inşallah mutluluklar diliyorum şimdiden :)

      Sil
  2. ne kadar detaycısın, bi kez daha şaşrttın beni vallahi:)
    Çok güzeller, eminim kına gecesine gelenler de çok şaşırıcaklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım detaycılıkta üstüme tanımam :)) beğenmene sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Canım ellerine sağlık,süperler..bol eğlen tadını çıkart..artık herşey senin için..tebrikler..

    YanıtlaSil
  4. Özel bir sunum olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. harikasın tatlım,inşallah herşey planladıgınızdanda güzel gider:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Her detayin ayri bir şık sanırım davetlilerin katıldı en detaylı en güzel düğün olucak senin düğünün tatlım mutluluklar diliyorum ne kadar az kalmış gerçekten :) gòzünü açıp kapatacaksin birde bakmissin kendi evinde uyanmissin ve artik bambaska bir hayat seni bekliyor :) yeni hayatin tum guzellikleriyle gelsin canim benim cok opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm çok çok öpüyorum seni :)

      Sil
  7. Çerezleri kadife keseyle sunmak güzel fikir. Benim kına gecem de bu perşembe, düğünüm cuma :)) Bende bir an önce bitse de dinlensek artık modundayım. Her şey gönlünce olsun tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok az kalmış canım senin de şimdiden tebrik ederim çok öpüyorumm :)

      Sil
  8. Canım benim tüm kalbimle dualarımdasın...
    Bunlarda tam sana ykışır şekilde olmuşlar...
    Ellerine emeğine sağlık...Yeni hayat yeni güzellikleri de beraberinde getirsin ve Mutlu ol ,mutlu kal...
    Mutluluklar canım ha gayret artık son demlerin...
    Sevgilerimle öpüyorum sımsıkı sarılarak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacım benimm bitanesin çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için iyi ki varsın ben de kocaman öpüyorumm senii :)

      Sil
  9. şık olmuş ellerine sağlık..

    http://sadeheceler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. az kaldı melegım degıl mı :) guzel hazırlıklarının hepsını yakından takıp edıyorum emegınıze yuregınıze saglık kuzuucum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm yaaa çook teşekkür ederimm çok çok çok öpüyorumm :)

      Sil
  11. Canım benim, çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Sakin olmaya çalış heyecan yapma her şeyin çok güzel bir şekilde olup bitecek inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah dediğin gibi olur :) öptüm çok :)

      Sil
  12. Çok az kalmışş :) Keseler de diğer tüm hazırladıkların kadar güzel olmuşlar.Stres yapma her şey planladığın kadar güzel geçecek inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ay canim cok az kalmis insahllah hersey süper olur cok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah ben de çok öptüm :)

      Sil
  14. Canım hazırlıklar tamam herhalde pek bir şey kalmamış hepsi birbirinden güzel kına torbaların,nikah şekerlerin,davetiyelerin çok çok güzel en önemliside el emeği olması herşey gönlünüzce olsun Allah mutluluğunuzu daim etsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için sevgiler :)

      Sil
  15. Kardeşim kesinlikle bir boşnak kızıyla evlenmeli hem hamarat hem güzel hem evlerine ailelerine bağlı :) iyiki boşnakları seninle tanımışım Özlem ablacım çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaa yerim seni ne güzel sözler bunlar çok teşekkür ederimm ben de seni çok sevdim çok öpüyorum :)

      Sil
  16. canım ya süpersin.. ne kadar uğraştın ne kadar emek verdin.. umarım ben de senin gibi olurum.. helal olsun emeğinin karsılıgını güzel anılarınla beraber mutlaka alıcaksın.. kına postunu da heyecanla bekliyoruz artık.. maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim senden de çok değişik fikirler çıkacaktır canım ben de senin hazırlıklarını merakla bekliyorum :) çok teşekkür ederim :)

      Sil

bal damlası