9 Haziran 2013 Pazar

ÇEYİZİM GİTTİ :)

Sembolik olarak çeyiz alma merasimi için bıraktığım kolilerim de bugün evimizde yerlerini aldılar :) Çeyiz alma günü telaş olmasın diye 1 aydır evi parça parça temizleyerek yerleştiriyoruz. Bugüne de sadece elektronik eşyaları bırakmıştım fazla iş çıkarmasın diye :) O yüzden işimiz pek uzun sürmedi. Davullu zurnalı bol arabalı ve kalabalık bir çeyiz alma merasimi oldu :)


Kolilerin hepsi mutfak elektronik eşyalarımdı :) Ve süslü süpürgem damat beyin elinde aşağıya indi :)



Daha önceden hazırladığım araba havlularım :)




Vee Deniz Temalı oturma odamdan minik kareler :) Devamı evle ilgili başka postlarımda :)




Gelinliğim de artık evimde olduğuna göre geriye sadece düğünü beklemek kalıyor :) 

Herkese mutlu bir hafta diliyorum :)

39 yorum:

  1. Ayy aylardır bugünü bekliyoruz Özlem ablacım bizde seninle heyecanlanmıştık nihayet sağsalim atlatmışsın :) Oturma odan çok şık görünüyor huzurla mutlulukla sağlıkla oturmak nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim çok teşekkür ederim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Özlemciğim Allah yeni hayatında huzur ve mutluluk versin canım. Hepsinin başı mutluluk. :) Her şeyini kendi ellerinle hazırladın daha ne olsun.. damat senin gibi, hamarat, becerikli, yüzü güzel, huyu güzel bir eşi nereden bulacaktı. :) Bir yiyip bin şükretsin kızımızın kıymetini bilsin. :) Allah işinizi rast getirsin karşılıklı anlayış, saygı ve sevgi olduktan sonra zaten eşler birbirini tamalıyorlar. Allah tamamına erdirsin. sevgiler, selamlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaaa ne güzel sözler çok mutlu ettin beni çok teşekkür ederim gözlerin güzel görüyor. güzel dileklerin için de çok çok teşekkür ben de sevgiler gönderiyorum sana :)

      Sil
  3. oturma odanı çok merak ediyorum yalnız,harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah devamını da paylaşıcam canım beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hadi bakalım hayılısı tatlım...
    Herşey süper görünüyor geriye sayım başladı artık...
    Sevgilerimle canım harika bir yuvan olucak eminim buna...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederimm çok öpüyorum seni :)

      Sil
  5. Çok çok mutlu olursunuz inşallah o güzel yuvanızda çeyizimi bende bu şekilde yapmayı düşünüyorum sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah :) böyle çok kolay oluyor tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun,evinde çok mutlu ol.En güzel en heyecanlı günler bunlar..Tadını çıkar..En sevdiğim,her şeyin ananelerimize uygun olması..Bayılırım eski edetlere..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı ile inş odaları çok merak ediyorum huzurlu bir yuvan olur inş özlemcim darısı tüm isteyenlerin başına

    YanıtlaSil
  8. zaten aldıkların güzeldi,birleşince çok daha güzel olmuşlardır:)senle beraber bizde bekliyoruz dügününü,mutlu mesut geçirin inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Ayy bak yine senin postundan benzer kareler bende yaşandı :) Bizde bu hafta sonu kardeşimin çeyizini sermek için Marmarise gitti :) Çok güzeldi. Canım instagram kullanıyormusun yoğunluktan post giremiyorum ama instagramda aktifim. @sayinkaraca olarak aratıp beni bulabilirsin canım, bende seni eklerim ;)

    YanıtlaSil
  10. hadi hayırlı olsun işlerin büyük bir kısmını halletmişsin. Düğünün de çok güzel geçer inşallah. Ev postlarını da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Sabırsızlıkla bekliyorum valla ben bile heyecenlandım .Hayırlı olsun hersey gönlüne göre olur inş .

    YanıtlaSil
  12. oturma odanı merakla bekliyorum bye

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun adaşım, okurken kendiminkiymiş gibi heyecanlandım vallahi :)

    umarım herşey gönlünce olur, özellikle bir marine aşığı olaraktan ev postlarını sabırsızlıkla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  14. Yeni yuvanda hep mutluluk olsun yanında,evin detaylarınıda merakla bekliyorum canım

    YanıtlaSil
  15. canım hayırlı uğurlu olsun,ne güzel zamanlar değil mi?okurken kendi heyecanım geldi aklıma,özledim o günleri,henüz 7 ayı devirdik evliliğimizde lakin yine düğün yapasım gelinlik giyesim var:)
    her anın doya doya tadını çıkartman dileğiyle.
    öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  16. Uuvvv süpperler canım :)
    Önünüzdeki upuzun hayatınız çeyizin gibi bembeyaz olsun inş.. temiz ve saf ..Allah yuvanda huzur versin size canım :)

    YanıtlaSil
  17. hadi bakalım çeyizi de atlatmışsın, düğünü de sorunsuz atlat , gelinliğini de pek merak ettim :P

    YanıtlaSil
  18. senle damat beyde gittimi tamamdır.:)
    Rabbim yuvana huzur versin.

    YanıtlaSil
  19. Canım yaa,valla ben bile heyecenlandım burda.Rabbim her daim mutlu etsin sizi.Artık bitirmişiniz.düğününle ilgili ve evinle ilgili diğer postlarını da sbırsızlıkla bekliyorum.Deniz temalı sehpana bayıldım.Her şey belliki süper.Zaten o kadar hazırlık yaptın ki güzel olmaması imkansız.Hadi hayırlısı bakalım.sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  20. oh sen bi telaşı daha atlatmışın canım :) benim de önümüzdeki pazar gidecek çeyizlerimm ayy çok heyecanlıı geri sayım başlıyor artık :)

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel de gitmişler süslü püslü herşey.Deniz temalı aksesuarlar harika.güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  22. ben böyle birşey görmedimmm, dümen masan harika hatta ötesi:)) mutlulukla kullan evinde canım:)

    YanıtlaSil
  23. bende çeyizimi bu şekilde kendinden desenli kağıtlarla ambalajlamıştım. Çok güzel gözüküyor, işlerin bitmiş sayılır bundan sonra günleri sayıp tadını çıkarmaya bak derim. :)

    mutluluklar
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  24. Özlemcimmm çok çok mutlu olman dileğiyle
    Oturma odanın o minicik kısmı beni benden aldı
    Çok güzel görünüyor deniz konsepti benim konseptim:) çok severim
    Sehpaya bayıldım nerden aldın bende istiyorum:)

    YanıtlaSil
  25. hayırlı ouğurlu olsun herşey kusursuz devam ediyor :)
    sehpaya bayıldım ya herşey nekadar uyumlu birbiriyle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  26. canim cok güzel görünüyor hersey :) cok az bir süre kaldi sizin icinde heyecan varmi suan ??

    YanıtlaSil
  27. özlemciğim çeyizlerin de zarif bir şekilde gitmiş senin gibi; tüm evini merak ediyoruz, sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel günler, çok mutlu anılar...şimdiden mutluluklar diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  29. herşey çok özenli düzenli mutluluklar canım:)

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar blogunuz çok hoş ,takipteyim. Benimde blogumda 1.000 olan izleyicime naçizane hediyelerim olacaktır. takip etmek ve yarışmama katılmak için lütfen tıklayın..

    http://siyahbeyazmutfak.blogspot.com/2013/05/1000-izleyici-hediyesi.html

    YanıtlaSil
  31. Herşey çok güzel olmuş, sehpanı da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  32. özlemcim şimdi daha detaylı bakıyorum çeyizlerine :) Allah sağlıkla mutlulukla hepsini kullanmanı nasip etsin canım benim

    YanıtlaSil
  33. Ben arkadaşlarımla paylaşmak gerekir
    friv , Flappy Bird, Kizi, Yepi,

    YanıtlaSil

bal damlası