3 Haziran 2013 Pazartesi

BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ HAZIRLIKLARI / 2

Bekarlığa Veda Partisi Olayına giriştiğimizden beri hummalı bir hazırlık içerisindeyim :) Daha sonra hatırlanacak, güzel anılarla süslü, eğlenceli bir Parti olsun istiyorum :) İlk hazırlıklarımdan sonra araştırmalarım devam etti ve çoğu yerde özellikle foto çekimlerini çok eğlenceli kılan Bekarlığa Veda çerçevelerini gördüm. Tabi hemen yapılır bu dedim :))) İlk önce gri  kalın bir mukavva aldım içinden kesip çerçeve gibi şekil verdim. Daha sonra iki renk kullandığım organze kurdelelerle çerçeveyi sararak gri kısımları kapattım. Daha ince pembe mukavvadan da kalıp kullanarak 4 tane kalp kesip çerçevenin köşelerine yapıştırdım. Kenarlarına da güller ve bir tane de deniz yıldızı kondurdum :) Yazıları yine orta kalınlıkta bir kartona renkli yazıcıdan çıkartıp kestim. Ve hazır :) Kendim çektiğim için ters açı tabi :)))



Şimdi daha iyi :))


Çok eğlenceli bir çalışma oldu :))

Bir de "Benim İçin Bir Dilek Tut " Kartları hazırladım :) Yine internette bulduğum şablonu beyaz kartona renkli yazıcıdan çıkarttım ve kesip kurdele bağladım :) Arkalarına arkadaşlarımdan benim için güzel dileklerde bulunmalarını isticem ve ömür boyu saklıcam :))





Daha değişik fikirler bulursam ve zamanım kalırsa onları da yapıcam inşallah :) Bu işi sevdim ben yaa :))) 

Herkese mutlu haftalar diliyorum :)

44 yorum:

  1. İşte bu kadar, süpper olmuşlar canım ellerine sağlık.
    İnsanın kendi emeğiyle yaptığı tüm işler çok daha anlamlı ve güzel olduğuna inanıyorum.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim ben de her yaptığım şeye sevgimi katıyorum :)

      Sil
  2. ay ne tatlı şeyler olmuş bunlar böyle.

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmus canim dilek kartlarin cok begendim

    YanıtlaSil
  4. Özlemcim hepsi çok güzel maşaallah ne yetenekli bir kızsın sen ya hepsini ellerinle yapmışşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm senin gözlerin güzel görüyor çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çerçeve çok güzel içinde ki bayan apayrı güzel :) Yaptıkların çok hoş olmuş Özlem ablacım, bekarlığa veda partini heyecanla bekliyorum, öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de öylesin canım benimm ben de çok öpüyorum sevgiler :)

      Sil
  6. çok güzel olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor bu arada Dilek kartlarının şablonunu hangi siteden indirdin severek takip ediyorum bnada beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım inan hiç hatırlamıyorum klasöre yüklemişim istersen gönderirim sana da :) ben seni takipteyim :)sevgiler

      Sil
    2. Gönderirseniz çok sevinirim

      Sil
    3. mail adresini göremedim canım gönderirmisin

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Ya şimdik şöyle oluyor birazcık teknoloji özürlüyüm ben;)
      yemek.dekorasyon.evlilik@gmail.com olması lazım candy_295@hotmail.com bekliyorum sevgiler;)

      Sil
    6. yaptıklarınız harika gerçekten..ben de dilek kartları araştırırken buldum sizi :) şablon olarak bulamadım maalesef.ben de mail olarak alabilir miyim mümkünse..ilgilenirseniz sevinirim..

      Sil
  8. Harikasın tatlım bayıldım ...
    Çok güzel olmuşlar öpüyorum seni kocamannnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablam çok teşekkür ederim ben de seni çok öpüyorumm :)

      Sil
  9. Vallahi bende gelicem bekarlığa veda partine :) :) :))
    Bayılldım! Bayyıldım! Nasıl güzel olmuşlar..
    Fikirlerine, emeklerine sağlık canım, çok,çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa keşke gelebilsen çok isterim seninle canlı canlı tanışmayı :) çok teşekkür ederim çok öpüyorum :)

      Sil
  10. Dilek kartları çok güzel fikir çok beğendim :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  12. Her detayin ayri guzel canim ama ben dilek kartlari fikrine bayildim bundan guzel hatira mi olur ne guzel dusunmussun cokta sık olmuş ne guzel düğüne adim adim yaklasirken heycandandan hicbir detayi atlamiyorsun bizlerde burda merakla yeni evinden kareler bekkiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaa inan ben de sizlerle paylaşacağım için heyecanlıyım inşallah hayırlısıyla herşey olup biterde her detayı görürsünüz :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Canim cok güzel yapmissin :) cok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. yine çok cici fikirler:)) maaşallah fikir konusunda fabrika gibi çalışıyorsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dahası var canım inşallah paylaşıcam bittiklerinde çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Orijinal fikirler, bayıldım canım ^.^

    YanıtlaSil
  16. cnm sana bir email yolladim bakarsan cok sevinirim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  17. Çok hoş olmuş hazırlıkların.mutlu ,sevgi dolu günlere....

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar, düğün hazırlığındaki taze bir gelin olarak söylemek isterim ki çerçeve harika olmuş :) Ancak benim bir sorum var, çerçevedeki yazıyı word'de mi yazdınız? Ben bir türlü bu iki renk yazı tipini bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de dilek kartları şablonunu benim mail adresime de gönderirseniz çok sevinirim :) gsuhukuk_ozge@windowslive.com

      Sil
  19. bende doğum günüm için böyle bir çerçeve yapmak istiyorum, canım yardımcı olursan çok sevinirim sana birkaç sorum olacaktı, ismimi ve happy birthday yazısını nasıl bulabilirim yada kendimmi yazmalıyım:S

    YanıtlaSil
  20. sorumun yanıtını alabilecekmiyim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanitlamistim tel.den ama sanirim gitmedi ben yazi kismini grafiker bi yakinima yaptirdim renkli ciktisini alip kendim kesip yapistirdim

      Sil
    2. teşekkür ederim cnm, ben yapamayacağım demekki:(

      Sil

bal damlası