18 Haziran 2013 Salı

BEKARLIĞA VEDA PARTİM :)

Bekarlığa Veda Partimi atlattım bile :)) geçtiğimiz cuma yorucu geçen bir iş gününün ardından doğru Alsancak Suis Karaoke'ye gittik :) Ben bekarlığa veda pastamı ve bir dolu materyalı önceden gidip mekana bıraktım :)

Bekarlığa Veda Pastam :) Tadı da görüntüsü de nefisti :) İzmirliler için Pastamın mimarı Selda Hanımın telefonunu verebilirim herkes bayıldı :))





Bizim kızlar :)




Herkes çerçeveye bayıldıı :))

Bol bol şarkı söyledik :)))


Hayatımın belki de en anlamlı dileğini tuttum :)



Didoşumm :)


Yorgun Gelin :)




Yorucu geçen günlerin ardından sevdiklerimle birlikte geçirdiğim bu bol eğlenceli gece gerçekten çok motive edici oldu :)

40 yorum:

  1. Gelin hamamı da yapmalısın, o da çok eğlenceli.
    Pastayı çok beğendim çok zarif. Gerçekten iyi bir elden çıkmış belli oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de çok beğendik canımm :) Gelin hamamını ben tek başıma yaptım :)))

      Sil
  2. Tebrikler hadi darısı düğüne :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım gözlerin güzel görüyor :)

      Sil
  4. çok tatlısın :) düğünü sabırsızlıkla bekliyorum :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de :))

      Sil
  5. Çok guzel gorunuyo canm hersey tebrık edıyorum sımdıden cok mutlu ol ınsallah
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amn canım benimm inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Mutluluk hep sizinle olsun

    YanıtlaSil
  7. HAYIRLI OLSUN...

    ÇEKİLİŞİM VAR HERKESİ BEKLERİM.

    http://semadanlezzetler.blogspot.com/2013/06/semadan-lezzetlerden-buyuk-cekilis_16.html

    YanıtlaSil
  8. vaay vay vay
    yine harikasın
    pastanda süper görünüyor
    inş. bundan sonraki törenlerinde böyle güzel geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. tebriklerrrrr kuzuuuuu hep mutlu olllll^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinn canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. çok cicisiniz hepiniz, devamını bekliyoruz canım:)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim, ben çok güzel bir düğün geçirip geldim.. Dilerim daha daha iyi bir şekilde seninki de geçsin.. Çok az kaldı ama inşAllah her şey çok güzel olacak.. Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm ben de çok öpüyorum seni taze gelin :))

      Sil
  12. Süpersin canım ya darısıda bna;)

    YanıtlaSil
  13. Pasta çok şık olmuş,Allah mutlu etsin

    YanıtlaSil
  14. Uzun zanadir seni takip ediyorum tabiki bende,dügüne cok az kaldi ve ne kadar ilginctir kendimide davet edilmis sayiyorum saniyorum bizlerde orda olacagiz! Marifetli geline sevgiler benden!

    YanıtlaSil
  15. pasta çok başarılı
    mutluluklar ;)

    YanıtlaSil
  16. Bi insan evlenir de bu kadar mı her şeyi el emeği göz nuru olur yahu:) Şimdiden tebrikler canım, çok mutlu olursunuz inşallah...

    YanıtlaSil
  17. mutlulukların hep daim olsun..her şey çok güzel

    YanıtlaSil
  18. Canımmmm sennnn ,pastannnn ve ortam harika...
    Elcağızlarınla hazırladığın tüm güzelliklerinle mükemmel bir veda partisi olmuş...
    Sevgiyle sımsıkı sarılıp öpüyorum...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel görünüyorsunuz, mutluluklar dilerim :'))
    Gözde

    YanıtlaSil
  20. Her ayrıntı ayrı güzel olmuş Özlem ablacım çok hoş :)

    YanıtlaSil
  21. Diğer davetiye Modelleri için Ziyarete Bekleriz :)

    YanıtlaSil
  22. İlginç davetiye Modelleri Davetiyeci Farkıyla

    YanıtlaSil
  23. cok ama cok mutlu olursunuz ınsallah saglık ve ask dolu yıllaırnız olsun tatlım

    YanıtlaSil

bal damlası