24 Mayıs 2013 Cuma

SÜRPRİZ / Cihan SÖLPÜK - Tasarım Gömlek

Düğün yoğunluğumuz var diye sürprizlerden de geri kalmıyoruz :) Özel Tasarım Gömlek yaptırma düşüncesi ne zamandır aklımdaydı. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucunda bu konuda en iyi ismin Cihan SÖLPÜK olduğunu gördüm:) Gömleğin modeline rengine ve isimleri nerelere nakışlatacağınıza siz karar veriyorsunuz onlar da kısa bir süre için de yapıp gönderiyorlar :) Yakasından manşetine kadar hepsi sizin tasarımınız oluyor. Ben pamuk saten beyaz bir gömlek tasarladım ve manşet kısmına ikimizin ismini nakışlattım. Nakış ipinin rengine bile siz karar veriyorsunuz ben koyu füme ip seçtim :)








Etiket kısmına Düğün tarihimizi ve isimlerimizi yazdırdım :) Gömlek sürpriz olduğu için fotolarını onların çekmesini rica ettim onlar da sağolsunlar kabul ettiler :)



Kına gömleğimiz böylelikle hazır oldu :) Ben sürpriz yapacağım için ölçü aldıramadım ama normalde gelip dikmeden önce ölçünüzü alıyorlar. Ben bir markada giydiği beden ölçüsünü söyledim o şekilde diktiler :) Göğüs kısmında sadece baş harflerimiz var :)




Çok güzel ve bize özel bir hediye oldu :) iç kısımda bulunan etiket bölümüne de  size özel, sizin onlara ilettiğiniz notu yazıyorlar ;)

34 yorum:

  1. :)
    bende cihan sölpükten almıştım kuzm
    kmbilir kaç kere yıkandı hiçbişi olmadı
    beyazda alacam aklımda:)
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok sevindim iyi çıkmasına :) güzel anne adayı çok öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Harika olmuş canım bayıldım...
    Nişanlın seve seve giysin en mutlu gününüzde...
    Sevgilerimle tatlım öpüyorum kocamannnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çook teşekkür ederim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Ayy bak bu çok güzel denk geldi.
    Canım uygun görürsen ben fiyatını öğrenebilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 150 tl canım kargo içinde havale ile yapılıyor ödeme ben mail yoluyla ıban nosunu öğrenip bankamatikten yaptım havaleyi :) çok özel bir hediye seçeneği bence :)

      Sil
    2. vuhuuuu az daha kazık yiyormuşum yaaa :) Alsancakta bir yer buldum bende yaptırmak için 300 TL fiyat verdi bende dumur oldum tabi :)) Öylece kalmıştı. Şimdi tekrar gündeme gelecek teşekkür ederim canım.

      Sil
    3. canım kalitesi de çok iyi kumaşına bayıldımm ben eğer öyle bir düşüncen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  4. çok beğendim, tam istediğim gibi..fikrinden esinlensem mi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğim linkten irtibata geçebilirsin canım siteye üye olduktan sonra tel nonu yazıyorsun hemen arayıp geri dönüş yapıyorlar :)

      Sil
  5. Kına için güzel bir gömlek olmuş canım,benimki böyle gömlek giyip hayatta işe gitmez o yuzden ben yaptıramıyorum :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de benim gibi sürpriz yap canımm belki o zaman giyer :))

      Sil
  6. çok güzel bir hediye canım:) bayıldım

    YanıtlaSil
  7. süper düşünmüşsün yine canımm harika bir hediye bende mi yaptırsam :) :) Bu arada bizim tanışma yıl dönümümüzde evleniyorsunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel :)) biz düğünümüzdeyken siz de tanışma yıldönümzü kutlucaksınız :)) çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  8. Eeee sen şimdi bunu yayınlayınca süpriz bozulmuş olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gömlek ona ulaştıktan sonra yayınladım tabi ki :)

      Sil
  9. çok iyi düşünülmüş bence... :)

    YanıtlaSil
  10. Açıkcası nişanlımın kına gecesinde ne giyeceğini hiç düşünmemiştim kafamın içinde böyle bir ayrıntı hiç oluşmamaıştı ta ki bu yazıyı okuyana kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de bu gömleği görmeden önce böyle bir düşüncem yoktu gördükten sonra karar verdim canım :)

      Sil
  11. Nasıl güzel &özel bir hediye,senin fikirlerine bayılıyorum canım not alıyorum hatta bazen:)Güle güle giysin müstakbel eşin de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. Ayy ne kadarda güzel bir hediye Özlem ablacımm güle güle kullansın Adem abi güzel günlerde, senli günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. Çok ince bir fikir ve güzel bir hediye olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  14. Cok güzel bir fikir gercekten ;) :) aklimda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gömlek kalitesi çok güzel biz çok memnun kaldık canım tavsiye ederim :)

      Sil
  15. Bu fikir tabikide sizden çıkacaktı yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz tanışmamış olsakta çok seviom ben sizi sevgilerimle inşallah mutlu huzurlu günleriniz olur:)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel düşünmüşsün canım, çokta güzel bir anı olacak bence :)

    YanıtlaSil
  17. ne güzel ne cici bir süpriz olmuş bu RABBİM ağzınızın tadını hiç bozmasın canım çok ince bir düşünce :) seni gördükçe yeniden evlenesim geliyor nikahmı tazelesem napsam :)

    YanıtlaSil
  18. çok begndim hediyenizi bende nişanlıma yaptırıyorum ama emin olamadım kumaşına ...cok parlak mı saten kumaşı, sahne sanatçısı gibi olsunda istemiyorum..sade ve şık olsun istiyorum..

    YanıtlaSil

bal damlası