13 Mayıs 2013 Pazartesi

Hafta Özeti :)

Günler hızla geçiyor ve bizim telaşımız günden günden daha da artıyor :) Her gün yeni bir iş koşturuyoruz artık herşeyin bitip ayaklarımı uzatıp dinleneceğim günlerin hayalini kuruyorum sürekli çook yoruldummm :)) Geçtiğimiz hafta yine bizim için yoğun bir haftaydı avizelerimiz takıldı :) Bu hafta da eşyalarımızın tümü evimizde yerlerini alıcaklar inşallah :)

Şimdilik Salon avizemizi paylaşıyorum ilerde inşallah yerleştikten sonra hepsini birlikte paylaşıcam  :)



Bu hafta bu yoğunluğa bir de Anneler Günü dahil oldu :) Anneler günü bizde geniş bir alanı kapsıyor teyzem halam hepsi annem gibi oldukları için onlarla da bol bol görüştük :)) Tabi ben yine sürekli indirimleri değerlendirdiğim için Anneler Günü indiriminden de eksiklerimi tamamlamayı ihmal etmedim :)




Gratisin %50 indiriminden kaptıklarım :)



Bir de Hobby'nin bir alana bir bedava kampanyası vardı :)



Erkek deodorantları hobbynin hediyesi :)



Bu argan yağlı saç bakım serumu ne zamandır denemek istediğim bir serumdu :)

Monteıl göz altı kremlerinde bir alana bir bedava kampanyası vardı ve 4 aylık cilt bakımı hediyesini kaptım :))



Beyunun göz kalemleri yine bir alana bir bedava kampanyası dahilindeydi :)



Terziye verdiğim kumaşlarım da masa örtüsü olarak bana geri döndüler :) Bunlar da kafamda tasarladığım davet sofralarım için runnerlarımla uyumlu olsunlar diye :)


Gümüş rengi bir kumaştan da 12'li peçete diktirdim :)


Ne zamandır aradığım siyah hasırdan dikdörtgen kirli sepetime de bu hafta kavuştum hem de yavrusu da var ikili :)








Bu hafta benim için oldukça yoğun geçecek ve bir o kadar da heyecanlı :) Önümüzdeki günlerde çok çok dolu postlarla yine buralarda olucam inşallah :)

Herkese iyi geceler diliyorum :)

63 yorum:

  1. Güle güle kullan canim. Avizeni cok sevdim. Salonda siyah beyaz renkler olucak sanirim.merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım tam tersi salonum morlu turkuazlı :) avizenin dışı beyaz siyahlık yok :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Canım avizene de kirli sepetine de bayıldım güle güle kullan ...
    Senin gibi zevkli bir prensesden daha fakllı bir avize düşünemezdim zaten ...
    Evini aydınlatırken etrafa mutluluk ışığı saçması dileğiyle...
    ALLAH nazardan korusun sizi canım benim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn Emel ablacım benimm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok mutlu ettin beni:) kocaman öpüldün :)

      Sil
  3. Çook güzel hepsi musmutlu günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan canım az kaldı ah darısı başıma artık bir dinlensek değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım dört gözle bekliyorum :)) sana da kolay gelsin :)

      Sil
  5. hepsıde cok guzel gule gule kullanın sepetı ne kadara aldınız aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sepeti ikili olarak 160 tl'ye aldım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. güle güle kullanın, devamını da bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. Mutlu huzurlu olun inşallah sizi severek takip ediyorum bnada beklerim http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm takipçinim :)

      Sil
  8. Aldıklarını yeni evinde, yeni hayatında eşinle birlikte güzel,mutlu günlerde kullan. Evinin yerleşmiş halini de çok merak ediyorum :) Yanlış hatırlamıyorsam 19 mayıs' ta çeyizin gidecekti. İnşallah su gibi kolay gider işlerin.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu c.tesi büyük eşyalarımız gidecek canım çeyiz merasimi nasipse Haziranda :) çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  9. oyy oyyy ne kadar merakla okuyorum senin bloglarını bilsen :) inşallah her şey o güzel kalbince olsun prenses:) sevgiler Azerbaycandan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) ben de Azerbaycan'a kucak dolusu sevgiler gönderiyorum çok öpüyorum seni :)

      Sil
  10. Cicilerini mutlu günlerde kullan tatlım :) Özellikle kirli sepetini ve peçeteliklerini çok sevdim. İleride hazırlayacağın sorfraların fotoğraflarını dört gözle bekliyorum :)Kolay gelsin canım! Arada mola verip derin derin nefes al, kendini dinlendir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bazen nefes alabiliyorum canım ama şu aralar biraz sıklaştı :)) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  11. Avizen çok şık, çok hoş canım bayıldım :)
    Bu arada balayında bol bol dinleniyor olacaksın hiç merak etme ;)
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ben de o günleri bekliyorum :) çok öpüyorum :)

      Sil
  12. Güle güle kullan cicilerini:) Kozmetiklerden memnun kalırsan paylaşmanı rica edeceğim.
    Sevgiler
    Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yağını dün itibariyle kullandım tek kullanımlık olmasına rağmen memnun etti beni tabi zamanla daha iyi anlaşılır :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Gule gule kullan cnm cok guzel hepsi:)

    YanıtlaSil
  14. Hepsini güle güle kullan canım, argan serumlarından ben de almak istiyorum ama cesaret edemiyorum daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha önce avonun kullnıyordum canım ama bu daha etkili kesinlikle tek kullanımda hissettim ben. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. avize çok hoş gözüküyor canımm güle güle kullann aldıklarınıı tarih yaklaştıkça heyecan ve yoğunluk artıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim :) heyecan dorukta :)

      Sil
  16. herşey bitince keyifle hatırlayıp güleceksin bu günleri :)
    tadını çıkar, kolay gelsin çook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. avizeleri hallettik bizde halı kaldı bi tek...bir türlü bulamadık..
    ayrıca herşeyin çok hoş.güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halı konusunda ben de çok zorlandım canım halı seçmek baya uğraştırıyor :) inşallah içine sinen bir şey olur çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Avizene bayıldım çok güzel.

    Nasıl bir koşturmaca dimi canım? Allah kolaylıklar versin. Aldıkların çok çok güzeller güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  19. Avizeye ve sepete bayıldımm Özlem ablacımm güle güle kullann öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim ben de çok öptüm :)

      Sil
  20. canım benim avizen çok zevkli bir seçim,siyah ferforje mi?, evini de siyah beyaz mı dekore ediceksin, sepet ve gümüş peçetelerinden öyle bir sinyal alıyorum,yanılıyormuyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım avize beyaz ferforje fotoda öyle çıkmış :) salonum turkuaz gri ve mor tonlarında :))

      Sil
    2. iç açıcı ferah bir salon olucak demekki, bu üç rengi gözümde canlandırdım ve uyumunu sevdim, görürüz umarım:)

      Sil
  21. hmm gene çok karlı ve bol bol alışverişler yapılmış maşallah hepsini güzel günlerde kullan :) salon avizene bayıldığımı söylemeden geçemiycem sanırım diğer seçimlerinde ne kadar zevkli olduğu konusunda bir ipucu bizim için :) merakla beklemekteyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm ben de son halini merakla bekliyorum :))

      Sil
  22. avizene bayıldım canım benim.
    ışıl ışıl ve mutlu günleriniz olsun:)

    YanıtlaSil
  23. güle güle kullan tatlım, ağzınızın tadı hiç bozulmasın :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. gule gule kullan huzur ve mutlulukla canım avızen en sekerııı..kolay gelsınnn tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  25. güle güle iyi günlerde kullan ,hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  26. çok güzel tatlım evini çok merak ediyorum her ayrıntını özel ve titizlikle hazırlıyorsun, ağız tadıyla oturacağının günler hemencecik gelsin inşallah, öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederim ben de çok öpüyorum :)

      Sil
  27. Canım benim az kaldı, güzel güzel kullanacaksın inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  28. Avizen sahane canim. Gule gule kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  29. Güle güle kullan canım :)Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  30. Canım hepsi harika, güle güle sağlıkla kullanmanı diliyorum :)))
    Hazırlıklara tam gaz devam :)))
    Öpüyorum çok, sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım az kaldı ama artık :) ben de çok öpüyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  31. Avizen harika gözüküyor.Kirli sepetini görünce bi an gülümsedim.Benimki de aynısının açık renkte olanı.İstanbuldaki evimde beni beklemekte.Yine her şey çook güzel.evinin yerleşmiş halini ben de merakla bekliyorum.allah işlerinde kolaylık versin.sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum canımm :) çok teşekkür ederim öpüyorum :)

      Sil

bal damlası