9 Mayıs 2013 Perşembe

GELİN AYAKKABILARIM / STUDİO RAİN

Sonunda bugün gelin ayakkabılarıma kavuştum :)) Tatlı bir pembe, şık bir tasarım ve olabildiğince rahat (Düğün günü bütün gün ayakta duracak olan bir gelinin ilk önce ayakları rahat etmeli :) bir gelin ayakkabısı arama çabam Studio-Rain 'in tasarım ayakkabıları ile tanışmamla son buldu :)) Studio Rain ayakkabılar el yapımı ve size özel hakiki deriden üretiliyor şıklığı ve rahatlığı da cabası :) Neredeyse gelinlik kadar üzerinde durduğum gelin ayakkabılarıma aşık oldum :)))


Resim sitesinden alıntı :) görür görmez vuruldum :)) Benimkiler de aşağıda :))



İşte benim bebeklerimm :)))


Sipariş teslim süresi 15 iş günü olmasına rağmen Nevin Hanım benim gelinlik provam olduğu için özel durumumdan dolayı olabildiğince erken teslim etti. Studio Rain yetkililerinin müşteri ile olan ilişkisinden çok memnun kaldım siparişi kargoya verme sürecine kadar heyecanınızı sizinle birlikte paylaşıyorlar :) Ayakkabıyı kargoya verir vermez bildirip ertesi gün de gelip gelmediğini soruyorlar gerçekten harika bir işleyiş Nevin Hanıma bu yakın ilgisinden dolayı çok teşekkür ediyorum :)


Daha sonra kullanım için ayakkabının kurdeleli tokaları çıkabiliyor :)




Kır düğünü olacağından topuğunun özellikle çok ince olmasını istemedim :)



Işıltılarına bayıldımmm :)))



Hem içime sinen hem de daha sonra da kullanabileceğim bir gelin ayakkabım olduğu için çook mutluyumm :)) Şimdi sıra tabanını isimlerle doldurmaya geldi :)) Herkes için yerim var kızlar isimleri alabilirim ;)))

104 yorum:

  1. Vayy harika birşey ya hele o şeffaf bağcık off diyorum maşallah maşallah benimkide bilekten bağlıydı çok rahat oluyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm baya rahat bir ayakkabı çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. canım güle güle kullan yakkabılarını ben de gelinliğimin altına renkli bir ayakkabı tercih edeceğim çok güzel bir seçim bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kesinlikle renkli olmalı benim gelinliğim dantelli olduğu için seçimimi romantik pembeden yana kullandım :))

      Sil
  3. çok şirin bunlar kuziiii... :) gülnur yazmayı unutma... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canımm inşallah çabuk silinir :))

      Sil
    2. tam ortaya yaz hemen siliniyor :D hehehehe

      Sil
  4. Ama ama ama bunlar çooookkkk güzelllll :)
    Rengi, modeli, topuklarının kalın olması, ışıltıları harika! :)
    Hadi bakalım şimdi de ayakkabının altına yazılacak isimlerin listesini yap bence canım :)
    Hayırlı olsun, çok beğendim fıstık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm beğenmene çok sevindimm :)) liste şimdiden doldu bile maşallah :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Cok guzeller canim hayatindaki hersey ayakkabilarin gibi guzel olsun ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Aşık olmakta cok haklisin, buguzelliklere kim asik olmaz ki..
    Arayip buluyosun ya böyle orjinal şeyleri, helal olsun sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm araştırmacı bir ruhum var :)))

      Sil
  7. harika bir seçim olumş.. hem benim sevdiğim pembeden hem de ışıltılı daha nolsun:) bu arada beni de yazabilirsin; mervee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canımm seninki hemen silinir ama :))) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. çoook güzel canım musmutlu giymen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. Siz herkese canim mi dersiniz

      Sil
  9. canım gerçekten çok hoş.hem sonrasında da rahatlıkla kullanabilme özelliğine de sahipmiş.valla süpermiş:)sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  10. bayıldımmmmmm çok şık güle güle giyersin iş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm inşallah :)

      Sil
  11. canııım bu nası güzel bişi böyle, bu renge de pabuca da o kelebeklere de aşık oldum gerçekten,
    ve çok da şaşırdım,
    ve gelinliğini çok merak ettim, nasıl bişi oda pembe mi yoksa,
    sürprizlerle dolusun senden beklerim doğrusu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canımm pembe değil bak o kadar sürprizi damat bey kaldıramaz :))) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  12. Bayıldımmm gerçektennn çokk bayıldımmm:) Yakınımda olsaydın kurdeleni ben hediye ederdim sana:) Düğünüm olursa zaten 7 kıza gelinlik kurdelesi hediye edicem blogum üzerinden bakalım:) Çok mutlu ol canım. Bir ömür boyu mutluluklar. Ayakkabının fiyatı ne kadar bu aradaçok bayıldım çünki. Bide benim de adımı yazarsın :) silinirse hemen söyle bana koca adayım geliyor demek ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm ismin hemen silinsin :)) çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için :)

      Sil
  13. Ayy bayıldımm Özlemm ablaaa ne tatlı pabuçların var öylee güle güle kullann :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. harika olmuslar canim! gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  15. Ba-yıl-dım ♥ Canım benim çok güzel bir gelin olacaksın eminim:) Güle güle giy cici ayakkabılarını insallah :)

    YanıtlaSil
  16. Gözün aydın canım, sonunda kavuşmuşsun tatlı ayakkabılarına :)

    YanıtlaSil
  17. Canım bayıldım ayakkabıların rengine, şekline her şeyine :) güle güle giy inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Canım, süpperler bunlar yaa, maşallah şekerim.. Boşnak kızııı çok şeker bir gelin olacaksın ..
    Bol oynamalı dans etmeli bir düğün olsun inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. Canımm benimm bayıldım ayakkabılarına..Güle güle giyyy..Çok ama çok mutlu olsun...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için sevgiler :)

      Sil
  20. bayıldım bu pembelere:))bende hep gelin ayakkabım renkli olacak diyip duruyodum ama gittim beyaz alıp geldim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben illa pembe olacak dedim canımm :) çok teşekkür ederim sen de güle güle giy :)

      Sil
  21. çok tatlı canım ayakkabıların, güle güle giy düğününde ,inşallh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  22. Resmennn ışıl ışıl olacaksınn canımm Maşallahh inşallah herşey dilediğin gibi olurr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. Tek kelimeyle bayıldım mutlu günlerde kullanmanızı dilerim ;) http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. canım çok güzeller hatta harikalarrr bende pembe istiyorumm ama topuksuz gyeceğim için bulamıyorumm umarım böle harika bişey bulurum görüşsem bunun topuksuzunu yaparlarmı kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğim linkten bir irtibata geç canımm Nevin Hanım kesin yardımcı olur :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Muhteşemm bi gelin ayakkabısı seçmişsinizz süperr :) güle güle giyinn :)

    YanıtlaSil
  26. Çok çokkk cici bir ayakkabı kalın topuklu olması büyük avantaj
    Güle güle giyceksin zaten:)
    Benimde ismimi yazabilirsin;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ismin hemen silinir canım çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  27. Canım bayıldım resmen bayıldım ki bende studio rain'in ayakkabılarını çokk beğeniyorum.Düğün öncesi çok aradım bende pembe ayakkabı ama arayınca bulunmaz ya bulamadım:(Gelin ayakkabımı da asla giyemeyeceğim haliyle.Çokk çok iyi bir seçim canım güle güle giyy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim gerçekten hem görselliği hem de rahatlığı açısından kesinlikle herkese tavsiye edebileceğim bir ayakkabı :)

      Sil
  28. canımmmmm sahanelerrrrrrrrrrrrrrrrr musmutlu dugunn olur ınsallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimmmmmmm :)))

      Sil
  29. çok güzeller zevkine bayıldım.

    YanıtlaSil
  30. Çok güzelll, mutlulukla keyifle giy :)

    YanıtlaSil
  31. ayy canımm bayıldımm ne güzel seçim yapmışsın,farklı günlerdede kullanabilicek şekilde,çokk beğendimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkürler :)

      Sil
  32. muhteşemler, aşık oldum desem yeridir :)
    çok güzel bir gün olur inşallah, mutluluk getirsin tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. Ama bunlar şahaneeeeee bayıldımmmm tatlım tam benim rengim...
    Seve seve giy ,mutlu mutlu uçuşarak dans et bolca eğlen düğününde...
    Öpüyorum tatlım seni harika bir seçim olmuş...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacımm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindimmm :))çok öpüyorum ben de seni :)

      Sil
  34. Çok güzeller canım, mutlulukla giy oyna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  35. Ayyy çok beğendim! Benim için biraz yüksek topuklular ama azıcık daha alçak boyunu ve koyu pembesini kendim için isteyebilirdim hihihihi:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok rahatlar canımm kalın topuk ve platform olduğu için :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  36. merhaba canım bayıldım pabuçlarına:) bende gelin ayakkabılarımı studio rain den almıştım çok kaliteli. izmirliyim bende alaçatıya evlendim.tanışırız bi ara mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun oldum canımm hoşgeldin bloğuma :) inşallah tanışırız bir gün çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  37. harikalar güle güle giy canım :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. çok şirin canım, umarım çok da rahattırlar. Güle güle giyin, oyna, zıpla, eğlen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  39. prenses ayakkabıları gibi çook tatlı, siteye hemen bakıyorum tavsiye için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  40. ama gerçekten bebek kii bunlar :) pembe bulutların üstünde yürümek dedikleri bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım çok beğendim yorumunu çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  41. Gerçekten Barbie ayakkabısı gibi mutlulukla giymen dileğiyle!!!

    YanıtlaSil
  42. Bir cift pembe ayakkabi sahibi gibi cok cok guzel..hersey gonlunuzce olsun..mutlulugunuz sonsuz olsun diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm güze yorumunuz için çok mutlu oldum :)

      Sil
  43. çok şık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  44. Canımm süper ya arıyordun buldun sonunda bayıldıım prenses gibi olacaksın eminim :) Ne zamandır bakamıyordum şehir dışında olduğumdan ama yine çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım benimm :) çok teşekkür ederim eminim sen de öyle olucaksın çok öpüyorum seni :)

      Sil
  45. Renginide modelinide çok beğendim canım ya, çok güzelmiş güle güle mutlulukla giy inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  46. kimseye demem ama bir İzmirli olarak hazırlık aşamalarımın senin gibi güzel geçmesini de dilediğimden adımı yazmanı rica ediyorum ayakpapıının altına ben dee :) ece adım :)

    çok tatlı ayakkabı ayrıca nasıl güzel bir renk öyle güle güle giy inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkle yazarım canımm benimm çok teşekkür ederimm :)))

      Sil
  47. ayakkıb modeleni ve rengine bayıldım. güzel bir seçim olmuş.
    studio rain'in tasarımlarını ben de çok beğeniyorum.
    ayaklarında paralansın:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  48. tam prenseslere layık canım çok güzellllll maşallahh herbişeyinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  49. acaba bu ayakkabilardan hevesinizi almis ve bir takipcinize hediye etmek/satmak ister misiniz? :) 36-37 numara giyiyorum, studiorainin fiyatlari nisanlimla aramda probleme yol acti. belki yardimci olmak istersiniz diye dusundum, ne bileyim :)

    YanıtlaSil
  50. Sanırım ayakkabılar hakkında yanlış bir bilgi vermişsiniz, biraz önce arayıp Studio Rain ile konuştum, bugüne kadar hiç kurdelası çıkan ayakkabı yapmadıklarını ilettiler. Kurdelalar çok büyük olduğu için klipsli yapılamıyormuş, sizi ve herkesi bilgilendireyim istedim. Paylaşım için teşekkürler, ilham aldık bu arada;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLBEN HANIM YANLIŞ BİLGİ VERMEDİM ÇIKARTILIP SONRA TEKRAR TAKILIYOR DİYE YAZMAMIŞIM DİKKAT EDERSENİZ İNCE BİR ŞEKİLDE YAPIŞTIRILMIŞ ÇIKARDIKTAN SONRA İZ KALMADI BEN ÇIKARTIP KURDELESİZ OLARAK KULLANIYORUM ŞUANDA BİR DAHA TAKMAK İSTERSEM TEKRAR YAPIŞTIRIRIM İZ OLMUYOR.BEN SADECE KENDİ TERCİHİMİ SÖYLEDİM SİZ DE İSTERSENİZ O ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ

      Sil
  51. düğünüme cok az kaldı ve studio rain sparis almıyor :( satmayı düşünür müsünüz numarası nedir?

    YanıtlaSil

bal damlası