22 Mayıs 2013 Çarşamba

FOTOĞRAF ÇEKİMİ MESELESİ / A & A Wedding Stories

Düğün dış çekimimiz konusunda hiç tereddüt etmeden nişan fotoğraflarımızı da çeken Sevgili ilk okul arkadaşım Aslıyla anlaştık. Eşiyle beraber sürdürdükleri dış çekimler oldukça eğlenceli geçiyor. Size göre bir tema belirleyip o tema üzerinden gidiyorlar. Bizim nişan temamız Üsküdar’dı :) Bol tesbihli, keçeden bıyıklı, fırfırlı şemsiyeli ve pembe mendilli:) bir dış çekimimiz oldu:))

 

 

 

 

A & A Wedding Stories Facebook sayfasından kendisiyle irtibata geçebilirsiniz:)

 

Sırada davetiye ve nikah şekeri hazırlıklarımız var. Tahmin edersiniz onların da tasarımı bana ait :)))

31 yorum:

  1. harika görünüyorsun, eminim çokda güzel bir gelin olacaksın canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Hadi bakalım o zaman tasarımlarını bekliyoruz:) yalnız düğünden sonra boşluğa düşmezsin inş. Bende çeyize hazırlıklara iyi sardım napcam bilmiyorum:D sende pekela bir organizatör ruhu var hiç bir ayrıntıyı atlamıyor her şeyi kendi elinle hevesle yapıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üniversite dönemimde organizasyon firmalarında çalışıyordum canım büyük faydasını görüyorum şimdi :) düğünden sonra da baya bir hobi edinmem lazım sanırım :)))

      Sil
  3. Maşallah size canım benim.O gülen yüzün hiç solmasın.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm Sevgiler :)

      Sil
  4. biz dügünde oktay bingölle çalışmıştık ve çok çok memnun kaldık,iyiki profesyonel fotografçı çagrmşm diyorum hep bize özel pozlardı hepsi:)senin saçların sarıymış,bakır gözüküyor şemsiyenin altında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şuanda gerçekten çok iyi fotoğrafçılar var şimdi ki gelinler çok şanslı :) uçlarda sarılar var canımm onlar belli olmamış şemsiyenin altında :)

      Sil
  5. çok güzeller gerçekten :) hepsi de çok şeker :) Allah daim etsin mutluluğunuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. çok güzel çekilmiş gerçekten düğün resimlerinde öyle olacaktır eminim, o zaman merakla bekliyoruz tasarımlarını canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim inşallah düğün fotoları da böyle eğlenceli olur :))

      Sil
  7. düğününü anlatmanı ve fotoğraflarını görmeyi dört gözle bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım bendee :) bir geçsin de hayırlısıyla her ayrıntıyı anlatıcam :))

      Sil
  8. Tatlım harikasınnnn...
    Eminimki düğününde gelinliğinle prensesler gibi olacaksın...
    Allah gülen yüzünüzü soldurmasın, neşenizi ve mutluluğunuzu daim etsin...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Emel ablacım benimm çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için çok çok öpüyorum seni :)

      Sil
  9. kamera ve fotoğraf çekimini işinin ehli olduğu için nişanlıma havale ettim, o da ayarladı:)
    maşallah sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim :) işi ehline bırakmak en iyisi :)

      Sil
  10. Bu ne güzellik,fotolarda sizde çok güzelsiniz..çok mutlu olun..

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım tek kelimeyle ya mutluluğunuz daim olsun sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  12. harika çıkmışsın canım benim bloğumada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim bloğuna canım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Düğüne az kalmışşş :) Nişan çekimleriniz çok eğlenceli geçmiş olduğu ilk fotoğraftan belli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah düğün de nişan kadar eğlenclei geçer canım çok teşekkür ederim :))

      Sil
  14. neredeyse 1 ay kalmış, kolay gelsin, bizi habersiz bırakma lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkür ederim vakit buldukça gelişmelerden haberdar edicem sizi :))

      Sil
  15. Tamda fotoğrafçı arayışımın üstüne geldi bu postun canım ya, her yer fotoğrafçı ama düzgününü bulmak en zoru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kesinlikle tavsiye ediyorum canım fiyatı da piyasaya göre çok uygun verdiğim linkten irtibata geçebilirsin :)

      Sil
  16. çok güzel resimler.sen de çok tatlısın ...sevgiler cnm

    YanıtlaSil

bal damlası