20 Mayıs 2013 Pazartesi

DÜĞÜN.COM'DA YAZIYORUMMM :))



Yeni evlenecek gelin ve damat adayları için Düğün Hazırlıkları süresi boyunca her konuda üyelerine zengin bir içerik sunan düğün.com  sitesi benim maalesef çok geç keşfettiğim bir site. Sitede hazırlığınızın başından sonuna kadar size özel bir ajanda hazırlayıp sizi yormadan düğün tarihinize göre özel bir takvim hazırlayıp yapılacaklar ve yapılacaklar için öneriler sunuyorlar. Düğün Yeri,  kuaför, balayı tatili fırsatlarıson moda gelinlik modelleri … gibi bir çok konuda çok geniş bir yelpazeleri var.




Benim blog açma amacım bu zorlu süreçte benim gibi yeni evlenecek gelin adayları ve yeni gelinlerle fikir alışverişinde bulunup birbirimize yardımcı olabilmek olduğu için Düğün.com'dan  gelen bu güzel teklifi hemen kabul ettim ve çok da mutlu oldum :)

Ben kendi tecrübelerimden yola çıkarak düğün hazırlık sürecimdeki ilk basamağım olan hazırladığım ajandam hakkında bir yazı hazırladım. Böyle bir işlemi üzerimden atmak için Düğüncom.la daha önceden tanışmış olmayı çok isterdim:)) Benim yazımı merak edenler buradan ulaşabilirler:)

39 yorum:

  1. Canımm okudum yazını çok güzel olmuşş tebriikk ederimm öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim ben de çok öptüm :)

      Sil
  2. Tebrikler tatlım çok sevindim...
    Başarılar dilerim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  3. tebrikler canım eminim çok faydalı olursun yeni evlenecek çiftlere
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. hayırlı olsun tatlım :)
    başarılarının devamını dilerim <:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun inşallah başarılarınızın devamını dilerim;)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. :)) canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ne güzel bir haber buuuu, hayirli olsun canim. Zevkle okudum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. bi solukta okudum:)))tebrikler canım

    YanıtlaSil
  9. çok mutlu oldum :)hayırlı bir iş olan evlilik vesilesiyle bir başarıya ulaşmış oldun :) İnşallah okuyanların takip edenlerin çok olur cnm. Başarıların devamını dilerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Tebrik ederim, faydalı bir yazı olmuş. Benim ufak bir ciltlik bir çeyiz defterim var ama bu kadar ayrıntılı değil maalesef. Ben de fikirlerinizi değerlendirip bir ajanda edineceğim en kısa zamanda :)

    Bu arada, adaşız sanırım, benim de ismim Özlem :) Bana da beklerim :)
    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki gelirim çok mutlu oldum faydalı olabildiğime çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. İnşallah birgün Wedding dergisinde de yazılarını okuruz canım hayırlı olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederim :))

      Sil
  12. ben bu web sitesini bir senedir beri biliyorum ve gercekdende cok faydali :) bende yakinda bu site icin güzel bir post hazirliyacagim :)

    YanıtlaSil
  13. çekilişime herkesleri bekliyorum
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  14. canım hemen girip bakıyorum :) benimde hiç vaktim olmuyor artık bloğa zaman ayıramıyorum 2 kat arttı bizim telaşlar da :)

    YanıtlaSil
  15. Hemen okudum yazını,bir süredir blogdan uzak kalınca tek tek postları okuyorum :)Sen bu süreçte bir sürü ayrıntıyla ilgilendin düğün.com a senden daha uygun yazacak kişi bulamazlardı :)

    YanıtlaSil
  16. :d
    HAYIRLI OLSUN BENDE OKUDUM YAZINI .
    BENDE DÜĞÜN COM YAZARLAARINDAN BIRIYIM SNARIM PAZARTESI YAYINLAB-NACAK YAZIM BASARILRININ DEVAMINI DILERIM SEVGILER:d
    CEKILISM AR BEKLERIM

    YanıtlaSil
  17. Canım çok güzel bir haber bu! :)
    Tebrk ederim, hemen okuyorum ;)

    YanıtlaSil

bal damlası