27 Mayıs 2013 Pazartesi

DAVETİYEMİZ :)

        Bugüne kadar hiç bir işini kimseye bırakmadan  halleden ben, davetiye konusunu da kimseye bırakmadım tabi :) Kafamdaki belirlediğim şeyler deniz temalı, turkuaz renklerinde ve üzerinde yapacağım işlemi kaldıracak kalınlıkta bir davetiye olmasıydı.Hazır satılanlar el işçiliği gerektirdiği için çok pahalıydı.Biz 600 davetiye bastıracağımız için verilen rakamlar hep yüksek geldi. O yüzden sade ve istediğim kalınlıkta davetiyeyi matbaada bastırıp üzerinde kendim çalışacaktım yani ben ve ekibim :)) Annem, babam ve her işime koşan kardeşim gibi gördüğüm halamın gelini sağolsunlar her konuda destekçim ve yardımcım oldu. Böyle zamanlarda  etrafınızda sizin için çalışan sizi düşünen insanlar olması gerçekten çok büyük nimet. Bu süreçte başımıza gelen en büyük talihsizlik de anneciğimin düşüp kolunu  çatlatması oldu. Ağrılarından çok da bize yardım edemediği için üzülüp ağlıyor hep.Tek dileğimiz 2 hafta sonra çekilcek olan filmde kolunun iyileştiğini görmek.Destek olmaya moralini yüksek tutmaya çalışıyoruz.

İki akşamdır da davetiyelerimiz üzerinde çalışıyoruz canım annem akşam kurdele keserek bize destek olduğu için çok mutlu oldu.Bu dünyada hastayken çalışabildiği için mutlu olan tek varlık anne'dir heralde.


       Babam da silikonlama işini üstlendi. Ve iki akşamda davetiyelerimiz hazır oldu :)
Kurutulmuş deniz yıldızlarını ve kurdeleleri toptan çok uygun fiyatlara aldık
ve davetiyelerimiz tahmin ettiğimizden çok uygun bir fiyata mal oldu :) en önemlisi de içimize sindi :)









Bu 100'lü deniz yıldızlarından tam 6 paket aldık. Ve bir sürü turkuaz rengi organze kurdele :)



Ve sonuç :)



Biz çok beğendik umarım siz de beğenirsiniz :)


Herkese mutlu haftalar diliyorum :)

69 yorum:

  1. beğenilmicek gibi değilki
    harika olmuş tatlım
    hadi allah tamamına erdirsin inşallah
    mekandada inşallah sorun yaşamazsınızübiz çok memnun kalmıştık hatta mekan sahibini eve dönerken arayıp teşekkür etmiştik;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekan sahibi tandık canım umarım biz de sizin gibi sorun yaşamayız :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
    2. çok beğendim ellerine sağlık rica etsem bana deniz yıldızlarını kemer altında nereden aldığını tarif edermisin nikah şekerim için böyle bir deniz yıldızına ihtiyacım var. çok başarılısın devam :)

      Sil
  2. aa süper olmuş canım,mucize gibi :)
    okumaya başladığımda Allah Allah,boş kağıda ne yapacaklar acaba diye düşünüverdim.sonuç çok naif ve hoş olmuş..iyi sabır varmış ama sizde,tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. kalp kalbe valla:)tam yazını okuyodum sen bana yorum yapmşsın herşeyn 4 4 lük gidio tatlım
    çok iyi yaptın valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel kalpli anne :) çok teşekkür ederim canım benimm :)

      Sil
  4. Allah tamamına erdirsin artık canım, her aşamanı adım adım takip ediyorum, gelinliğin ve düğününe ait tüm ayrıntıları çok merak ediyorum, davetiyelerin çok güzel olmuş, özellikle deniz yıldızıyla turkuaz mavisi yanyana harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  5. çok tatlı olmuş canım. ne kadar güzel herşeyle kendin ilgileniyorsun bizzat. ilerde hatıra olarak kalacak bu yaşadıklarınız:)

    YanıtlaSil
  6. Canım zaten ben senin deniz temalı bir davetiye beğeneceğini tahmin etmiştim...
    Çok güzel bir seçim olmuş...ALLAH tamamına erdirsin...Artık hazırlıkları bayağı kolayladın...
    Öpüyorum seni kocaman canım her şey çok güzel olacan eminim buna...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederim ben de çok öpüyorum seni iyi ki varsın :)

      Sil
  7. Canım bu arada davetiyelerinin yorumunu yaparken anneciğine geçmiş olsun dileklerimi yazmayı unutmuşum...
    ALLAH beterinden korumuş çooook geçmiş olsun acil şifalar versin...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. bu kadar telaşın arasında davetiyelerini bile kendin yapmışsın tebrik ederim seni. ben hayatta uğraşamazdım,uğraşmamıştım da zaten :)emeğinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el becerilerini seviyorum ben ondan sanırım bütün enerjimi bunlara harcıyorum :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. canım çok güzel olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. yine şık detaylar, yine boşnak kız özlem :)
    süpersin canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canımm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. çok güzel olmuşş.. ellerinize sağlık.
    sen ve ekibini böyle giderse ekibime dahil edeceğim haberin olsun ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve canım :)) beğenmene sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. 600 tane davetiyeyi süslemek gerçekten ekip işi :) Ekibin ve sen çok güzel davetiye hazırlamışsınız Özlem ablacım öpüyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım mini bir ekip :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. canım yaa.Ne güzel,etrafında sana hep destek olacak sevdiklerinin olması mutluluk verici.inşallah annen iyileşmiştir.Benim de annem çeyizlik eşyalarımı taşımaya kalkınca ayağına komidin düşmüştü ve o haliyle yine de işlerimi yapmaya çalışmıştı.Ah ah, ana hakkı ödenmez.Davetiyeler harika olmuş.ellerinize emeklerinize sağlık.sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm anne hakkı kesinlikle ödenemez onlar apayrılar. inşallah iki hafta sonra film çekilcek o zamana kadar geçer diye umuyoruz dua ediyoruz. çok teşekkür ederim canım benimm öpüyorum çok

      Sil
  14. Ne kadar güzel olmuş canım ya hadi hayırlısıyla çok çok az kaldı :)

    YanıtlaSil
  15. Kendi elinin değmesi bambaska bi gurur ve mutluluk veriyo ınsana :)
    ellerine saglık cok basarılı olmus cok begendım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  16. Çok zahmetli canım benim ay maşaAllah nazar değmesin bu kadar şeye nasıl yetişiyorsun. :) Hayırlısıyla Rabbim tamamına erdirsin inşaAllah.. Çok beğendim çok güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annene geçmiş olsun canım bu arada. :(

      Sil
    2. çok teşekkür ederim canımm güzel dileklerin için çok sağol

      Sil
  17. Davetiyelerinde herşeyin gibi muhteşem olmuş canım senin ve yardımcılarının ellerine sağlık :)
    Bu arada annene de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim çok sağol

      Sil
  18. Cok şık ve guzel olmus canim. Annecin icin de koccaman gecmis olsun dileklerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm

      Sil
  19. Bayıldım ama ya harika sen işi gücü bırak bence organizasyon tasarım işine gir hatta şirket kur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmüyor değilim canımm eski işim ne de olsa :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. ay siz ailecek harikasınız nasıl bir imece usulü birlikte çalışıyorsunuz öyle, çok cicisiniz:))
    anneciğine çok geçmiş olsun Allahtan şifalar dilerim,
    davetiyende senin gibi cici olmuş, deniz yıldızı çok romantik bir obje olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok teşekkür ederim sen de çok tatlısın beğenmene çok sevindim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  21. Canım benimmmm davetiyeleriniz harika olmuş
    Ne kadar güzel düşünmüş tasarlamış hazırlamışınız
    Çok mutlu olman dileğiyle
    Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok sevindim beğenmene çok teşekkür ederim ben de kocaman sevgiler gönderiyorumm :)

      Sil
  22. bir davetiye hem şık, hem kokoş, hem sade hem de romantik olabilir mi? Olmuş, çok da güzel olmuş!!! En önemlisi senin içine sinmiş. Ellerinize sağlık! Annenin bir an önce iyileşmesini diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah bir an önce iyileşir. çok güzel tarif etmişsin davetiyemizi çok beğendim :) çok öpüyorum seni :)

      Sil
  23. Canım önce çok geçmiş olsun annenin kolu iyileşmiş olur umarım 2 hafta sonra
    Davetiyeleriniz de çok cici olmuş ve de tam seni yansıtmış "deniz temasıyla" :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederim

      Sil
  24. canım çok güzel olmuş harika düşünmüşsünn gerçektenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  25. çok güzel bir seçim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. MAŞALLAH sana canım hem güzelsin hem akıllı hem zevkli :) çok güzel olmuş sadece sana özgü olmuş ee hemde uygun fiyatlı olmuş daha ne olsun değilmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim senin gözlerin güzel görüyor :) çok öpüyorum seni :)

      Sil
  27. süpersinnnn ve süper olmuş davetiyelerin..annene de çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim çok sağol

      Sil
  28. Canım harika olmuş! Emeği geçen herkesin ellerine sağlık! :) En güzeli de sizin hazırlamış olmanız, maneviyatı hiçbir şeyle ölçülemez..
    Anneciğine de çok,çok geçmiş olsun :( İnşallah hemencik iyileşir kolu.. Anne can'dır!

    YanıtlaSil
  29. Çok şeker ya bayıldım gerçekten sevgiler:)

    YanıtlaSil
  30. Çok hoş olmuş el emeği olunca iş hemen değişiyor di mi :)

    YanıtlaSil
  31. çok hoş olmuş.deniz yıldızlı oluşu da ayrı bir güzellik katmış..sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Canım benim ne kadar da güzel olmuşlar, ellerinize sağlık!! Bayıldım:)) Her şeyin en güzelini yapıyorsun "maşallah" sana!!!

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık :')

    www.pembekopuktasarim.com

    YanıtlaSil
  34. bayıldım :) ne kadar güzel olmuş :) kendin yapmış olmanda büyük bir mutluluk bence :)

    YanıtlaSil
  35. dügün temamiz ayni gibi canim :) sizin davet sayisi baya cokmus biz sadece 200 adet yaptirdik ama bunun icin bile sirf 1 milyar ödedik ama bizimkiler on numara oldu icime sindi :) ama sizinkilerde cok hos

    YanıtlaSil
  36. özlemcim yeni postlar bekliyoruz !!!

    YanıtlaSil

bal damlası