28 Mayıs 2013 Salı

Benden Haberler :)

Mutlu sona doğru hızla yaklaştığımız bu son günlerde bizim de telaşımız, heyecanımız ve yapılacak işlerimiz de kat kat artıyor. Bunların içinde en zoru ve en çok yoranı ev temizliği ve eşya yerleştirilmesi tabi ki. Geçtiğimiz hafta sonu cumartesi ve Pazar ful time evde temizlik ve eşya yerleştirilmesi durumu vardı. Evden resmen hafriyat çıkardık:) İki gün boyunca sabahtan akşam karanlığına kadar hiç durmadık. Eşyalarımızın hepsi aynı gün bir sorun çıkmadan geldi çok şükür biz de hepsinin içini dışını teker teker sildik düğüne kadar tekrar tozlanmasın diye çarşaflarla koltukların ve mobilyaların üzerlerini örttük.Perdelerimiz gelene kadar geçici perde taktık.Özellikle yeni evin temizliği oldukça zor olduğundan dip bucak ayrıntılı bir titizlikte yapmanız gerekiyor. Beni en çok zorlayan camlardaki etiketler ve yazılar oldu bir de laminantlardaki yapışkanlar tabi. Bantların üzerinden geçen ayakların bıraktığı izleri çıkarmak oldukça zordu. Halamın geliniyle birlikte hepsini tırnaklarımızla cif yardımıyla:) bulaşık süngerinin yeşil kısmını kullanarak çıkardık. Bu işlem gerçekten çok uzun sürüyor. Ama ilk başta yapılması gerekenlerden. Bir de mutfak ve banyo dolaplarının içleri var onlar da yeni olduğundan köşeye yerleşen talaş ve tozlar çok zorluyor. Bunları ilk önce elektrik süpürgesinin ince ucuyla çektik. Tozlar ve talaşlar gidince de köpürmeyen bir deterjanla sildik. Daha sonra ıslak bezle silip tekrar kokulu bir parlatıcıyla üzerinden geçtik. Annemin ve gelinimizin seçtiği dolap altıklarını da ölçülerince kesip dolaplara yerleştirdik. Her odayı teker teker süpürüp yerleri silip kapılarını kapattık. Bir çırpıda anlattım ama tüm bunlar dolu dolu 2 günümüzü aldı:) Ama kendimiz yaptığımız için de içimiz rahat ayrıldık evimizden:))


Set Üstü parçaları yerleştirmeye başladım bile :) Bıçak standım yine rulo peçeteliğim ve bulaşıklığım gibi kalpli :)



Bunlar da benim orta sehpam için aldığım aksesuarlarım:) orta sehpam füme cam ve 3’lü koltuğum gümüş gri olduğu için biev’in bu el yapımı 3’lü aksesuarlarının uyumlu olacağını düşündüm:)






Orta sehpamız gibi avizelerin taşları ve salon aynamız hep füme cam :) Onlar da başka postlarda perdelerimizle birlikte görünecekler :)


Şuan için çalışma odası daha sonra nasip olursa çocuk odası için kullanacağımız odaya böyle bir kitaplık yaptırdık :)

 


 

Şimdilik benden haberler bu kadar :) Öpüyorum hepinizi :)

63 yorum:

  1. kitaplığa bayıldım canım herşey çok güzel hele evin tamamen yerleşsin bakıp bakıp mutlu olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Slm tarzın çok güzel güle güle kullan.İnsaat temizligi zordur bilirim o camlardaki bantlar yok mu :) ama bütün yorulmana deymiş bunlar mutlu telaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm zevkli bir yorgunluk diyebilirim :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. süpersin, kolay gelsin; büyük temizliği yapmışsınız, geriye kalanlar en keyiflileri,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bazen keyifli bazen de stresli ama değer :) sevgiler

      Sil
  4. canim en yorucu ama en keyifli isler bunlar :) ben ev telasina girmedim henüz cünkü malum evlendikden sonra evimizi alip dösemek zorundayiz.Bu durum bizim icin hem iyi hemde kötü ama iyi tarafi sirf dügün icin vaktimiz oluyor ve dügünden sonrada ev isleri vs basliyacak :) evinizde bir ömür boyu huzurlu mutlu yasamaniz dilegi ile öpüldün canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sana da çok kolay gelsin Allah yardım etsin :)

      Sil
  5. bunlar harika canım diğerlerinide biran önce gösterirsin umarım sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah herşeyin son halini göstericem canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Kitaplık ne güzel olmuş öyle bayıldım :))

    YanıtlaSil
  7. ay ne heyecanlı bekleyısler..allah tamamına erdırsın

    YanıtlaSil
  8. merhabalar, bende 1,5 aylık evliyim. Bu heyecanlar hiç bitmese, sonra hayal gibi geliyor insana :)
    sana tavsiyem bıçaklarına dikkat et. Bende set bıçak takımı almıştım. Belirli bir süre kullanana kadar çok keskin oluyorlar.

    Allah kolaylık versin,
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tavsiye için iyi ki söyledin canım hiç atmam makineye :) sevgiler :)

      Sil
  9. ayy bence hazırlıkların en eğlenceli kısmındasın, evi yerleştirmek gerçekten çok zevkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hem zevkli hem de yorucu :)

      Sil
  10. Okurken ben yoruldum:)
    Güle güle kirlenin tmiz pak olmuşsunuz ne güzel. Bi de çeyiz yerleştirmeler bittimi rahatlarsın.
    Bıçak setin benimkiyle aynı. Naçizane tavsiyem bulaşık makinasında fazla yıkama benimkiler bi kaç sonra paslanmaya başladı. Bir yıl sonra sadece bir tane bıçak kaldı geriye. Elde yıkarsan bişey olmuyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım hiç makineye atmıcam ben de elde yıkıcam hep :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. gerçekten çok yoruldun :) Allah evinizde güle güle oturmak nasip etsin inşallah güzelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Valla Oğuz'a katılıyorum :)) okurken yoruldum bende allah kolaylıklar versin ev kurmak zor iş ama keyifli bir işte aynı zamanda, çalışmalara tam hız devam :) kolay gelsin canım
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zormuş gerçekten canım herşeyin bir anda bitmesini ve dinlenmeyi istiyorum :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. ŞİMDİLİK GÖSTERDİKLERİNİZ BİLE COK HOŞ OLMUS PARCA PARCA OLSA BİLE. ZATEN ZEVKLİ BİRİSİ OLDUGUN ÇOK BELLİ. ALLAH AGIZ TADIYLA MUTLULUKLA OTURMAYI NASİP ETSİN. KÖSESİNDEN OCAGINI GÖRDÜM ELEKTİRKLİ OCAK GALİBA. BEN ALMAYA KORKTUM ALISKANLIKLARDAN VAZGCEMEK ZOR OLDUGUNDAN GAZLI CAMLI OCAK ALDIM . İNŞALLAH SEN MEMNUN KALIRSIN. BEN O CESARETİ GÖSTEREMEDİM. YORUMLARINI YAZARSAN SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elektrikli değil canım benimki de gazlı üstü cam olanlardan ben de gazlı kullanmaktan yanayım. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Bu kadar yoğunluğa yorgunluğa enerjine hayranım maşaallah
    Aldığın herşey çok zevkli güle güle kullanman dileğiyle
    Evin resimlerini heyecanla bekliyorum:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de heyecanla paylaşmayı bekliyorum canım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. her günün öyle güzel koşturmalarla geçsin inşallah canım.mutluluğun daim olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  16. Zor kismi bitmis canim digerleri zevkle gecerr gider ;) gordugumuz her parca birbirinden guzel hangisini begenecegimi sasirdim mutlulukla huzurla en onemlisi saglikla otur yeni evindee opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederim ben de çok öpüyorum seni :)

      Sil
  17. kitaplık gerçekten supermiş heyecanla yeni haberlerini bekliyoruz yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Allah güzel günlerde oturmayı nasip etsin evinde. kitaplığını çok sevdim. ilerde bebeğin oyuncaklarını dizersin çok amaçlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah canım Allah o günleri göstersin :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  19. İnanılmaz güzel olacağı şimdiden belli mutlu huzurlu günlerinizde güle güle oturun evinizde canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  20. Neyseki en zor olan ince iş temizlik bitmiş ya önemli olan o inşaat pisliğiyle uğraşmak çok zordur...
    Yine ince zevkini konuşturmuşsun sehba için sevtiğin aksesuarların mü-kem-mel....
    Güle güle kullan tatlım mutuluklar...
    Sevgiyle sarılıyor ve öpüyorum kocamannnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım benimm çok teşekkür ederimm ben de seni çok çok çok öpüyorumm :))

      Sil
  21. Orta sehpa üzerindeki aksesuarlarını çok beğendim Özlem ablacım çok şıklar, kitaplığında çok hoş güle güle mutlu huzurlu sağlıklı bol keyifli günlerde kullanman dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için öpüyorum seni :)

      Sil
  22. Canım davetiyene bayıldımmm süpersin bende kendim tasarlıyorum bize özel olacak ne güzel :) o kadar yoğun geçiyor ki günlerim ne zamandır bakamadım bloğa yeni bir post yazabildim bugün 15 gün sonra :)yazdıklarını da okurken kendimi gördüm sanki nasıl güzel anlatmışsın :) bu arada gelinliğini teslim aldın mı ben dün gittim provaya ama yine unuttum aksesuarları ne zaman alacağımı sormayı heralde teslimatta alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksesuarlar gelinlikle birlikte alıncak canım ben de duvağımı ve bilekliğimi filan konuştum bakalım yapılınca görcez :) inşallah senin de içine siner çok öpüyorum seni :)

      Sil
  23. Hem çalışıp hemde bütün düğün ve ev işleriyle uğraşmak ne kadar zordur Boşnağım. Ve her şeyin üstesinden hayırlısı ile geliyorsun, Allah çok kolaylıklar versin.
    Kitaplığına tek kelime ile bayıldım, her şey çok güzel güle güle kullanın canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm benimm beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Canım kitaplığa bayıldım benimde oğlum yolda ve odasına dolap yapılacak böyle bir kitaplık fikride harikaymış azıcık ucundan çalsak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki canım hepsini çalabilirsin :) hayırlısı olsun bu arada inşallah sağlıkla ve mutlulukla büyüsün :)

      Sil
  25. kitaplığa bayıldım son derece modern ve ergonomik..huzurla ve sevgiyle kullanın..bu arada...ya ben inanamıyorum aylardan beri takip ettiğim bloglarım arasındasınız ve ben belli başlı bloglar dışında siin yayınladıklarınıza hiç rastlamadım..oysaki takip ettiğim bloglarım listesindesiniz..neyi nerde yanlış yapıyorum?? bu mesajı onlarca kişiye attım 1 tane de geri dönüş olmadı arkadaşlar kimse bana yardım etmezse ben sizin bu güzelliklerinizi; ürettiklerinizi ve yaşadıklarınızı nasıl görür öğrenirim lütfen yardımcı olun lütfennn :(
    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım inan ki bilmiyorum yaa keşke yardımcı olabilsem ben de teknik olarak pek fazla anlamıyorum. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  26. ne kadar güzel görünüyorlar Özlem, ah o temizlik aşaması bile aslında ne kadar güzel ve heyecanlı artık çok az kaldı :) allah utandırmasın herşey çok güzel olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  27. Allah kolaylık versin canım. Her şey nasıl da güzel, hele o kitaplığa bayıldım. Güle güle mutlulukla kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. canım hayırlı olsun herseyını boyle huzur ve mutlulukla yasarsın umarım ve cok mutlu olmanı yurekten ısterım..sevgıler

    YanıtlaSil
  29. canım çok zarifmiş zevkin, kitaplık fikri hoşuma gitti çok modern olmuş:)

    YanıtlaSil
  30. Blogunuzu yeni keşfettim ve paylaşımlarınızı çok beğendim.
    eviniz ve eşyalarınız çok hoş huzurla kullanın..:)

    http://sadeheceler.blogspot.com/
    bende beklerim.

    YanıtlaSil

bal damlası