7 Mayıs 2013 Salı

Anneler Gününe Özel Kozmetik İndirimi :)

Bugün Sevil Kozmetikten Anneler Gününe Özel ikinci üründe %50 indirim mesajını görünce hemen soluğu Sevil'de aldık :) İndirim özellikle parfümlerde çok işe yaradı :)) Ben tercihimi Fendi'den yana kullanırken, sevgilim Armani Code'den şaşmadı :) 



Severek kullandığım ve kesinlikle tavsiye ettiğim John Frieda hacim verici şampuanın da ikincisi %50 indirimli oldu :)




Sevil Kozmetiğin ojelerini de kesinlikle tavsiye ediyorum onlar da indirimdeydi :)



Far kullanmayı pek sevmiyorum ama özel günlerde genellikle siyah ve gri tonları dağıtarak kullanıyorum. Ve farla birlikte aldığım indirimli ürünüm uzun zamandır kullandığım ve dibi gelene kadar kullanmaya doyamadığım Sevil'in şeftali tonlarındaki hafif ışıltılı ve acayip kalıcı allığı :))





Beyu'nun stick kapatıcısı ve eyeliner'ı da ikincisi %50 indirim kampanyasındaydı. Bu ikisi de favorilerimden :)



Bunlar da Sevil Kozmetik tester hediyelerim :)




Baya bir tester'ım oldu :)








Kozmetik alışverişim bitince şöyle bir English Home'a uğramadan geçemedim :)) Yüzde elli indiriminden mor yastık kılıflarını 6 tl'ye sevimli cupcake iğnedanlığı da 9 tl gibi bir fiyata aldım :))


Çok tatlı :))




Bu arada kısmetse gelin ayakkabılarım yarın bana ulaşacak :)) çook merak ediyorumm gelir gelmez paylaşıcam :)) 


En Değerlilerimiz annelerimiz .. sevgilerini bir güne değil bin asıra sığdırmak mümkün değil Bütün annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsunn.. Anne olmak isteyen herkesin Rabbim dualarını kabul etsin..


19 yorum:

  1. Ayy cupcake'li iğneliğe bayıldımm, şirin evine çok yakışıcak ablacım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Hacim veren şampuanlardan banada lazım Boşnağım :) bir uğramam lazım Sevil Kozmetiğe. Güle güle kullan aldıklarını canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacim verenlerde en iyilerden canım ben çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. karlı bir alışveriş olmuş canım, güle güle kullan hepsini, güzel duana da Amin diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Canım benim güle güle kullan iğnedanlığa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanmanı dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  6. Güle güle kullan tatlım, özellikle iğneliğin müthiş bişey! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekür ederimm :)

      Sil
  7. Canım hepsine bayıldım gule gule kullan iğnedanlik super bulursam bende çeyize alıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ara uğra canım mutlaka bulursun :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. oo canım benim.Yine süper güzellikteki indirimli alışverişini yapmışsın.Güle güle kullan.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekür ederimm sevgiler :)

      Sil
  9. Sevil kozmetiğe en kısa zamanda uğramak lazım o zaman :)
    Gelin ayakkabılarını da merakla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan, ne güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  11. Güle Güle kullanın..:) Sevil'in kokusu buraya kadar geldi sanki.Çok özledim ne zamandır gidicem hala gidemedim..:( Ve sanırım yine bir indirimi kaçırmak üzereyim.:S

    YanıtlaSil

bal damlası