16 Nisan 2013 Salı

SON ÇEYİZLER :)

Sona doğru yaklaşırken Çeyiz Listemde eksik olan maddeleri tamamlıyorum :) İki lavabonun ikisi de siyah beyaz olduğu için siyah ve beyaz renklerinde aksesuarlar ve banyo tekstil ürünleri almıştım. Banyoyu daha önce ki banyo postlarımda da bahsettiğim gibi tamamlamıştım. Ama ufak lavabo için bir sıvı sabunluk arayışındayım :) Bu şirin siyah porselen balık sabunluk arayışımı sonlandırdı :))






Kağıt havluluğu Bernardo'dan mı ordan mı burdan mı alsam derken bu güzel çifti görünce tam benlik dedim :))




Bir an evvel havlu bitse de birbirimize kavuşsak  :))



Benim gibi detaycı birinin bulaşıklığı da sıradan olamazdı :)




Bu kalpli bulaşıklığı çook severek aldım :)






Daha önce gelin damat kadehlerimizi paylaşmıştım :) Bunlar da gelin damat su bardaklarımız :)




Renklere aşık biri olarak Gürallar'ın bu gökkuşağı bardaklarını görür görmez hayran kaldım :)




Siyah beyaz banyomuza uysun diye bu şirin puantiyeli banyo terliklerim nişanlımın akrabası Reyhan Ablamızın hediyesi :) Çok teşekkür ederim :)



Meyve bıçağı eksiğimi Tantitoni'den tamamladım :)



Artık alınacak pek bir şeyim kalmadı sayılır son çeyiz alışverişimde çook içime sindi :) ( bu son kelimesi bu cümleye pek yakışmadı sanki :))) Çok güzel bir çekiliş haberi ile postumu tamamlamak istiyorum gök delindi tasarim yagiyor bloğunun tatlı sahibesinin bizlere çok güzel hediyeleri var :) Bu hediyeler için sizleri buraya alıyorum :) 

Herkese iyi akşamlar diliyorum :)


94 yorum:

  1. ayy canım sen böyle az kaldı dedikçe bende burada heyecalanıyorum valla:)Düğününden görüntüleri sabırsızlıkla bekliyorum.hayırlısı olsun.Aldığın her şey çok güzel.Yalnız bir konuda uyarmak istiyorum.Bende senin gibi heveslenip öyle bir bulaşıklık aldım.Kaliteli almama rağmen paslanma oldu.Kesinlikle sulu kalmamalı.Belli bir süre sonra pas atmaya başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyarman iyi oldu canım ben de dikkat edicem hep :) inşallah düğünden sonra da fotolarını burada paylaşırım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aldığın her şey Aşk kokuyor canım ya :) çok beğendim.
    Sabunluğun, havluluğun bardakların hepsi öyle güzelki. Mutlulukla kullanın inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkla alıyorum canımm :)) çok çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. ayyyy cnm senin bu güzel çeyizlerini görünce ben de hemen evlenmek istiyorum:))) çok sevdim hepsini havluluk harika fikir! güzel günlerde kullanırsın işallah cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim inşallah daha güzelleri senin olsun çok öpüyorum :)

      Sil
  4. Güle güle,iyi günlerde kullan canımm..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  5. İkimizde renkli şeyleri seviyoruz ve detaycıyız sanırım:) Ama ben halimden memnunum:) Yeni cicilerini güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım detaycı olmak her zaman iyidir :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Hepsi harika canım benim ama alınacaklar aslaaaaaaaa bitmez:)Evde yer olmasa her şey üst üste konmak zorunda kalsa da asla bitmezler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok haklısın ben de bir yerde kesicem mutlaka :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Kalpli bulaşıklığını çok beğendim. Ben de almıştım buna benzer bir bulaşıklık, Koçtaş' tan. Ama bir kaç ay içinde paslandı, atmak zorunda kaldım :( Seninki öyle olmaz umarım. Nereden almıştın, paslanmazlık garantisi var mı tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki yıl paslanmazlık garantisi varmış canım umarım bir şey olmaz :) olursa da ahşap olanlardan alcam artık :)) Markafoniden aldım kalpli bulaşıklığı :)

      Sil
  8. bence mutlaka çeyizine ekleyeceğin bişeyler çıkacaktır canım. Güzel olan neyi görürsek çeyize ekleme eğilimindeyiz çünküü :))
    Hepsini güle güle kullan ayrıca.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım her güzel gördüğümüze mutlaka bu da olmalı çeyizimizde diyoruz :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. cnm yine çok cici detaylara sahip şeyler almışsın,çok zevklisin güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Çok güzeller canım ama senin çeyiz alıverisinde sona yaklaşacağına hiç inanasım gelmiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm benim de inanasım gelmiyor ama artık yerimiz kalmadı :)))

      Sil
  11. Güzel günlerde kullan inşallah çok güzeller her zamanki gibiii =) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. Ohh sona yaklaşıyoruz Özlem abla en az senin kadar heyecanlıyım bende :))) yeni evinde yeni postların geleceği günü iple çekiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımm inşallah ben de o günleri iple çekiyorum :)) çok öptümm seni :)

      Sil
  13. evinin tamamlanmış halini merakla bekliyorum nerdeyse çoğu çeyizi gördük bakalım nasıl bir dekorasyon secicen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm ben de eşyalar eve yerleşince nasıl görünücek çok merak ediyorum :) renkli olacağını tahmin edersin ama :))

      Sil
  14. Sevgini ilmek ilmek örgü gibi aşk kokan nefis cicilerle işliyorsun bana 13 yıl önceki heyecanımı hatırlıyorsun...
    Yine çooook güzel ciciler almışsın tatlım...Hepsini aşk ve mutluluk dolu güzelgünlerde kullan...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım ne güzel bir yorum bu :)) çok çok çok teşekkür ederim güzel dileğin için :) Sevgiler

      Sil
  15. her zamanki gibi çok şeker şeyler bulmuşsun canım, hepsi harika...

    YanıtlaSil
  16. mutlaka eksik bir parça bırak canım bak büyükler bişi bilirlerde söylerler:)dinlemek lazım onları:)ama herşey çok güzel iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik bitmiyor ki zaten canımm :) ben bıraktım yine de bişeyler ;)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. o ne tatlı havluluk öyle:)))Özlemcim hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım benimm :)

      Sil
  18. hepsi çok güzel, güle güle kullan
    özellikle havluluk süper!

    YanıtlaSil
  19. Her bir parçayı çok beğendim.Özellikle sabunluğa bayıldım.Nerden aldınız diye soracam ama sanırım farklı şehirlerde oturuyoruz. Hepsini güzel günlerde kullanmak nasip olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markafoniden aldım ama şuanda kampanyası bitti takip edersen bulabilirsin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. Bu arada havluluk bıçaklar hatta terliğin bile aynısı var:) Havluluğun ben de pembe rengi var ama çok kullanış değil gibi... Ama mutfakta güzel görünüyor tabi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı şeyleri sadece görüntüsü için alıyoruz zaten canımm :) bu arada eldivenleri siteye eklemeni bekliyorum :))

      Sil
  21. Hepsi birbirinden güzel :) mutlu günlerde kullanmanız dileğiylee :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzeller canım, sen sona vardın ben daha girişe geçemedim vay benim halime :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bri anda alırsın canımm sen şimdi bak tespit et :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. canım çok güzeller güle güle kullan çook zevklisin çook:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sen de öylesin çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Hepsi çok güzeller, güle güle kullanın. Bulaşıklık bende almıştım paslanmaz olanlardan ama bir müddet sonra paslandı. Bende attım. Umarım senin ki öyle olmaz.
    Yeni ev hazırlığı yapmak çok heyecanlı çok güzel. Her aldığın yeni eşya da heyecan mutluluk daha da artıyor. Yeni yuvanda mutlulukla kullan.
    Blogunu okurken 2 sene önceye, düğün hazırlıklarıma gittim :))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hemen paslanmaz bulaşıklık çok beğenerek aldım çünkü :) çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için :) Sevgiler :)

      Sil
  25. gençlerden öğrenilecek çok şey var ,şu anda kağıt havluluk lazım bana ,seninkine bayıldım.Ve her zaman en iyi dileklerimi sunarım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt havluluğu da markafoni kampnayasından aldım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  26. Ohh hepsi çok orjinal yine harika seçimler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Kağıt havluluğa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  28. Yine çok orijinal şeyler almışsın çeyizine.. Ne sevimli bir balık o öyle.. Kağıt havluya bayıldım zaten. Hepsini güzel günlerde kullan.. Kaç gün kaldı?.. Geri sayıma ne zaman başlıyorsuunn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri sayım sayfanın altında canımm :) son 2 ay 1 hafta 1 gün :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  29. Tatlim güle güle kullan hepsini, özellikle gelin damat bardaklarina bayildim :)

    Hediye cekilisimi duyurdugun icin de ayrica tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canımm ne demek ben teşekkür ederim :)

      Sil
  30. canım yyine çok zevkli ve farklı parçalar yakalamışsın:)
    o gökkuşağı bardaklardan bende görmüştüm ama elde yıkanması gerekiyor diye almamıştım,makinaya atınca bozuluyormuş belki dikkat etmişsindir canım.
    güzel günlerde kullan hepicini )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm dayanamadım aldım ben de elde yıkıcam artık :) çok teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  31. Hepsi birbirinden güzel,iyi günlerinde kullan. iki ay dediğin de göz açıp kapayıncaya kadar geçer :) aynı tarihi biz de dört gözle bekliyoruz ama farklı sebeple..Oğlum ÖYS için mücadele ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah tahmin ettiğinden çok çok iyi geçer ve gönlündeki bölümü kazanır siz de heyecanlısınızdır şimdi ama belli etmemeye çalışın :) şimdiden tebrik ediyorum :)

      Sil
  32. ay çok güzel bunlar, bir hikayesi olan eşyalara bayılıyorum, güzel seçimler,
    terliklerin bir benzeri de bende var acayip rahatlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahat olmalarına sevindim canımm :))sen de güle güle giy çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  33. Ayyy çok güzellermiş güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  34. çok güzeller hepsi Allah biran önce güzel günlerde kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  35. çok güzeller hepsi Allah biran önce güzel günlerde kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  36. peçetelik, bulaşıklık ve sıvı sabunluğu çok sevdim,eş adayınızla bir ömür mutluluklar dlerim.

    YanıtlaSil
  37. Çok güzeller :) Özellikle bulaşıklığa takıldım kaldım süper tatlı birşey :D
    Allah hayırlı günlerde kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindimm sevgiler :)

      Sil
  38. Gelin damat bardaklara ve peçeteliğe bayıldım ya çok güzeller. :) Güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  39. Aldiginiz her bir esya ne kadar guzel ve zevkli mutluluk icerisinde kullanin insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah çok teşekkür ederim :)

      Sil
  40. Yanıtlar
    1. koşturmacadayım canım benimm günler azalıyor heyecan stres koşuşuşturmaca :)))

      Sil
    2. Allah kolaylık versin canım..

      Sil
  41. ay bu tasarım alemi ne acayip neler düşünmüşler kağıt havluluğa bayıldım iyi günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
  42. Gelin-damat bardakların v havluluğa bayıldım. O meyve bıçaklarında bizde de var, çok güzeller, çok seviyorum kullanmayı :) Hepisni güle güle ağız tadı ile mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  43. boşnak kızı, gözlerim yeni post arar :))

    YanıtlaSil
  44. hepsi gibi bulaşıklığına ayrı bir bayıldım :)
    Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  45. Banyo terliklerine bayıldım, puantiyeli şeyler bu aralar çok hoşuma gidiyor :)
    Hepsini güzel günlerde kullanırsın inşallah canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  46. hepsi birbirinden güzel bay terliğin harika...sıvı sabunluk bana dayanmadı bir türlü bi 4 üncü sıvı sabunluğum karar verdim artık böle almıcam annemde var bir tane yuvarlak seramik sanırım ama çok farklı birşey biraz pahalı ne zamandan beridir kullanıyor hiç bozulmadı genelde kafa kısımları gidiyor takılma yapıyor.en nefret ettiğim şey haline geldiler evlilikte :D
    bardaklar ayrı bir hoş hepsini iyi günlerde huzurla kullanırsın inşaAllah

    YanıtlaSil
  47. canımmmmmm benceeeeee evın sahane olcak benım gıbı detaycı bırını gormek oyle guzel kıç....aşkla kullan hepsını..bu arada havlluk sahaneeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  48. Bloğunuza bayıldım.. Tek kelimeyle bayıldım.. Biz de de erkek kardeşimin 15 haziran da düğünü var çeyiz hazırlığı içindeyiz sizin bloğunuzu bulmam tam isabet oldu.. Bu konuda sizden çok şey öğrenebilirim.. Tanıştığıma çok çok memnun oldum.. Bloğunuzun takibindeyim..:))
    Çok selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindimm ben de ne güzel faydalı olabilirim inşallah :) kardeşinin düğünü hayırlı olsun benim de hemen bir hafta sonra olucak nasipse :) ben de tanıştığıma çok memnun oldumm :) Sevgiler

      Sil
  49. Merhaba canım bloğuna geldim yine toptan :) tüm cicilerini çeyiz hazırlıklarını gezdim hepsi çok güzeller çok değişik güzel günlerde kullanman dileğiyle canım hoşçakal sevgiler...

    YanıtlaSil

bal damlası