23 Nisan 2013 Salı

KINA HAZIRLIKLARI 6 / Kına Elbisem ve Ayakkabım

Hep en çok önem verdiğim şeyleri nedense en sona bırakıyorum. Kına elbisem için ne zamandır pırıltılı bronz rengi bir ayakkabı arıyordum. Her yerde gümüş ve altın bulmak mümkün ama pırıltılı bronz modeller maalesef  çok sık çıkmıyor insanın karşısına :) Ya tam rengi tutturuyorum model olmuyor ya da model hoşuma gidiyor ama rengine cuk cuk yapıyorum :)) Bugün sevgilimin isteği üzerine Kemal Tanca'ya gittik. Açıkçası pek umudum yoktu ama girer girmez o bana ben ona ilk görüşte aşık olduk :)) Kendisine sen bunca zamandır neredeydin diye sitem ettikten sonra birbirimizden hiç ayrılmamak üzere sevgiyle kucaklaştık :)))



Flaşlı ve flaşsız rengi çok değişiyor ışıklara göre renk değiştiriyor. Ama o benim tam istediğim bronzluk kendisinde fazlasıyla mevcut :))






Burun kısmının hafif içe doğru oyuntulu olmasına da bayıldımm :))




Şimdi gelelim neden bu kadar deli gibi bronz ayakkabı aradığıma :)) Kınamda 3 değişik kıyafet giycem bir tanesi Hint Kıyafetim biliyorsunuz :) Diğeri ise bize özgü şalvarlı kıyafet ve bir de ilk girişte giyeceğim abiye kıyafetim vardı. İşte bu ayakkabılar onun için alındı :) Kıyafetimin rengi benim deyimimle "yanardönerli kuru kına rengi" :))) Yani ışığa göre kına yeşilinden bronz - bakır tonlara kaçıyor :)) İşte bu yüzden bu renk ayakkabıda tutturdum :))








Şuanda üzerimdeki yükün yarısı kalktı sayılır diğer yarısı da gelin ayakkabısı konusundaki kararsızlığımı giderince kalkıcak :)) Bu arada bu güzelliklerin benimle buluşmasını ve benim 23 Nisan çocukları kadar mutlu olmamı sağlayan Sevgilim Nişanlımı :) kocamann seviyorummm :))) Bütün dünya miniklerinin bu güzel günü kutlu olsunn içinizdeki çocuğun her zaman mutlu olmasını diliyorumm :))


86 yorum:

  1. İkiside birbirinden güzel ve uyumlu, harika görünüyorlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  2. Çooook şıklar uyumda şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  3. Bende gümüş rengi almıştım gelinliğimde kırık beyaz olduğu için onuda kırık beyaz aldım üstü dantelli idi çok severek giydim ayakkabılarımı seninkide çok hoş inş hayırlısı ile giyersin

    YanıtlaSil
  4. ayyy çok güzel canım.eminim içinde harika görüneceksin.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm inşallah içinde olduğum fotoları da paylaşıcam bir gün az kaldı :)) sevgiler

      Sil
  5. ay cnm ne heyecanlısındır şimdi:) seni kına kıyafetlerin içinde görmeyi istiyoruz artık ne zaman mutlu gün?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 Haziran Cuma günü kınam canım inşallah ben de çok istiyorum sizinle paylaşmayı :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Gerçekten çok büyük bir yükten kurtulmuşsun, nasıl bir dert olduğunu sıkıntı verdiğini iyi biliyorum :)
    Aramana değmiş gerçekten çok güzel ve elbisenle çok uyumlu olmuş. Güle güle giy canım benim.
    Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım ne kadar aramadım bilemezsin baya zor bir renk seçmişim :)) amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Ayakkabinla aramda bir ask basladi bronz renge bayilirimm benn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben elbiseyi alana kadar pek dikkat etmiyordum bu renge canım gerçekten ayakkabıda çok hoş duruyor çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Uyum çok güzel olmuş. Güle güle giyin, oyna, zıpla ;)

    YanıtlaSil
  9. Renk seçimin harika olmuş canım ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım elbisende ayakkabında çok hoş eminim çok yakışıcaktır.İnşallah çooook mutlu olursun herşeyini özenle seçiyorsun bunlarda öyle olmuş güle güle giyin sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederimm :) sevgiler :)

      Sil
  11. Elbiseyle ayakkabı birbirine cuk oturmuş resmen çok uyumlu olmuş :) güle güle giyin mutlu gününüzde :):)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) Sevgiler :)

      Sil
  12. çok güzeller canım ya :) güle güle giy inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. harika canım,umarım sırtında da görme zevkini verirsin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım üzerimde de paylaşıcam nasipse :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. yaşşasın içimizdeki çocuk :)) ayakkabıyı anlatımın çok eğlenceli olmuş :) tam da elbiseye uygunu bulmuşsun hayırlı uğurlu olsun mutlulukla giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm bugüne özel bir anlatım oldu :))

      Sil
  15. Ayakkabıların çok güzel canım gelinlik ayakkabıların içinde endişelenme aynı bu ayyakkabında yaşadığın aşkı gelinlik ayakkabını görüncede yaşicaksın merak etme en kısa zamanda kolayca bulman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ben de öyle olmasını diliyorum çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) sevgiler :)

      Sil
  16. Bir çok yazını çok büyük bir keyifle okudum , kısa bie zaman sonra çok mutlu bir birlikteliğin içine gireceksin allah şimdiden mesut etsin bir ömür boyu mutluluğunuz ve huzurunuz hiç bozulmasın.
    Ayakkabılarını çok beğendim ama elbisene bittim harika :-))Tekrar mutluluklar dilerim , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için çok mutlu oldumm :)) sevgiler :)

      Sil
  17. Hepsi çok hoş canım.Elbise,ayakkabı.Allah bir yastıkta kocatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Çok şık ve uyumlu olmuş tatlım...
    Seve seve tadını çıkara çıkara giy bol bol oyna hayırlısı olsun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm Emel ablacımm :) Sevgiler

      Sil
  19. güzel gunlerde kullan olurmu:)

    YanıtlaSil
  20. güle güle güzel günlerde giyin demicem zaten en güzel gününde giyeceksin canım..bende gelin ayakkabımı hallettim kına ayakkabım kaldı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel canım ben de gelin ayakkabımı halledersem çok sevinicem :) güle güle giy sen de çok teşekkürler :)

      Sil
  21. Çok çok şık elbiseye mükemmel uymuş...

    YanıtlaSil
  22. çok güzel üzerinde daha da güzel olacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. o güzel günde keyifli keyifli giyin inşallah, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  24. sevgıyle guzel gunlerde kullan...bronz gercekten cok zor bulunuyor ama bulmana cok sevındım...sızın kınalar dugunler cok gorsel solenlı oluyor..payduskalar , damatlar oh oh:) cok keyıflı oloacagına emınım..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm halayın her çeşidi itinayla çekilir :)) çok teşekkür ederimm :) sevgiler :)

      Sil
  25. canım elbisen de ayakkabın da çok şık, kınanda da mutlu mutlu giy inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. Canım elbisende ayakkabında harika eminim kınan harika geçecek ve hafızanda güzel anılar bırakacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. harika! bayıldım cnm, en kısa zamanda bunların içinde senide görelim çok yakışacağından eminim :) güle güle giy. ben bu renk yeşili cok seviyorum benimde bu renkten tuvaletim vardı düğüne giymiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim aklımda olan bir renk değildi canım ama giyince bayıldımm :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  28. Elbisene de ayakkabına da bayıldım! Renkler müthiş! Nazar değmesin sana nazar boncuğu takmayı unutma ve kınanda çoook eğlen! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  29. çok güzel seçimler canım. insan tam olarak ne istediğini bilince ne güzel oluyor değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm o zaman herşey daha kolay oluyor çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  30. Merhaba burada yeniyim. elbisenize ve ayakkabınıza bayıldım iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  31. kına gecesinde ışıl ışıl parlıycaksın valla :)
    maaşallah :)
    nazar boncuğu takmayı unutma canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. Canım inanmıyorum ya zevklerimiz ne kadar benziyor aldığın ayakkabı benim gelin ayakkabın anlatmıştım sana parlak diye aynısı :) dediğin gibi benimki de ışığa göre değişiyor bir gümüş gibi bir bakır gibi :) çok güzel bir seçim olmuş canımm güle güle giy elbisenle harika uyum sağlamış gelin ayakkabını da böyle kolayca bulursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım gelin ayakkabımı bugün itibariyle buldum sayılır :) sen de çok zevklisin canımm yaa gelinliğimiz bile aynı yerden :))

      Sil
    2. Evet canım benm öyle oldu :) gelin ayakkabılarını da bekliyorum :)

      Sil
  33. çok zevkli bir seçim yapmışsın canım, organzenin ve yanardönerliğin bir arada olması zaten baştan çıkarıcı, ayakkkabıların gümüş gibi duruyor bazı resimlerde, bronz rengi ve yeşilin tonları birlikte çok uyumlu ve kaliteli görünüm sağlar, öyle düşünmüşümdür hep, hayırlı olsun canım benim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  34. Ne kadar zevklisin canım, ayakkabı ve elbise uyumunu çok hoş buldum... :)
    Mümkün olduğunca blogunu takip etmeye çalışıyorum ama gelinliğini de ayrıca merak ediyorum :)
    Ayrıntıları seven birisin :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah düğünden sonra gelinlikle fotolarımı da koyucam :) çok teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  35. Harika abiye elbisenin rengine bayıldım ayakkabında çok şık her şey gönlünce olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  36. Biliyo musun bu ayakkabının hemen hemen aynından ben de 2 sene önce almıştım bir davet için... Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım daha sonra da bir çok kıyafetle giyebilirim ben de :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  37. güle güle kullan canım ayakkabıya bayıldım elbisende çok hoş gözüküyorr :)

    YanıtlaSil
  38. Oyyy o resimdeki sen misin? Sen gerçek misin ? Cevap please :)))
    Bende senin bloguna bayıldım canım..Ellerine,emeğine sağlık...
    Sevgilerimle Hemşehrim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldin canımm evet resimdeki benimm :))) beğenmene çok sevindimm çok teşekkür ederimm :)) Benden de sevgiler hemşehrime :))

      Sil
    2. Şimdiden tebrik ederim allah bir yastıkta kocatsın canımcım...
      Eklersen görüşürüz öpüyorum ;)
      https://www.facebook.com/nigarsargin?ref=tn_tnmn

      Sil
  39. Rabbim hayırlısıyla tamamına erdirsin.Yuvanızdan sevgi,saygı ve huzur eksik olmasın,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn çok teşekkür ederimm :) Sevgiler :)

      Sil
  40. Güzeller güzelim merhaba en son bu cicişleri ben görüyorum sanırım:) Çok güzelmiş başkası olsa alırdı bi tane gümüş rengi ama sen aradığını bulmuşsun ve çok güzel uyumuş zevklisin vesselam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum yorumuna :)

      Sil
  41. İkisi birbirinden güzel musmutlu giymek nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  42. Elbise çok hoşmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hoşgeldin bloğuma :)

      Sil
  43. Elbiseye bayıldım rengi modeli çok hoş
    Ayakkabında ayrıca hoş:)
    Mutlulukla kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil

bal damlası