5 Nisan 2013 Cuma

KINA HAZIRLIKLARI 5 / ASKILI KINA TEPSİM

Kına Hazırlıkları Dizisi son hız devam ediyor :) Kına tepsisini de klasik düşünmedim illa ki elim değsin istedim :)) Ben kına tepsimi işlemeli bakır olanlardan seçtim :)

Kına yakılırken giyeceğim Hint Kıyafetim altın rengi ve fuşya tonlarında olduğu için tepsimin süslemelerini de bunlara uygun düşündüm :)




Tepsim desenli ve işlemeli olduğundan ağır bir süsleme yaparak kapatmak istemedim :)








Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)


Bloglovinden birbirimizi takip etmeyi unutmayalım :) Bloglovin Boşnakkızı

46 yorum:

  1. Gerçekten tepsi zaten çok güzelmiş, iyi düşünmüşsün sade bir süsleme yapmakla. Bende heyecanla bekliyorum o günü inan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yaa çok tatlısın :) çok sevindim beğenmene çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Cok güzel olmus hint kiyafetinide cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım daha hiç etek kabartmasını takarak giymedim tarlatan diyorlar sanırım :)) bakalım kıyafeti onunla giyince nasıl olcak :) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Yaa cidden her postta şaşıp kalıyorum :)) hem gelenek göreneklere bu kadar bağlı olup hemde eski ve yeniyi bu kadar iyi harmanlayabilmene hayranım Özlem abla :) Öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm valla çok güzel tarif etmişsin beni yaa :)) Kova burcunun en önemli özelliği yeniliklere açık olmasıdır ama gelenekçi yapım nerden geliyor bilmiyorum :))) ben de seni çok öpüyorum tatlım :)

      Sil
  4. Çok ,çok güzel olmuş canım.. İyi ki böyle yapmışsın, tamamen farklı bir şey olmuş :)
    Emeğine, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  5. gayet hoş bir çalışma olmuş elinize sağlık en güzel günlerde kullanırsınız inş:)

    YanıtlaSil
  6. Allahim biseyin de orjinal olmasin:)) netden buluyosun bu fikirleri keske senden sonra evlenseydim de kopya cekseydim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımm valla hep burcumun özellikleri :))) sana da düğün tazeleyelim istersen :))

      Sil
  7. Posta bayıldım benim bloğumada baklerim :)) www.cenktasdemir.com

    YanıtlaSil
  8. bence çok iyi düşünmüşsün:)çoook beğendim:)tepside yanına kar kalcak acayip güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm daha sonra servislerimi bu tepsiyle yapıcam :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. çok orjinal olmuş ellerine sağlıkk....sizde kızlar mı hazırlıyor kına tepsisini bizde erkek evi :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) tepsiyi nişanlım aldı süslemesini ben yaptım kınayı ve çerezi de onlar getircek :) süslemeleri kimseye bırakmıyorum :)))

      Sil
  10. benim guzel kuzum cok zevklisin, eminim o gun hersey muhteşem olacak..ama şu hint elbıseyı meerak ettimm :))

    opuyorum ki cok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm inşallah çok detaylı bir şekilde bütün düğün fotolarını yayınlıcam ben de çok merak ediyorum duruşunu :)) çok çok çok öpüldünnn :))

      Sil
  11. Canım benim kolay gelsin,herşeyi geleneklere uygun yapmak ne güzel..tepsinede süsünede bayıldım..şimdiden hayırlı uğurlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  12. Allahım sana sağlıklı bir evlat nasip etsin de inşallah kız olur, böyle süslü hamaratlı bir annenin kızı nasıl olur varyaa düşünemiyorum :)) yine döktürmüşsün. ben kına gecemde sepeti evde unutmuştum :) şimdi senin tepsiyi görünce iyiki ben böyle özenmedim de hazır almışım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm kızım da olsa oğlum da olsa bakımlı olcaklar sanırım mecburen :))) seninkinde biraz talihsizlik olmuş canım öyle ufak tefek sorunlar çıkabiliyor malesef :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş sade bi süsleme hoş görünüyo benim tepsimde de kadife süslemeler vardı.Bende hint elbiseni çok merak ettim eminim çok güzeldir her şey gönlünce olur inşallah canım :)
    http://kelebeginbohca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah düğünden sonra bütün giydiğim elbiseleri paylaşıcam canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. Ohh ne guzel olmus:)her ayrinti cok guzel mutlulukla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım amin :)

      Sil
  15. döktürmüş gene:))kaç gündür yeni post yoktu, beklemedeydim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm baya bir yoğunum şu sıralar provalar başladı o yüzden fazla post giremiyorum :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  16. çok güzel süslemişsiniz.çok hoş bloğunuz var.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  17. Çok güzel süslemişsin:) istediğin her şey gönlünce olsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. harika olmuş canım herşey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  19. Çok güzel ve değişik olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. canım.....güzel hafta dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm sana da mutlu haftalar dilerim :)

      Sil
  21. kına tepsini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  22. Slm blogunu yeni gördüm. Takibe aldım toprağım :)) Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım :) geliyorum ziyaretine :)

      Sil
  23. tam da sana göre bir şey olmuş canım :) her şeyini kendi emeğiyle hazırlayan birine de bu yakışırdı canım benimm bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  24. hadı bakalımmm tum guzellıkler senınle olsun canım

    YanıtlaSil

bal damlası