25 Nisan 2013 Perşembe

İlk Ev Hediyemiz :)

Benim orijinal fikirleri seven ve ayrıntıcı bir yapım olduğunu çok iyi bilen Sevgili Şefim tam Ben'lik diyebileceğim bir ev hediyesi aldı evimize :)) Daha önce hiç ledli musluk başlığından haberdar değildim :) Hediyeyi alır almaz internetten şöyle bir araştırma yapayım dedim :)


Bu silindir şeklindeki metal ucu musluğun ucuna takıyormuşuz. Suyun ısısına göre ledler devreye girip derece aralıklarında ledin ışığı değiştiği için suya ısıya göre farklı renkler yansıyormuş :)


Aynı uygulama duş başlıklarında da geçerli :) ısıya göre hangi renkleri aldığını resimden görebilirsiniz :)




Benimki mutfak musluğum için :)




45 derecenin üzerinde kırmızı renk devreye giriyor :) Yeşil soğuk, mavi de orta derece bir sıcaklığı gösteriyor :)




Tam benlik olan bu güzel hediyesi için Şefime çok çok çok teşekkür ediyorumm :)) 

43 yorum:

  1. Güzel,değişik bir hediyeymiş.İlk hediyeniz hayırlı olsun : )feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım ,çok orjinal bir hediye:)

    YanıtlaSil
  3. ne düşünceli bi şefin varmış :) mutlu günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o da benim gibi ayrıntıcı bir bayan :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Ne kadar ilginç, gerçekten çok güzel bir hediye olmuş...
    Mutfağında mutlu mutlu kullanırken görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Harika bir şeymiş gerçekten, bayıldım :)
    Şimdiden güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. ne hoş bir hediye ilginç..güle güle iyi günlerde kullan cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. süpermiş.. banyo için çok romantik olabilir:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haklısın canım duş başlığı için olanda da kendim alayım bari :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. ilk defa görüyorum, süper bir görüntü, çok hoşuma gitti, güle güle iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilk defa gördüm :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Çyizinde bu da var ya ne diyeyim ben sana :) tam senlik orjinal bir hediye güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bi bu eksikti dimi :)) çok teşekkür ederimm canım :)

      Sil
  10. aa bu harika bi şeymiş canım.iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. ilk kez gördüm, değişikmiş..görenlerin tepkisi ne olcak bakalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım canımm ben de çok merak ediyorum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. :) çok farklıı gerçekten canım

    YanıtlaSil
  13. Şahane bir hediyeymiş canım bu çok beğendim,bende edineyim bari:)Güle güle kullan güzel mutfağında inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakalaco sitesinde çok uygunmuş fiyatı canım bir bak istersen :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. çok güzel bir hediyeymiş, kimin aklına gelirdi ki :)
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni çok iyi tanıyan bir şefim var :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. çok değişik güzel bir hediye olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar ilginç.. ben de çok severim böyle şeyleri. Hayırlı günlerde kullan boşnakkızı! :) ilk hediyen hayırlı olsun bakalııım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. harikaymış güle güle kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  18. Hakikaten tam senlik :) Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu postuma bi bak istersen ;)

      http://tidyghost.blogspot.com/2013/04/blogum-1-yasndaaaaa.html

      Sil
  19. Çok orjinal bi fikir çok orjinal bi hediye güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  20. çok orjinalmiş gerçekten canım en güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Boşnağım çok ilginç bir hediyeymiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  22. hay allah ilk defa görüyorum harika birşey buu :)

    YanıtlaSil
  23. cok sevyıorum bızım evımızde de vardı :) tasınmadan once:))

    YanıtlaSil

bal damlası