15 Nisan 2013 Pazartesi

Gratis İndirimi

Şu sıralar ihtiyacım olanları indirimde buldukça stoklamakla meşgulüm :) Malum yakında yeni bir evimiz ve yeni bir düzenimiz olacak o yüzden şimdiden bir takım kişisel bakım ürünleri ve temizlik ürünlerini alıp bir kenara koyuyorum :) Bugün Gratiste  kullandığım ve denemeyi düşündüğüm bazı ürünlerde indirim olduğunu görünce hemen aldım :) 


Lorealin hacim verici köpüğü ve saç spreyi ne zamandır aklımdaydı %25 indirimde olduklarını görünce denemek için aldım :)




Lazer epilasyonda 2. seansım maalesef yaz aylarına denk getirdiğim için sürekli güneş koruyucu kullanmam şart tercihim Roc oldu.


Seyahat boyu ürünleri sürekli yanımda taşıyabildiğim için seviyorum :)


Dove Duş Jellerinin iki tanesi 6 tl'ydi. Lilyumlu Duru duş jelini daha önce denememiştim kokusunu çok beğendim onun da fiyatı 4 tl'ydi .



Bu ojeler de daha sonra kafamda tasarladığım bir proje için :)




Gratiste 30 tl ve üzeri alışveriş yapanlara bazı ürünler 2 ve 2.5 tl gibi fiyatlara geliyordu :) Ben de evimiz için gerekli olanları alıp şimdiden stokladım :)


Herkese iyi geceler diliyorum :)

24 yorum:

  1. Yaaa çok şekersin Özlem ablaa bayılıyorum sana :)) güle güle kullan hepsini öptümm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sensin şeker :)) ben de öptüm canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Cnm güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. lazer epilasyona bizde bir grup hatun gitçez bakaalım nasip
    ben korkudan onlarıda durdurdum;)
    güle güle kullan canım yeni evinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz acıtıyor ama sonradan alışıyorsun canım bence kesin gidin çok büyük bir rahatlık :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Tatlim 3 kisiye hediye veriyorum, cekilise katilirsan sevinirim ;) http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/04/3-kisiye-hediye-hediyenizi-kendiniz.html

    Bu arada ojelerle yapacagin projeyi heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geliyorum canım bloğuna çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Ahhh gratis grtif uzun zamandır gidemedim biii =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım bir ara gidersin her zaman belirli ürünlerde indirim oluyor zaten :)

      Sil
  6. Ben de dun gittim biseyler aldim. Elibos cikilmiyor gratistes:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm hele indirim olunca :)) güle güle kullan sen de :)

      Sil
  7. canım benim de ihtiyacım var güneş kremine gidip almak lazım lazer için kullanmak gerekiyor dediğin gibi, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür derim canımm ben bunu yüzüme de kullanmaya başladım çok memnunum tavsiye ederim :)

      Sil
  8. Ojelerle ilgili projeyi merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapar yapmaz paylaşıcam canım :)

      Sil
  9. bende 2. seanstayım canım ya güneş kremi arayışındaydım bu iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım ben daha önce yüz için olanını da kullanmıştım :)

      Sil
  10. CANIM BENİM RABBİM HAYIRLISIYLE TATLILIKLA KULANDIRSIN...SEVGİNİZ MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN...TASARIMI MERAKLA BEKLEYECEĞİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapar yapmaz paylaşıcam canım güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. En küçük ayrıntıya kadar hallederim diyorsun :) Oje projeni ben de merak ettim

    YanıtlaSil
  12. Gratis indirimi harikaymış,aldıklarını sağlıklı mutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil

bal damlası