9 Nisan 2013 Salı

ÇEYİZ HAZIRLIKLARI / el emeği göz nuru :)

Danteli giyimde kuşamda çok seviyorum hele tül ile birleşince tadından yenmiyor :) ama aynı şeyi ev tekstili için pek söyleyemiyorum o yüzden anneme sakın bana çeyizik dantel alma ya da kendin hiç uğraşma diye telkinlerde bulunmuştum hep :)) Eski dantelleri sevmesem de çeyiz bu illa el emeği göz nuru bir şeyler olmalı diyorum ister istemez :) Aklımdaki bir kaç yer için English Home ve Madame Coco 'daki hazır dantellere baktım hep. Dedim ya illa dantelde tül olacak :) aradığım modelleri Madame Coco indirminde buldum peçete, runner, altlık ya da   farklı herhangi bir yerde kullanılabilecek tarzda bir kaç tane edindim :)


 Bu dantel runner'ı çok severek aldım :)


Ütülendiklerinde kesinlikle daha güzel görünücekler :))








Bu güzel  şal da nişanlımın teyzesinin kızının hediyesi .) çok çok beğendim ellerine sağlık :))



Canım annem kendi çeyizi için zamanında çok güzel nakışlar işlemiş hiç kullanmamış saklamış :) genç kızken dikiş nakış kurslarına dikmiş o kadar güzel şeyler yapmış ki şimdi çıkardıkça hayran hayran bakıyorum :) bunlar benim el koyduklarım :)) 





Bazılarını kırlent yapmayı düşünüyorum bazılarını da çerçeveleticem sanırım :) Başka fikirlere de açığım :))











Hele bu pudra pembesi olana bayıldımm  Güzel annem nasıl da işlemiş elleri dert görmesin 



Annemin böyle yıllar önce işlediği saten elbiseler ve gömlekler de var hepsini muhafaza ediyorum benim için herşeyden değerliler evimin baş köşesinde olacaklar her zaman..


Herkese iyi akşamlar diliyorum :)

72 yorum:

  1. Özlem Ablaaa, annemin nikah elbisesini bende amcamın oğlunun düğününde giymiştim herkes çok beğenmişti :) Eski şeyler hep daha kaliteli ve kıymetli, değerini bilmek lazım, güle güle kullan hepsini mutlu günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm anne eli herşeyi güzelleştiriyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. o dantel ranırı nasıl kıyıpta kullanmalı canım.bayıldım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de üzerine bir şeyler koymayacağım bir yerlerde kullanmayı düşünüyorum canım :) çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  3. Annenin ellerine sağlık,hepsi birbirinden güzel ..el emeği göz nur,bendede annemin böyle çeyizleri var..Özenle saklıyorum..Dantellerinede bayıldımm..Hepsini güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de özenle saklıcam canım el emeği gibisi yok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. cokk güzellermis canim güle gülle kullanirsin ins yuvanda:) benim annemde cok hazirlamis haberim bile yok ama dantelleri kesinlikle vitrinlerin icinde vs sevmem yani kullanmiyacagim :) ama tam bir dantel asigimmmm :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben vitrin almadım zaten canım yaşam ünitesine de koymayı düşünmüyorum ama işte çeyizde görüntü olarak güzel görünüyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. nasıl güzel ve narin hepsi, huzurla kullan canım. anneciğinin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ayyy cnm gule gule kullan hepsi cok guzel ama ozelliklede annenin islemeleri
    Bakarsin sendende kizina kalir . Nesilden nesile ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm Allah o günleri göstersin :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Canım benim ya ne kadar güzeller annenin yaptıkları ellerine sağlık. Bende bu dantellerden düşünüyorum ama annemi uyaramadan o da bana yapmış, onları da ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası. Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben baştan söyledim canım önlemimi aldım :)) annem de nakış yaptığı için dantele girmedi :)) bence onları güzel bir şekilde değerlendirebilirsin birbirine uyanları runner bile yapıyorlar internette çok güzel örnekleri var :) sen de güle güle kullan canım benim :)

      Sil
  8. çok zarifler canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzelleri,annecinin emeğine sağlık,inşallah sen kullanırsın bütün çeyizler hep sandık bekliyorlarya,sırf dantel yerine senin aldığın takımda çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından ilk zamanlar kullanmaya çalışcam canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. çok güzel şeyler canım, çok zarif, annenizin ellerine sağlık. iyi şeyler yaşayarak iyi günler de kullan inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) sevgiler

      Sil
  11. çok güzeller iyi günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  12. madame coco dan olanların aynısı bende de var,hediye gelmişti.çok kullanışlı,alternatif bir hava veriyor,öyle eski danteller gibi durmuyor:)
    hayırlı uğurlu olsun cicilerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğenerek aldım canım :) çok teşekkür ederim sen de güle güle kullan :)

      Sil
  13. Özlemcim hepsi çok güzel madame coco dan aldıklarına bayıldım şahane ...
    Hele o annecinin yaptıkları el emeği göz nuru ellerine sağlık...
    Sen onları en güzel şekilde değerlendirirsin herbirini mutlu günlerde güle güle kullan tatlım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim sevgiler :))

      Sil
  14. Canım çok güzeller; hele annenin el emeklerine bayıldım:)
    Güzel, mutlu günlerde kullan hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Canım hepsi birbirinden güzel hele anneninkilere bayıldım güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  16. Tatlım hepsine bayıldım hele anneciğinin el emekleri harika bende hiç ceyiz hazirlatmadim anneme kullanmam diye sadece salon icin runner ve sehpa örtü ördürmüştüm onlarda siyah her gören bayılıyor :) birde eleriyle isledigi kaneviceler var kendi ceyizinden henuz karar veremedim ne yapsam die sen bir fikir bulursan bizimlede paylas belki bizede ilham olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne eli değen herşey güzelleşiyor zaten canımm Allah başımızdan eksik etmesin :) bakalım ben neler yapıcam bunlardan :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. annelerin her yaptığı ayrı bi güzel..annenin ellerine, gözlerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. güle güle kullan canım,çok güzeller:)ama dikkatli ütüle lütfen:)işlemelerde harika we bence o emek tam ibretlik duvara asmalık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sanat gibi işlemiş annem sağolsun :) dikkat etcem ütülerken çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  19. Anneler anneler iyiki varlar..

    Ellerine sağlık canım annenin, ellerinden öptüğümü ilet emi, sende iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim tabi ki iletirim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  20. Ayyy çok güzelleeer yaaa güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  21. canı aldıkların çok güzel bende salon için öyle bişey bakıcam ayrıca annenin yaptıklarına da bayıldım maşallah ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  22. hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın :):)

    YanıtlaSil
  23. ben de bayıldım,güle ,güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  24. madame coco bayıldım doğrusu, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  25. Merhaba bosnakkiz; ücretsiz banner reklam süreniz sona ermiştir. Banner reklamınızı 3 ay boyunca ücretsiz olarak tekrar ana sayfamızda yayınlamak istiyorsanız detaylara buradan ulaşabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  26. seçimlerini çok beğendim güle güle kullan
    takipdeyim ;)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  27. hepsi çok güzel...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  28. hepsi çok güzel çok zarif canım, haftasonu madam cocodaydım böyle güzelleri yoktu, tepsi örtülerinin tanesi 40 tl filandı,
    güle güle kullan şeker :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yüzde elli artı yüzde yirmi indirim varken almıştım canım çok çok uyguna geldi öyle olunca ve sürekli böyle indirime giriyorlar inşallah denk gelirsin :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  29. Canım benim hepsi harika ama annenin el emeklerine bayıldım doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  30. canım yazdıklarını okuyunca sanki ben yazmışım gibi geldi :))) bende dantel koyma sakın diyorum olsun 1tane olsun bari hiç olmadan olur mu diyor annem :) kesinlikle dediğin gibi dantel olacaksa tül de olmalı nasıl da zarif duruyor... :) anneciğinin yaptıkları da nasıl emek isteyen şeyler canım güle güle kullan hepsini çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  31. canımmmmm danteller sahaneeeee :) bende cok sevıyorummmm boyle ortulerı emınım sahane olacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımmm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. danteller cok hos bende almsıtım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  33. Güle güle iyi günlerde kullan , telaşeler başladı desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hiç bitmedi ki :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  34. Canım senin aldıklarında anneciğinin yaptıkları da çok güzel. Ellerine sağlık, sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  35. Bu dantelleri bende çok beğeniyorum arkadaşıma aldık o tam bir dantel delisi :)
    Annenin yaptıklarına gerçekten bayıldım ne kadar emek isteyen işler ve ne kadar güzeller canım ya. Her şekilde değerlendirebilirsin annenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm zamanla değerlendircem artık tavsiyelere göre :) çok teşekkür ederimm güzel yorumun için :)

      Sil
  36. canım bnm çok güzeller:) bu arada biz evimizi buldukk:) kiracının çıkmasını bekleyeceğiz sonra ilk iş nikah günü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canımm hayırlısı olsun inşallah büyük bir yük kalkmıştır üstünüzden :)

      Sil

bal damlası