30 Nisan 2013 Salı

BENDE NE HABERLER VAR :)

Düğüne 2 aydan az zaman kaldı şuanda tek derdimiz dilediğimiz gibi bir davetiye bulabilmek :) Bunun için yarınki 1 Mayıs tatilinin öğleden sonrasını davetiye seçmeye ayırarak geçirmeyi düşünüyoruz :) Pazartesi günü de avizelerimiz takılcak daha sonra temizlik ve 18 mayısta nasipse bütün eşyalarımız evimizde yerini alıcak :) Bu süreçte hazırlıklarımızın neredeyse %90'ını hallettiğimiz için şuanda çok fazla gerginlik yaşamıyoruz umarım hep böyle devam eder :)) Ben de Bekarlığa Veda Partim ve Kına Gecem için son hız hazırlıklarımı sürdürmekle meşgulüm :) Daha önceki bir postumda bahsettiğim Takıcı Dilek Abladan kınamda giyeceğim Hint Kıyfetine uygun bir saç aksesuarı istemiştim. Elbisem fuşya rengi ve yeşil gold desenleri var bu yüzden yeşil taşlı bir saç aksesuarı istemiştim o da geçtiğimiz günlerde getirdi :)



Üst kısımdaki taşlarda saça tutturmak için klipsler var. Bir de kola takılan Hint aksesuarından istemiştim :)



Şimdilik bileğime taktım kıyafeti giyince koluma takıcam :) Takıcı Dilek abladan laf açılmışken ondan devam edelim :) Bu renkli bileklik bugün payıma düşen :))



Bordo bilekliğimi de geçtiğimiz günlerde aldım :)



Taşlı deri bilekliğimde aynı zamanlarda alındı çok sık kullanıyorum :)




Haftasonu nişanlımın çok yakın bir arkadaşından çok çok çok beğendiğim bir düğün hediyesi aldık :) 






Bu kolyeye bayıldımmm :))



Çeyiz alışverişim bitti demiştim dimi :))) Haftasonu Mudo'da gördüğüm bu porselen  balık yağdanlık (Ben balık masalarım için vazo olarak kullanıcam :)) ve porselen peçeteliği dayanamayıp aldım :))






Daha önce bir çeyiz postumda Anneciğimin el emeği göz nuru nakışlarından bahsetmiştim. Onlardan iki tanesini babacım bugün çerçeveletmiş :)) Çook sevindimmm çook beğendimm :)) Diğerlerinden kırlent yapmayı düşünüyorum :))




Bu arada yarın 1 Mayıs İşçinin Emekçinin Bayramı. Biz yine her zamanki gibi meydanlarda olucaz. 3 yıl önce 1 Mayıstı biz ilk defa buluştuk arkadaştık meydanlardaydık :) Geçen sene 1 Mayıs bizim isteme günümüzdü yine meydanlardaydık :) Ondan önceki yıl ayrıydık 1 Mayısta barıştık yine meydanlardaydık :) Yüzüğümüzde yazan tarih 1 Mayıs :) Bizim Günümüz 1 Mayıs :)

Şimdilik benden haberler bu kadar :) Herkese iyi akşamlar diliyorum :)

59 yorum:

  1. Hediye kolyeni çok beğendim Özlem abla hepsi çok şık çok güzel güle güle mutlu günlerde kullan öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm ben de çok öpüyorum seni :)

      Sil
  2. İnan sen böyle hazırlıklar yapıyorsun ya özeniyorum sana çok güzel hazırlıklar tatlı telaşlar bunlar aldıkların çok şık balık yğadanlığa,taşlı bileziğe kına takına hepsine bayıldım güle güle kullan canım bende düğünümde anlıma beyaz taşlı takı takmıştım çok beğenilmişti tabi 9 yıl önceydi şimdilerde daha yaygın o zamanlar takan yoktu:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yaa o zaman eminim çok büyük bir farklılık yaratmışsındır ben de çok seviyorum değişik şeyleri :) beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ederimm :) Sevgiler

      Sil
  3. Yine en güzellerini bulmuşsun :D genelde aynı çeyizlikleri beğendiğimizden ne alabilirim çeyizime diye fikir alıyorum senden :D :D Mutlulukla kullan İnşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel canım fikir verebiliyorsam ne mutlu :) amin çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  4. Canım hepsi çok güzel, anneciğinin de ellerine sağlık çok güzel şeyler yapmış..
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  5. tam bayram desene:) benimde oglumun bebek şekerlerinde 1 mayıs yazıyor sezeryan tarihimizdi ama o acele edip 26 sında dogdu tabi kartlarda öyle kaldı tekrar bastırmadm anı oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim de ona benziyor nişanımız 26 mayıs ama yüzüklerimizde 1 mayıs isteme tarihi yazıyor :) Allah sağlıkla ve mutlulukla büyütmek nasip etsin inşallah :)

      Sil
  6. BU nakış tabloları çok beğendim. Anneciğinin ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  7. Alisveris sitelerini gezerken deniz temali urunlerde aklima direk geliyorsun ;)))
    Balik yagdanligina bayildim cok cici
    Tacin ve hdiye kolyen cook sık
    Umarim hersey gonlunce olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim ne güzel çağrışım yapıyorum :)) çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  8. wowww gününüz hayırlı olsun o zaman... :) cicişler her zamanki gibi giib harika ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. o zaman bu özel gününüzü kutluyorumm şekerim daha nice 1 mayıslarınız olsun inşallah:)
    takılar süperr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. hadi bakalım hayırlısı,çok az kalmış..tacında çok güzel..kına gecesini çok severim ben bol bol resimlemeyi unutma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah her anın resmini çekerler :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Canım benim ya ne kadar az kalmış, inşallah hep böyle az stresle ataltırsın, çok güzellermiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa çok kaldı artık heyecan dorukta :)) canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Her şeyin çok güzel canım benim Allah tamamına erdirsin.. Şeytanlardan, kem gözlerden muhafaza etsin! :) Güzel günlerde kullan inşaAllah! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Canımıniçi yine harika ciciler almışsın ayrıca hediye edilen kolyen çok şık güle güle kullan...
    Takıcı Dilek ablan sana çok yakışacak bir takı tasarlamış ellerine sağlık...
    Annecinin yaptıkları çerçevelenince dahada güzelleşmiş ve kalbindeki yeri gibi duvarını da fethedecek....
    Sayılı gün çabucak geçer az kaldı artık bayağı kolayladın işlerini hayırlısıyla...
    Öpüyorum kocaman ve sımsıkı sarılıyorum sana yürekten...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım benimm çok teşekkür ederimm güzel yorumun için ben de çok öpüyorummm seniii :))

      Sil
  14. güle güle kullan, balık yağdanlığı vazo yapmak çok akıllıca

    YanıtlaSil
  15. Her şey güzel kalbince olur inşallah :) çok mutlu ol:)

    YanıtlaSil
  16. Hint takılarını çok beğendim gerçekten çok güzeller. İnan en az senin kadar heyecanla bekliyorum bende :) hayırlısı olsun inşallah. Balık ( Yağdanlık ) Vazoyu çok beğendim. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm çok öpüyorum senii :))

      Sil
  17. çok zevklisin.
    bayılıyorum senin postlarını okumaya.
    fikirler süper, yaratıcılık harika.
    heyecanla düğününü bekliyorum. bakalım daha neler çıkacak karşımıza.

    bu arada davetiye ile ilgili özel tasarım bir şeyler düşünüyorsan yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  18. Canım aldıkların harikaa güle güle kullan. Benim de kına için aldığım saç aksesuarım aynısının kırmızı taşlı olanı yok artık diyebilirsin artık aynı şeyleri beğenip almamıza şaşırmıyorum :)) Bu arada aynı sıkıntı bizde de var hala davetiyemiz hazır değil istediğim gibi bulamayınca kendim tasarlamaya karar verdim bakalım ne olacak :) Her şey sorunsuz hallolsun inşallah canım gün geçtikçe telaş artıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de davetiyeyi kendim tasarlıcam canım o da aynı olursa artık pes dicem yani :)) sen de güle güle kullan canım benim çok öpüyorum seni :)

      Sil
  19. takı takıntılı biri ollarak aldıklarını çok beğendim, herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  20. Amann Allahh'ımm 1 Mayıs'nız kutlu olsunn canımm benimmm :)
    Eşyaların evine gitmesini yerleşmesini ve son halleriniii çok merakk ediyorummmmmmm :)
    Öptümm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm inan ben de deli gibi merak ediyorumm :)) çok teşekkür ederimmm :)) ben de çok öptüm :)

      Sil
  21. Aldıklarının hepsi birbirinden güzel. Mutlu, huzurlu, sağlıklı günlerde kullan inş :)

    Bu vesileyle senin için özel olan 1 Mayıs' ını da kutluyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) Sevgiler :)

      Sil
  22. Cnm yine cok guzel seyler secmissin gule gule guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. çok az kalmış düğününeee:)) Allah mutlulukla kullanmayı nasip etsin aldığın tüm güzellikleri;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Oyleyse 1 Mayıs her anlamda kutlu olsun canım benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  25. başına takacağın aksesuara bayıldım=)

    YanıtlaSil
  26. Annenin yaptıkları muhteşem olmuş.. Bizim sülalede el becerisi olan kimse olmadığından böyle şeylere çok imrenerek bakıyorum, evinin baş köşesine as bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ben de biraz annem gibi bu konularda becerikli olabilseydim :)) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  27. CANIMMMMM EN COK ANNECIGININ EL EMEGINE BAYILDIM BEN..BU ARADA NEREDE YASIYORSUN UNUTUM :( MERAK ETTIM :) KINA GECENIN SAHANE OLACAGINA EMINIM :) GORSELLERI BKLIYORUM 4 GOZLE..HEEE BIRDE UMAIRM BIRDAHA AYRILMAZ ELLERINIZ VE HER YILINIZ ASK TADINDA GECER..SEVGILER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) İzmirliyim ben :) Sevgiler

      Sil
  28. Hepsi çok hoş amma saç aksesuarına bayıldım. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  29. Takılar anneciğinin el işleri herşey o kadar güzel ki :) Geç oldu ama 1 Mayıs'ınız kutlu olsun o zaman :)

    YanıtlaSil

bal damlası