4 Nisan 2013 Perşembe

Ben Yaptım /GELİN ARABASI BAŞ HARFLERİMİZ :)

Bir "Ben Yaptım" postu ile yine karşınızdayım :) Şu sıralar günlerim oldukça yoğun geçiyor bugün ilk gelinlik provam oldu :) haftasonu kına gecemde giyeceğim abiye kıyafetimi aldık önümüzdeki pazar da avizeleri halletmeyi düşünüyoruz :) İşte bu yoğunluktan fırsat kaldıkça kafamdaki projeleri hayata geçirmeye çalışıyorum :) Ayrıntılara takılı bir kişilik olarak araba arkası harflerimizi çiçekçinin klasik süslemelerine bırakacağımı düşünmediniz herhalde :)) 


İlk önce  istediğim renklerde simli kartondan baş harflerimizi kestim. 



Kullandığım malzemeler ;




Renkli deniz yıldızı bulamadığım için ojelerle boyadım :)


Ve İşte sonuç :)









Kafamda bunun gibi bir kendim yapmam gereken bir kaç proje daha var malzemeleri alındı :) Vakit buldukça yapıp paylaşıcam :) 

İyi geceler diliyorum :)

56 yorum:

  1. Çok hoş olmuş Özlem abla diğer detaylarıda sabırsızlıkla bekliyorum :) öptümm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimm en yakın zamanda paylaşıcam ben de çok öptüm :)

      Sil
  2. Çok güzel düşünmüşsün valla 40 yıl düşünsem aklıma gelmez kendi gelin araba süsümü yapmak ellerine sağlık inşallah çok mutlu olursunuz:)Saklarsın hatıra olarak sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelin arabalarının süslemeleri her zaman dikkatimi çekmiştir o yüzden belki de bu konuda baya bir hassasım :) çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için :) sevgiler :)

      Sil
  3. çok şirin olmuşlar ellerine kollarına sağlık,muhteşem bir gün olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. Ne güzel koşuşturmalar bunlar canım ,herşeyle tek tek ilgileniyorsun zevkine hayranım,her şey gönlünce olsun,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :) sevgiler :)

      Sil
  5. Harika olmuş canım eline sağlık :) Buarada kolay gelsin, tarih yaklaştıkça tempo artıyor, heyecan dorukta :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm saniyeler daha hızlı geçiyor sanki :)) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  7. Çok hoş olmuş ellerine sağlık.
    Valla böyle detaylarla uğraşanlara hayranım :)
    Bende seviyorum ama elim gitmiyor iki düğünün heycanı bile beni yoruyor şuan :)
    Bu yoğun günlerinde kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de heyecanımı böyle yatıştırıyorum canımm :)) çok teşekkür ederimm sana da kolaylıklar diliyorum :)

      Sil
  8. Canım süpersn! Harikasın sen! :)
    Bayıldım, çok çok güzel olmuş hem de kendi emeğin.. Hiçbir şeyle pahabiçilemez.. Mutlaka ömür boyu saklamalısın bunları, hatta evinde bir köşeye de koyabilirsin bence çok hoş olur :)
    Bu arada ilk gelinlik provası can'dır! :) Kelimelere dökülemeyen heyecendır! :)
    Hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm gerçekten çok heyecanlı geçti ilk prova :)) çok teşekkür ederimm güzel sözlerin için canım benimm beğenmene çok sevindimm :)

      Sil
  9. deliisin sen ya onca telaşın içinde bunlarla uğraşcak enerjiyi bulabilmen vallaa helal .emeğine sağlık çok güzel olmuş yine. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet canım biraz deliyim sanırımm :)) ama ilerde bakıp bakıp sevineceğime eminim :)) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  10. Canım benim ya sen neler düşünüyosun öyle ve her seferinde nasılda ilham veriyosun :) çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim ne mutlu bana :)

      Sil
  11. insanın kendi yaptığı bir başka güzel oluyor,emeğine sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm beğenmenize çok sevindimm :)

      Sil
  12. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.Sana ve eşine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım amin :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. kendi yaptığın bir başka güzel olur tabii. güzel şeyler düşünüyosun.sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim sevgiler :)

      Sil
  14. Çok eğlenceli ve çok şık olmuş:) Ellerine sağlık.Bir ömür boyu mutlu olun ve bu tatlılarla süslensin birlikteliğiniz:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  15. canım benim herşeyi ince ince düşünüyorsun:)çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. :)cok güzel olmuş canım,denız yıldızlarını ıyı yapıstrdnmı düsmesınler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japonla yapıştırdım canım inşallah düşmezler :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Çok güzel fikir canım izninle resmi alıyorum örnek olark banada kalsın bende yaparım inş. :) Benimde B Ö olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki alabilirsin canım sana da kolay gelsin şimdiden çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Canımmmm çok güzel olmuşşş bende fikrini kullanabilirmiyimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki canım kullanabilirsin beğenmene sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  19. bunun kendi elinden çıkması bile çok güzel .. fotoğraflara baktıkça bunu düşüneceksin. harika olmuş bencE:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  20. Çok tatlı şekeri gibi renkler :)) harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkleri özellikle seçtim canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  21. Aklımda bir kaç şey var ama bu kadar ayrıntıya da takılır mıyım bilmiyorum, yürekten bir helal olsun :) Kına gecesi hazırlıklarını bekliyorum ;) Senden bir kaç ay sonra olacak düğünüm için iyi fikirler bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısı olsun canım fikir verebiliyorsam ne mutlu bana :) kınayla ilgili postlarım devam edicek hazırlıklarım sürüyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  22. cnm bnm ne tatlısın;) süper olmuş el emeği her zaman makbul. cok az kaldı heyecanını tahmin edebiliyorum. ah bizde evimizi bulsak da nikah günümüzü alsak diye bekliyoruz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en yakın zamanda gönlünüze göre bir ev bulursunuz canım. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. Canıım nasıl güzel düşünmüşsün bayıldııım süpersin :)) bence kendi emeğinle yaptıklarını atma sakla ben öyle yapmayı düşünüyorum düğün için süsleri de kendim yapıyorum nasıl güzel bir heyecan dimi ? :)
    Gelinlik provanı da yapmışsın ne güzel :) bende 5 gün sonra gidicem bakalım çok heyecan var :) Nasıl geçti taç ve diğer aksesuarları aldın mı canım yoksa teslimatta mı vereceklermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10dakika sürüyor canım prova çok değil sadece üst tarafın provasını alıyorlar ilkinde :) aksesuarları provada vermediler sanırım bitince vericekler benim ikinci provam mayısta o zaman gittiğimde ayakkabılarımla gidicem :) çok teşekkür ederim tatlım güzel yorumun için öpüyorum çok :)

      Sil
  24. Kız hamarat arkadaş! :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimmm :))

      Sil
  25. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :) http://kelebeginbohca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Ayyyyyy cnm düğünün prenses düğünü gibi olcak bence ne tatlı şeyler yapmışsın yine, çok şeker çok romantik ve deniz temasını çok sevdim:))) ellerine sağlık cnm
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm çok teşekkür ederimm beğenmene çook sevindimm :) sevgilerr

      Sil
  27. Kendi fikirlerin ve el emeğinle bir şeyler yapmak harika bir duygu canım ya. Çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm herşeye elim değsin istiyorum :))

      Sil
  28. afferin kız...
    iyi akıl etmişsin...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  29. Cok begendim :) takipteyim, ben de bekliyorum.
    thebabyboybump.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil

bal damlası