27 Nisan 2013 Cumartesi

BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ HAZIRLIKLARI :)

Düğün sürecinde hiç bir şey içimde kalmasın istiyorum buna Bekarlığa Veda Partisi de dahil :)) Ofisteki kızlarla Bekarlığa Veda Partisi gününü kararlaştırdığımızdan beri bir hazırlıktır gidiyor :)) Önce internetten bir ön araştırma yaptım gerekli malzemeleri de her zaman ki gibi Kemeraltından topladım :) Daha önce bir postumda bu ojelerle birşeyler yapacağım demiştim :)




İşte bu tütü etekli ojeler bizim kızlara Bekarlığa Veda Partisi Hediyem :) İki kat simli tülü büzerek diktikten sonra ojelere giydirdim :)) Kapak kısmını da metreyle satılan renkli boncuklarla süsledim :)


Çok cici olmamışlar mı :))




Bu keçeden bıyıkları da internetten çıkardığım bıyık şablonlarını siyah keçenin üzerine sabunla çizdikten sonra keserek ortaya çıkardım :) Daha sonra tahta çöp şiş çubuklarını kurdelelerle sardım ve bıyığı onun üzerine dikerek sabitledim :)) Komik fotoğraflarımız için :)))




Bıyıkların hepsi farklı farklı :))










Meleklerim için melek taçları yapımına da bugün başladım :)) İki tanesi bitti bile :) Orta kalınlıkla bakır bir tele oval şekil verip tacın üzerine sabitliyorum daha sonra tele japon yapıştırıcısı sürüp metreyle satılan beyaz kuş tüylerinden yapıştırıyorum ve melek taçlarım hazırrr :)))




4 tane daha yaptım mı tamamdır :)




Kendi prenses tacımı da sona sakladım :)) 




Yine aynı kuş tüyünün pembesi ve simli pembe bir tülle işlem tamam :)





Bu geceyi daha da eğlenceli kılacak başka düşüncelerim daha var onları da uygulamaya geçirince mutlaka paylaşıcam sizlerle :))
Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)



79 yorum:

  1. Cnm ellerine saglik ojelerde taclarda cok guzel olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık ve sana yine kocaman bir maşallah! diyorum :)
    Harika şeyler hazırlamışsın..
    Bıyıklara ek olarak farklı şekillerde dudaklar da yapabilirsin, internette görmüştüm, çok eğlenceli oluyor onlar da ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm o da güzel olur aslında vaktim olursa dudak da yapıcam :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. güzel olmuşş çok mutlu olursun inşallahh:) Sevgiler Azerbaycandan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benden de Azerbaycan'a selamlar hoşgeldin bloğuma :)

      Sil
  4. özellikle ojelere bayıldım:) Ne cici ya..

    YanıtlaSil
  5. ayy canım harkasın yaa nereden aklına geliyor bunlar,uğraşıyorsun birde tek tek :)
    herşey harika olucak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Çok yaratıcı olmuş bıyıklara bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. canım çok güzel olmuşlar bekarlığa veda partin kimbilir ne kadar eğlenceli olur bende seninle tanışıp o anlarında yanında olmayı isterdim valla çok özendim o gece çok eğlenirsiniz umarım canım herşey gönlünce olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok isterim tanışmayı canım inşallah bir gün olur :) çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım. Bayıldım ben bunlara.. Muhteşem olmuşlar. Allah tamamına erdirsin inşallah. Bak İzmirdeyim beni unutma..:) Her an gelebilirim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman beklerim Haziran başı gibi yapmayı düşünüyoruz yeri de söylerim size :) çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  9. üşenmeden nasıl uğraşıyorsunuz hepsi çok cici hele prenses tacı süper olmuş..
    allah daim mutluluk versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zevkle yapıyorum içimden gelerek :) hatta bu işler bitince napıcam onu düşünmeye başladım bile :)) amin çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. süper olmuş canım bayıldımm bende görmüştüm bu ojeleri çok hoşuma gitmişti seninkiler de harika olmuş :)) dediğin gibi hiç birşey içinde kalmasın sonuçta bu hayatının en güzel ve özel günü her şey istediğin gibi olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm çok teşekkür ederimm beğenmene çok sevindimm :)) senin de gönlüne göre olsun herşey dileğin gibi çok öpüyorum seni inşallah bir gün tanışırız :)

      Sil
    2. İnşallah canımm bende çok isterim :)

      Sil
  11. Canım hepsi birbirinden güzel eline sağlık,çok uğraşmıssın :) Bir ömür mutlu olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. cok cici olmus hersey canim :) gönlünde kalbinde ne varsa herseyi yap derim. Ilerde yoksa insan pisman oluyor.Bende o biyiklardan yapacagim ama benimkiler biraz daha büyük olmali cünki fotoraf cekimler icin kullanmayi düsünüyoruz

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de nişan çekimlerinde kullanmıştık canım çok eğlenceli oluyor tavsiye ederim :) çok teşekkür ederimm senin de herşey gönlünce ve dilediğin gibi olsun :)

      Sil
  13. İnsan bir kere başladımı öyle ilginç fikirler geliyorki akla dimi? :) hepsini çok beğendim bıyıklar çok eğlenceli olmuş, taçlar çok güzel :) ellerine fikrine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcımm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindimm çok öpüyorum seni :)

      Sil
  14. Ne güzel fikirler bunlar böyle ya :) Benim hiç aklıma gelmezdi böyle şeyler ama el becerisi ve malzemenin nereden nasıl temin edeceğini bilmenin tecrübesi de var tabi...
    Hepsi çok güzel gözüküyor ellerine sağlık,
    İyi Eğlenceler sizlere...Çok eğlenceli olacağı kesin çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ben de öyle tahmin ediyorum daha aklımda bir kaç şey var onlar da bitince daha eğlenceli olcak :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Hepsi muhteşem olmuş ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  16. Ayyy ayyy hepsi birbirinden hoş Özlem ablacımm güle güle kullanın bekarlığa veda gecende :) Bol fotoğraflı bir bekarlığa veda postu bekliyorummm çok öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm benimm olsun bitsin hayırlısıyla hemen paylaşıcam :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  17. Canım ellerine sağlık çok hoş şeyler yapıyorsun böyle insanın kendi eli değince çok daha güzel oluyor değil mi her detay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm öyle olunca daha değerli oluyor :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  18. Hepsi çok güzel ama bıyıklara bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. Hepsi cok tatli ojelere ve prenses tacina bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm :)

      Sil
  20. Hepsi çok cici olmuş eline sağlık canım:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  21. bunları hemen denıcem ben :) oje gıydırmene bıttımm:)

    YanıtlaSil
  22. Enerjine hayranım :) Ojeler çok tatlı olmuş canım ama ben çok bıyıklara bittim :) Çok eğlenceli geçeceği kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ben de öyle umuyorum çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  23. ooo hepsi de süper olmuş bide el emeği olunca tadından yenmez :)) kuzenimin kınası için de kına yerine genç kızlara kırmızı oje dağıtacağız tepesine inci ile duvak konduracağız oje şişelerinin bakalım daha 4 ay var ama çok heyecanlı bu işler ellerine sağlık bol bol eğlenin o gece bu cicilerle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de kolay gelsin canım yaparken çok eğleneceğinizi düşünüyorum :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Bayıldım canım fikir dehasısın sen yahu ne şirin şeyler tasarlıyorsun...
    O partide olmak varmış yani...Pür neşe bol kahkaha...Hayırlısıyla bol bol eğlenin tadını çıkartın canım benim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacımm keşke gelebilsen tanışabilsek çok isterdim :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) sevgiler

      Sil
  25. senin gibi hamarat gelini alacak damat çok şanslıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  26. mutlıu sona doğru adım adım hep takibindeydik her adım birbirinden renkli ve güzeldi tebrik ederim arkadaşım herşeyinle kendin ilgilendin çok zevkli seçimler yaptınn inşallah yeni yuvanda çokkk mutlu olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. Herşey çok olmuş yaaaa :)Ellerine sağlık :)
    Hele o bıyıklara bayıldım hemen yapasım geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok basit canım kesin yaparsın çok teşekkür ederim :)

      Sil
  28. Kendi elinle yapmanın zevki hiçbir şeyde yok di mi? Eline sağlık canım harika hepsi çok cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım insanın kendi emeği olunca bir başka oluyor çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  29. Bloğunu severek takip ediyorum. hatta şu yazımda senden bahsetmiştim ;

    http://busragelininhikayesi.blogspot.com/2013/04/ceyizime-dair-seyler.html

    Ortak noktamız çok. Bende İzmir'deyim , bende yarı arnavut yarı boşnak biriyim:) Bende bu yaz evleniyorum. Kına alışverişi, çeyiz alışverişi, ayrıntılar içinde boğuluyorum. :)) Ojelerin süslemesine bayıldım gerçekten çok yaratıcısın :) Şahane fikirler :) Bende denemek istiyorum :)

    Kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba blogunu daha önce incelemiştim, burda görünce yazmak istedim, senin yazılarına yorum yapılamıyor :(
      güle güle kullan

      Sil
    2. merhaba canım. hiç farkında değilim :) bakayım hemen. yine beklerim. :)

      Sil
    3. yazını okudum canımm yaa çok teşekkür ederimm gerçekten çok ortak noktamız varmış :) Sen de kendine çok iyi bak :)

      Sil
  30. vay be ojeler de, melek taçları da , bıyıklar da çok yaratıcı ve eğlenceli olmuş :)) ne güzel yahu o ortamda daha şimdiden nasıl eğleneceğiniz canlandı gözümde süper yaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah düşündüğümüz gibi eğlenceli geçer canım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  31. hahhaha ay harika fikir çok güzel olmuşlar, eminim çok eğlenceli olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  32. hepsi birbirinden güzel;
    bu partilerde oje hediye etmek çok moda oldu artık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir hediye bayanlar için :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  33. Daha önce de dediğim gibi hayranım şu enerjine!!! Nazar değmesin! Hepsi müthişer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  34. hepsi çok güzel olmuş özellikle de ojelere bayıldım.Allah tamamına erdirsin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  35. Ay çok şekerler ya hihi. :) Allah mutlu etsin inşallah....

    YanıtlaSil
  36. iyi eylenceler olsun canım.

    YanıtlaSil
  37. Bloğunuzu çok beğendim bende düğün hazırlığındayım o kadar güzel fikirlerim olmasına rağmen paylaşamıyorum çünkü bloğumu yeni açtığım için takipçim yok .izinizdeyim güzel fikirler var;). http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. Canımmmmmm cok guzel bır konseptttt olacak bellıı. :) cok merak ettım oh oh modunda tam bosnaklara ozel:)

    YanıtlaSil
  39. cnm benim ne güzel şeyler düşünmüşsün bayıldım valla çok da az kalmış umarım herşey dilediğin gibi sorunsuz bişekilde geçer hoş sorun olsada olsun sıkma canını o da nazarı önemli olan mutluluğunuz :)

    YanıtlaSil
  40. Merhaba mermlek taci malzemelerini nerden bulabilirim acil yardim

    YanıtlaSil

bal damlası