24 Mart 2013 Pazar

TAKICI DİLEK ABLA ALIŞVERİŞLERİM :)

Sık sık iş yerimize uğrayan, güzel takılarına hiç zahmet etmeden ulaştığımız bir Dilek ablamız var bizim :) Dilek ablamızın kendi atölyesi var orada yaptıklarını ya da beğenip aldıklarını iş yerimizde bizim beğenimize sunuyor :) Ne kadar gelmeden önce bu sefer almıcaz desek de onun takılarına karşı koyamıyoruz :))


Dilek ablanın genellikle bilekliklerini çok seviyorum :) Ya da ben bileklik sevdiğim için algıda seçicilik yapıyorum bilemiyorum :)) 



Bu 3 renkli bilekliği çok severek aldım herşeyle uyum sağlıyor :)


Gri bilekliğimi çok sık kullanıyorum :) çok şık :)




Kahverengi ve tonları giydiğim zamanlarda sonsuz işaretli bilekliğim kurtarıcım oluyor :)





Yaz aylarında sıkça kullanacağımı düşündüğüm hem kolye hem bileklik olarak kullanabilen takıyı da en son Dilek abla  alışverişimde aldım :))






Renkli mini taşlardan oluşan kolyem de kot gömleğimle çok uyumlu :)




Yine çook beğenerek aldığım taşlı bilekliğimi özel günlerde kullanıyorum :)




Siyah bilekliğim herşeyle uyum sağlıyor :) 




Leopar bilekliğim de yine son alışverişimden :) Onu da bu yaz çok sık kullanacağımı tahmin ediyorum :))



Herkese Eğlenceli bir Pazar Günü Diliyorum :))

54 yorum:

  1. ayyyyyy cnm ne tatlılar çok sevdim ben!!! kendi takılarımı yapsam da, ben de görsem alırdım heralde bunlardan:P çok tatlı parçalar seçmişsin, özellikle o renkli boncuklu kolyeye bayıldım,
    güle güle güzel günlerde kullan tatlım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben de senin takılarına bayılıyorum :)) öyle bir yeteneğim olsaydı keşke ben de kendi yaptığım takıları takmak isterdim :) çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :))

      Sil
  2. Hepsi birbirinden şık ama ben en çok ilk fotodakini sevdim gercekten karşı konulmaz mış dilek ablanıza :)) en güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm Dilek ablayı görünce verdiğimiz bütün sözleri unutuyoruz :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsi harika ama favorim minik kalpler ilk resimdeki ve sonsuz işaretli bilekliklerin...
    Ben tam bir takı delisiyim ayrıca sen de çok zevklisin tatlım...
    İstanbulda olsan bolbol buluşur o takıcı senin bu tabak çanak benim derken o avm bu avm ay şuda vardı der ve koşturur dururduk heralde...
    Ardından tatlı bir yorgunluk ve güzel bir kahve içerdik ve aldıklarımızın tadını çıkarırdık sanırım...
    Hepsini güzel günlerde mutluluk ve sağlıkla kullan tatlım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım valla nasıl güzel anlatmışsın ben de çok isterdim aynı yerde yaşamayı ve seni yakından tanımayı :) hiç görmediğim halde çok seviyorum seni keşke tanışmak mümkün olsa :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için çok öpüyorum seni :) Sevgiler

      Sil
  4. Hepsi, hepsi süper! :) Özellikle siyah bilekliğine bayıldım! :)
    Bu kadar güzel şeyler yapıyorsa eminim aralarından seçmekte zordur :)
    Güle güle kullan canım.. Sana da keyfili, mutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm ara ara geliyor Allahtan aralarından seçiyoruz :)) çok teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  5. Canım süper hepsi bayıldım ne kadar becerikliymiş :) Özellikle de küçük taşlı kolyeye bayıldım dediğin gibi kot gömlekle çok güzel olur yada beyaz elbiseyle :) Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Dilek ablamız baya beceriklidir :)) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  6. Hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan tatlım :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ya ben hangisine bakıp hangisini beğeneceğimi şşaırdım, hepsi de birbirinden güzel ve şık.... Güle güle kullan harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımmm :)

      Sil
  8. Siyah bilekliğini çok beğendim, Dilek abla istanbula gelmez mi ? ;)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bir sorayım canımm belki gelir :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Hiç ayıramıcam çünkü hepsini çok beğendim. Gerçekten çok farklı ve şıklar :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. Hepside çok şık canım güle güle kullan sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :) sevgiler

      Sil
  11. hepside çok şık ve güzel.iyi ve mutlu günlerde kullanman dileğiyle canım.hep mutlu kal sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm :) çok teşekkür ederimm sevgiler :)

      Sil
  12. en baştı bileklikle şıngırtılı olanlara bayıldım pek severim zaten taşlı tuşlu şeyleri :) güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim şıngırtılı şeyleri :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. En baştakini bende çok beğendim canım gerçi hepsi çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  14. En baştaki bileklik çok şık duruyor. üle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. takılara inanılmaz düşkünüm ben,leoparlıya ayrı bayıldım yazları süper olucak :)
    ilk bilekliğede çok bayıldımm çok şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum canım değişik takılar takmayı :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Bosnak kizi,ziyaretin ve güzel yorumun icin tesekkürler…Bende bir bosnak torunuyum….Berlinden sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzell çok sevindim soydaşız demek ki :)) Sevgiler :)

      Sil
  17. Bayılırım o ablalara, annemin çalıştığı yerde de böyle bir abla vardı, annem ondan bir sürü cici alır gelirdi ondan çok ben takardım :)

    Güle güle kullan tatlım, hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım her yere lazım o ablalardan :) çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm :)

      Sil
  18. hepsi birbirinden güzel ama ilk görseldeki bilekliğe aşık olmamak elde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de çok beğenerek aldım :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. hepsi çok güzeller ama özellikle kot gömleğimle uyumlu dediğin kolyeye bayıldım :) hayırlı olsun.Birşey soracağım maşallah pürüzsüz tüysüz bir tenin var acaba epilasyonmu yaptırdın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :) hayır henüz epilasyon yaptırmadım haftaya başlıcam inşallah ama kolum için değil kolumdan yana şanslıyım ayva tüyü gibi varla yok arası o yüzden fotoda görünmüyor :))

      Sil
  20. hepsi farklı tasarımlar, ben en çok sonsuz simgeli bilekliği orjinal buldum, takı delisi biri olarak bende dayanamazdım bu dilek ablaya :D
    evlilik yakında galiba, hayırlı olsun, tatlı telaşeler var bu blogda, takibe aldım seni şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm hoşgeldin bloğuma :)) evet tam tamına 3 ay kaldı düğüne tatlı telaşımız var :))) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  21. Hepsi harika canım , özellikle renkli boncuklu kolyeye bayıldım ;-)
    Mupmutlu günlerde kullan ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  22. guele gule takinin hepsi çok guzel, ilk bastaki bilezik daha da bir guzelmis ;)

    YanıtlaSil
  23. hepsını gule gule kullan canım ozellıkle bıleklıkler sahane bencede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  24. Hepsi birbirinden şahane, güle güle kullan canım :)
    Bloğun da çok hoşmuş, senin gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimm :) hoşgeldin :)

      Sil
  25. takılarının hepsi birbirinden güzel...
    severek kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)

      Sil
  26. siz dilek ablayı es geçmeyin, tümünü ondan aldıysanız, almaya devam edin derim:)
    şahane bileklikler, kolyeler de öyle. güzel günlerde kullan.
    çok keyifli ve şık her biri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım neredeyse bütün takılarımı ondan alıyorum :)) beğenmene sevindim çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  27. hepsi birbirinden şık sekerimmm güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası