15 Mart 2013 Cuma

ŞANSIMI SEVEYİM :)

Sabah kalktığımda kendimi iyi hissetmesemde öğleden sonra bir enerji bir  mutluluk geldi bana :))) Öğle arası biraz durgun olduğumu sezen sevgilim bana bu cici en sevdiğim badem şekerlerini almış :) Bir anda kulaklarıma kadar bir gülümseme kapladı yüzümü :) Canım sevgilim günün kalan kısmı için çok güzel bir başlangıç yapmamı sağladı :)






Eve geldiğimde babamın kına eldiveni sürprizini görünce sevincim katmerlendi tabi :) Eldiven konusunda da ben pembe pembe diye tutturunca babacım aldığı eldivenlere sevgilimle benim baş harflerimizi işletmiş :)) Çokk mutlu oldummm :)))







Daha önce yaptığı çekilişten kazandığım prettyinpinkbride bloğunun tatlı sahibesinin güzel hediyesi geçtiğimiz günlerde bana ulaştı :) Kendisi yeni nişanlandı tebrik ediyor mutluluklar diliyorum :)


Böyle şirin bir pakette geldi hediye :)




Veeee eve gelip yorgunluğumu attıktan sonra şöyle bir bloğa bakayım dediğim anda açar açmaz Sevgili Serap TAN'ın Kadınlar Günü için düzenlediği çekilişi kazandığım haberi karşıladı beni :))) Çookk mutluu oldummm :))) Güzel arkadaşımın bu güzel hediyesine nasıl sevindim anlatamammm :)) Somurtuk başlayan günümü nasıl da bir anda güzelleştirdi yaşadıklarım :))

Bu güzel hediyesi için çook teşekkür ediyorumm :) 8 mart Kadınlar Günü gerçekten son zamanlardaki en şanslı günlerimden biri oldu hatta diğerlerine fark attı :)))


Bugün şunu anladım ki en mutsuz en stresli ve somurtkan olduğunuz anda bile kendinizi bırakmayın küçük bir tebessümün yüzünüzde istediği gibi yayılıp kocaman bir kahkahaya dönüşmesine izin verin :) O zaman şansınız bir anda dönüyor :) Ben hep öyle yapıyorum :)

45 yorum:

  1. canim herzaman sansli ve mutlu,neseli olursun ins :) ama ben cok duygulandim babanin aldigi o islenmis eldivenlere.Cok duygusalimdir cokkk iyi düsünmüsde yaptirmis helal olsun :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benimm ben de çok duygulandım çocuklar gibi zıpladım yerimde :)) çok teşekkür ederimm tatlım inşallah şans hepimizden yana olur :)

      Sil
  2. Şansın hep böyle açık olsun canım benim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canımm şans hepimizin yanında olsun :)

      Sil
  3. En baştan gidersem sevdiğinin getirdiği o badem şekerleri güne iyi başlamak için en güzel neden canım ya :)
    Ama babanın aldığı ve adlarınızı işlettiği o eldivenler var ya? beni çok duygulandırdı. Ne güzel düşünmüş nasıl bir incelik.
    Şansının da güzel ve gülen günlerinin de artarak devam etmesini diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm sevgilim günün gidişatını değiştirmiş oldu :)) ama babamın bu güzel hediyesine nasıl sevindim anlatamam ben pembe pembe diye tutturmuşken böyle bir şey getirmesine çoookk mutlu oldumm :)) güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm amin canım benimm hepimiz için :)

      Sil
  4. Gerçekten süper bir gün geçirmişssin canım :)
    Babacığının hediyesine bayıldım, ne kadar düşünceli, ne güzel :)
    Hepsini güle güle kullan fıstık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çook teşekkür ederimm bir anda günüm güzelleşti :))

      Sil
  5. sürprizlerin hepsi birbirinden güzel, okurken bile keyif aldım ve tabi senin adına sevindim canım, küçük şeyler bazen ne kadar büyük olabiliyor, sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm özellikle üst üste gelince çok mutlu ediyor :) çok teşekkür ederimm :) Sevgiler

      Sil
  6. bence bir loto falan oyna çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla aklıma geldi canımm kazı kazan filan yarın oynayım bari :)))

      Sil
  7. canım gerçekten çok şanslısınn şansın böyle hep açık olsun ve herkes böyle yüzünü güldürsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. Ne güzel sanslisin hep böyle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. Badem şekerii! :) Çok şirin görünüyor herşey! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederimm canım :)

      Sil
  10. ne kadar şanslısın sen öyle hep öyle ol hayatta inş.:) yalnız kına eldiveni olayına bayıldım nasıl düşünceli bir baban var:)) normalde babalar pek karışmaz öyle şeylere süpermiş yaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babam sayemde düğün uzmanı oldu canımm dışardan eve geldiğinde yeni şunlar çıkmış böyle takıyorlarmış diye anlatıyor bize :)) benim heyecanım ona da yansıdı sanırım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  11. Şansın her daim bol olsun canım :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  12. Şekerler harika görünüyor olsa da yesem çok severim :) Hediye için de tebrikler canım şansın daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ikram edebilsem canımm :) amin çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. Şansın ömrüne yayılsın canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah hepimizin :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. hediyeyi kim sevmez :) umarım yakın zamanda alırsınız :)

      Sil
  15. şansın seninle uzun yıllar yaşasın ;)
    çok güzel çok beğendim iki sevgiliden iki hoş süpriz ;)
    maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm inşallah :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  16. Merhabalar;
    Alaluxa ailesi olarak Serap Oğuz Tan ile yaptığımız ''Kadınlar Günü'ne özel'' hediye kampanya talihlimiz olduğunuz için sizi kutluyor,şansınızın her daim devam etmesini diliyoruz.T
    ebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba asıl ben teşekkür ederimm önce arkadaşım Serap'a sonra da size ve firmanıza. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Sevgiler

      Sil
  17. hepsi çok hoş sürprizler olmuş canım .iyi günlerde kullanman dileğiyle.şansın hep açık olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  18. Canım ya ne güzel bir gün olmuş süprizlerle dolu :)) Hayatın da böyle güzel geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benimm inşallah hepimiz için öyle olsun :)

      Sil
  19. daha nice mutlu gunlere ;)

    YanıtlaSil
  20. Bloguma hoşgeldin Boşnak Kızı (güzeli) :)) Mutluluğun daim olsun:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederimm siz de hoş geldiniz :) Sevgiler

      Sil
  21. Cidden çok şanslı bir gün yaşamışsın.Çikolatalar,hediyeler,o bilekliğede bayıldım canım :D

    hepsini güle güle kullan

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :) Takipçinim :)

      Sil
  22. Nazar değmesin şansına , nazar boncuğu tak ;)

    YanıtlaSil

bal damlası