6 Mart 2013 Çarşamba

SAÇ-MAKYAJ-GELİNLİK

      Şu sıralar gelin saçı, makyajı ve gelinliğim nasıl olacak konularına takmış durumdayım. Zaman geçiyor, süre azalıyor ve benim kafamda hala bazı netleşmeyen durumlar var. Saçımı sıkı sıkıya toplu bir model istemiyorum, tam salık bir model de tercihim değil. Dağınık toplu ve hafif dalgalı modellere bakıyorum hep. Gelinliğimde sırt dekoltesi de istediğim için sanırım saçlarım arkada yarım toplu bir modelde olucak.

 

      Buna kesin karar verebilmem için artık gelinlik randevularıma başlamam şart. Cuma günü bir sorun olmazsa gelinlik maratonu başlıyor benim için :) şuanda kafamda olan şu iki model var yani önü başka arkası başka model bir gelinlikten:)

    


 Tabi denemek lazım belki de hiç aklımda olmayan bir model olucak :)

           Bir de makyaj sorunu var tabi. Ben günlük olarak fondoten, pudra ve far kullanmıyorum bir yılda toplasan 2 veya 3 defa böyle fondotenli makyajlar yapıyorum. Makyajımın kalıcı ve doğal olmasını istiyorum. Yani cildimi bir kalıp gibi kapatarak neredeyse mimiklerime bile engel olacak şekilde yapılan bir fondoten pudra uygulaması istemiyorum.Genelde  yaptığım makyaj bu şekilde bunun kalıcısı olabilir:))

Makyaj için MAC personelleriyle görüştüm.Gelin makyajımı 600 tl'ye yapabileceklerini prova makyajını da kına gecesine denk getirebileceklerini söylediler. Biraz tuzlu bir fiyat ama aynı zamanda 600 tl'lik MAC ürünlerinden de benim seçtiklerimi hediye ediyorlar. Yani neredeyse 2 senelik makyaj malzemem çıkmış olucak. Bir yandan da hem kuaföre gidip ordan çıkıp makyaja gidip oradan da foto çekimlerine gitmek baya bir yorucu görünüyor gözüme. 

    Cuma günü gelinlik provalarımda kafamdaki bazı soruların cevaplanacağını düşünüyorum bakalımm :))

61 yorum:

  1. Canımm emin ol aklında hiç olmayan ama harkulade bir modelle geleceksinnn :) Heyecanla beklıyorummmm iyi şanslar canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm yaaa ben de heyecanla bekliyorumm :)))

      Sil
  2. İyi şanslar canım, çok yorulmadan içinde kendini harika hissedeceğin gelinliği bulursun inşallah.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm ben de öyle olmasını umuyorum :))

      Sil
  3. sıkma canını yahu..kuaförlerde de güzel makyaj yapıyorlar,hem de bu fiyatın daha altında hem saçını hem makyajını..bi de düğün tarihiniz ne zaman bilmiyorum ama yazın genelde kuaförler topuz yapmak için nerdeyse yırtınıyorlar çünkü aldıkları parayla saçlara dalga verip salık model yapmak kolay olup çabuk bittiğinden aldıkları paranın bize batacağından endişe ediyorlar(en azından kavga çıkarmayalım diye için:)) Fakat mac'ten malzeme de vereceklerse sen bilirsin eminim çok hoş olacaksın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım 600 tl'lik ürün seçtiriyorlar o cazip geldi bana :) kuaförü de yakınında seçersem güzel olcak :)) ben biraz işini zorlaştırıcam onların salık olmasına rağmen değişik bir toplama şekli istiyorum çünkü. bakalım gelinlikten sonra ona da kesin karar vermiş olcam :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Zaten çok hoş bir bayansınız ne yapsanız güzel olacağından şüphe yok :) kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Ben de dar kesim elbise tarzı bir gelinlik için yola çıktım en son prenses model gelinlik aldım çıktım :) Çünkü eşim ilk giydiğim prenses modele hayran oldu böyle olsun dedi. Yani işler çok değişiyor. Benim hazırlık ve gelinlik detaylarım blogda var bakmak istersen. Kolay gelsin çok zevkli zamanlar yaşıyorsun, stres yapma tadını çıkar derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nişanlımla gitmeyi düşünmüyorum canım beni gelinlikle ilk düğün günü görmesini istiyorum böyle ilginç bir düşüncem var :) dediğin gibi belki de çok beğendiğim bir model bende iyi durmucak hiç aklımda olmayan bir modele yönelcem deneyip görmek lazım :) senin hazırlıklarına bakıcam canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Canım bence hiç fazla görünmesin o fiyat gözüne, o stresin içinde yanlış birşeyler olunca keşke 2000 lira verseydim de şuan rahat olsaydım diyorsun! :) Tecrübeyle sabit.

    Bir de gelinlik konusunda önerim, denemeler sırasında kafamda şu var deyip özellikle onu arama, farklı şeyler de dene, ben 3 farklı şehir olmak üzere bir sürü gelinlikçi gezdim. İnatla aradığım modeli denedim başlarda. Meğersem o model bana gitmiyormuş, sonra bir mağazada ısrarlara dayanamayıp balık model denedim ki meğer beni gösteren asıl balık modelmiş. Sonra tabi gezmeye devam ettim ama son olarak karar kıldığım model en başta aklımda olandan bambaşkaydı :) Bir de en büyük korkum nişanlım beğenir mi? idi çünkü onunla gezmedik, nikah salonunda karşılaştığımız ana kadar beni gelinlikle hiç görmedi düşün!!! Gördüğü anda da sevgili duygusal eşimin gözleri doldu, iyi ki de birlikte seçmemişiz dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle olmasını istiyorum canımm nişanlım beni hazırlık aşamasında görmesin o anda görsün istiyorum :)) izmir gelinlik yönünden harika bir yer her istediğimiz modeli bulabiliyoruz o yönden şanslıyız diye düşünüyorum :) ben de farklı modelleri deneyip üzerimde duruşuna göre karar vermek istiyorum o yüzden çok takıntılı olduğum bir gelinlik modeli yok sadece gelinlikte istediğim bir iki küçük ayrıntı var :) çok teşekür ederim canım :)

      Sil
  7. canım fiyatı boşver makyaj gerçekten önemli ben kıytırıktan bir yere yaptrmıştım hiç özenmedim. bu tarz olaylar benim için formalitedir ayrıntıcı bir insan da deilim ama makyajım konusunda çok pişmanım çünkü gri seçtiğim far tüm fotolarda mavi gözüktü. gözüme buladığı rimeller yüzünden de tüm fotolarda gözlerim ağırlıktan ve flaşın da etkisiyle açılmadı. tüm fotolarda yüzüm gözüm kayık.!. o yüzden adam gibi olsun fiyatı tuzlu olsun önemli deil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım iyi bir makyöze yaptırmak lazım fotoğraflarda gerçekten kötü bir görüntü ortaya çıkıyor. şimdiden araştırıcam ben de öyle bir sonuçla karşılaşmak istemiyorum.

      Sil
  8. Heyecan git gide artıyor:) gelinliği enişteye göstermeme fikrini sevdim, benimki dayanamaz gelir:) MAC'ten de makyaj güzel olur be Boşnak kızı, bence imkanın varsa kesin yaptır. Tabi sen yine başka alternatifler de değerlendir belki daha iyi şeyler bulursun canım. Hadi bol şans!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım canım başka makyözlerin de telefonlarını aldım onlarla konuşup kullandıkları ürünleri sorucam araştırmalarım hızla devam ediyor :) çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  9. kolaylıklar dilerim canım,gönlüne göre olsun her şey.

    YanıtlaSil
  10. Tatlı telaşlar sürüyor en güzel aşamasına gelmişşin gelinlik seçimi inşallah içine sinen bir model olur
    Makyaj konusunda Mac de çok ağır bir majyak yapabilirler Sen Mac deyince aklıma oranın çalışanları ve yüzlerindeki makyaj geldi:)
    Bizde 1,5 yıl önce kuzenmn düğün makyajı için fiyat almıştık 300 tl idi 1,5 yılda %100 mü zam yapmışlar maşallah
    Bence tanıdığın bir kuaför varsa onla önceden provalı olarak çalış bu şekilde içine sinen bişey olur.Provasız çok zor bu işler
    Kocaman Sevgiler Özlemcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım haklısın mutlaka prova olucak zaten.baya farketmiş fiyatı o günden bugüne ama işte o fiyata makyaj malzemelerinin de dahil olması güzel :) benden de kocaman sevgiler canımm :)

      Sil
  11. Allah yardımcın oldun canım benim ya. Bende şimdiden düşünüyorum bunları. Senin paylaşımlarını yine merakla bekliyorum çok yardımın oluyor bana :) Kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her aşamayı paylaşıcam canım yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana :) çok teşekür ederimm :)

      Sil
  12. Allah yardımcın olsun canım en stresli bölümlerden biri :) Eminim ki çok güzel olacaksın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  13. Canim makyaj gelinlikden sonra en önemlisi cünkì resimlerinizle ve gelinliginle bütünlesiyor bu yüzden en tanildik ve en popüler bir yerde yaptir derim.ve inanki 600 tl prof. Bir makyaj icin cok degil.bende suan ankaradayim ve 2 gün önce kuaförümle make up artisimi ayarladim.bu alanda tercübeli oldugum icin,ne istedigimi bildigim icin iyi bir yer buldum ve fiyati hersey dahil 800tl.Benden sana tavsiye cnm kuaförün ve makyajin hatda damat beyin bakimi ve trasi ayni yerde olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı yerde olması önemli tabiki canımm ama seninkinde saçta dahil 800 tl benim dediğim fiyat sadece makyaj o da istediğim yere gelirse 700 tl olacak buna saçı da dahil edersem sadece benim masrafım bin lirayı geçicek saç ve makyaj dahil. araştırmalarım sürüyor bakalım en iyisi ve çok tuzlu olmayanını bulmaya çalışıyorum :))

      Sil
  14. Şimdi Mudo'da bu yastıkları görünce aklıma sen geldin, senin şu deniz temalı odana uyar belki bakarsın canım http://www.mudo.com.tr/dekorasyon-ev-tekstili-yastiklar_urunler-362 indirime girmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok güzeller ama odayı o kadar çok yastıkla doldurdum ki oturmaya yer kalmıcak diye korkuyorum :))) düşünmene çok sevindimm tatlım çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  15. 600 TL fazla gibi geliyor ama totale vurunca karlı duruma geçebilirsin sanki cnm, çünkü 2 senelik mac makyaj malzemesi iyiymiş! İlk görseldeki sensin dimi? Tüm kuaförler birbirine benzer ama ilk fotodaki kuaför Bornova'da gittiğim bir kuaföre benzettim. Arkadaşımın düğünü vardı İzmir'de çok meşhur diye oraya gidelim dedi İzmirli arkadaşlarım, onlar da ilk kez gidiyolardı, Kuaförün adını unuttum ama saçımı dümdüz at kuyruğu yapamadılar yaa çok komik olmuştum, bir de iyi kazıklamışlardı bizi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yok canım ilk görseldeki benim de kuaför Bucada :)) bazı kuaförler maalesef öyle canım bir de özel bir güne denk gelince kabus oluyor :) ben de o yüzden şimdiden başladım araştırmalara bakalım inşallah hayal kırıklığı yaşamam :)

      Sil
  16. Canımm çok hoşsun dediğin gibi bir makyaj da çok yakışacaktır gelinlikde çok hoş inşallah istediğin gibi bulursun :) Relactive var çankayada bir bak derim süper şeyler var bende ordan diktiriyorum geçen ay aldım :) Bende saç konusunda senin gibi düşünüyorum aylardır baktığım siteler var süper modeller kuaföre onları götüreceğim hatta hemen yazayım sende bak belki fikir olur :)
    http://weddinggawker.com/post/category/beauty-2/
    http://tr.weddbook.com/wedding/hair
    http://lover.ly/explore/beauty/hair
    umarım istediğimiz gibi olur her şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yaa çok teşekkür ederim incelicem bu siteleri dediğin yere de mutlaka bakıcam modaevleriyle ilgili notlar aldım zaten sırayla gezicem hepsini :) hayırlısı olsun gelinliğin canım eminim çok güzeldir :)

      Sil
  17. Ne güzel tatlı telaşlar bunlar hepsinin tadını çıkar keyifle yap hiçbirşeyi stres yapmamaya çalış.Allah kolaylıklar versin umarım hepsi istediğin gibi olur ve içine siner.
    Sevgiler derya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  18. Ne hoş bi saç rengin var.. :) Çok güzel şeyler olacağına eminim, gelinlik, saç, makyaj bence her şeyle harika bi gelin olucaksın Özlem abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm inşallah dediğin gibi olur çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  19. ay cnm bende çok zöledm ya bktm kıştan=)
    teşekkür ederimm=)

    YanıtlaSil
  20. gelinliğin rahat olması çok önemli benimki çok ağırdı nasıl zorlandım bilemezsin işlemeleri de koltuk altına gelmesin eğer işlemesi olcaksa ...benim koltuk altlarım hep kesilmişti..nasıl acı çekmiştim anlatamamam.çok güzel bir gelin olcağına eminim..şimdiden kutlar mutluluk dilerim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm şuanda böyle tavsiyelere çok ihtiyacım var :) ben de seçerken hafif bir model seçicem foto çekimlerinde de zorluk yaşamamak için :)

      Sil
  21. Bu süreçlerden geçmiş birisi olarak başkalarının hazırlıklarını izlemek çok keyifli :)
    izlemeye aldım sizi, tatlı telaşlarınızda kolaylıklar dilerim..
    sevgiler..

    kurdelelikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm hoşgeldiniz bloğuma :) ben de takipçinizim :) sevgiler

      Sil
  22. memnun kalacağına inanıyorsan düşünme yaptır bence insan bir kere evleniyor içinde ukte kalmasın..Su yeşili çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederimm :) öyle yapıcam sanırım daha sonra keşke demek istemiyorum :)

      Sil
  23. Güzel telaşlar bunlar canım,inşallah gönlünce olur,bencede böyle şeyler hayatta bir kere acıma yaptır içine sinsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canımm doğru söylüyorsun :)

      Sil
  24. Hey your blog is so cool! I totally felt in love with it and with your unique style! What do you think of following each other? Visit my blog if you want and let me know, hope to hear from you soon <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Benimde gelinliğimin arkası öyleydi ve inanılmaz zarif duruyor. Sonradan fotoğraflar da bakıp video da izleyince o kadar güzel duruyor ki iyi ki arkasını böyle seçmişim demiştim :)
    İnsanın kafası çok karışıyoru :)
    Bencede saçını gelinliğine göre seçip karar verirsen daha iyi olur, daha uyumlu olur tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bağlamalı olanlar bana da çok zarif geliyor canımm eminim seninki de çok yakışmıştır :) provalarda sanırım saç modelim ortaya çıkıcak :))

      Sil
  26. canım benim insan bir kere evleniyor sakın pahalı geliyor diye mac ten vazgeçme ben malesef kuaförde öve öve bitiremedikleri güya porselen makyajından yaptırdım o kadar pişman oldum ki tüm gün suratım asıldı fotoğraflara baktıkça bu ben değilim diyorum üstelik üründe hediye ediyorlarmış bence hiç kaçırma derim saç içinde iyi bir yer bulup makyaj hariç iyi bir pazarlık yapmanı öneririm gelinlik kadar önemli saç makyaj tüm günün gergin ve mutsuz geçerse düğünden de bir şey anlamazsın fotoğraf çekiminden de o kadar sevmiyorum ki resimlerimi bir gün gelinliğimi giyip yeniden saç makyaj yaptırıp tekrar çektirmeyi ciddi ciddi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun canım sanırım ben de öyle yapıcam dediğin gibi sonradan hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. şimdi de çektirebilirsin canım istediğin yeri seçersin ve eminim daha doğal olur :))

      Sil
  27. gelinliğin arkası tamda nişanlımın istediği gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğeniyorum bu modeli canım bakalım o mu olacak yoksa başka bir şey mi aklımı çelicek :))

      Sil
  28. Şuan bende aynı konuda takılı kalmış durumdayım hayatım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm karar vermesi biraz zor herşey o günün sorunsuz geçmesi için :))

      Sil
    2. ben bir kac gelinlik modeli ve sac modeli blogumda paylastim. bi ara ziyaret edip fikir alabilirsin :)

      insallah istedigin gibi olur hersey :) ama eminim öyle olacaktir :)

      takipdeyim

      gelin-oluyorum.blogspot.de

      Sil
  29. Gelinlikçiye gittiğin zaman tamamen farklı bir modelide beğenebilirsin canım ya. Hiç belli olmaz.
    Valla zor işler çok kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  30. sana bir taktik; eğer makyaj ve saçı ayrı yaptırcaksan makyaj önce olcak haliyle. o halde gelin makyajı olduğunu söyleme yine istediğin makyajı yapıyorlar. mac in normal makyaj fiyatı yanlıs hatırlamıyorsam 160 tl.. yine 160 tl lik makyaj ürünü alabiliyorsun;)

    YanıtlaSil
  31. Ben evleneli 10 ay oldu, daha yeni geçirdim bu badireleri. Benim gelin saçım yarı toplu romantik topuzdu. Ayıla bayıla yaptırdım hatta fotoğraf çekiminde de çok güzel çıktılar. Ancak düğün salonuna girdikten bi kaç sat sonra düşmeye ve bozulmaya başladı. aklında bulunsun.

    YanıtlaSil

bal damlası